PEUGEOT RC i RCC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CLD
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 1225
    • Belgija - ranije Luna-Chico

    PEUGEOT RC i RCC

    PEUGEOT RC i RCC

    Evo par slika sa trke u mestu gde ja zivim.

    U pitanju su Peugeot RC i RCC.













    Ovo je neki izlozbeni primerak verovatno zbog ove budze u gepeku.





  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Secam se kada su predstavljali ovaj model Pezoa, na testu su bili jedan sa Hdi motorom, i jedan benzinac. Priblizno iste preformanse sa ekonomicnoscu na strani Hdi-a. A sta je na poslednjoj slici, da nije gasna turbina?

    Comment

    • CLD
      CBC Senator XXL
      • 08.02.2005
      • 1225
      • Belgija - ranije Luna-Chico

      #3
      To ni ja ne znam sta je i bas bi bilo lepo kad bi neko ko zna odgovorio.
      Inace motori u onim lepim Peugeot-ima su 2.2 HDI sa 180 konja.
      Onaj plavi vozi ona lepa teta koja izgleda mnogo dobro, a vozi jos bolje.

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        PEUGEOT RC & RCC - PIK i KARO

        Nema sumnje, Peugeot je trenutno uspešniji i globalno popularniji nego ikada. Ovakva pozicija sama po sebi omogućava, ali i dozvoljava zalazak u segment egzotike i ekskluzive. Trenutno aktuelni 406 Coupe je već lagano na zalasku karijere, a s obzirom na njegovu sjajnu prođu ne treba ni sumnjati da će se Peugeot odreći ovog segmenta koji pre svega znači prestiž među konkurencijom.

        Možda je naznaka odgovora stigla još prošle godine na Salonu automobila u Ženevi. Za sada, projekat koncepta je nazvan kratko i jasno RC. Uz mali dodatak. S obzirom da su po sredi dva praktično identična vozila, distancirani su dodatkom Spades ili Diamonds. Prevedeno na naš, i jezik ljubitelja kartanja Pik ili Karo.

        U maniru ?rasnih? trkačkih automobila ova dva kupea su izrađena od saćaste strukture direktno impregnirane karbonskim vlaknima. U klasičan monokok je integrisana i moćna zaštita od prevrtanja koja je bila neophodna s obzirom na izrazito veliko vetrobransko staklo i tanke A i B stubove.

        Tek da bi se bolje shvatila slika dodajemo da je dužina 4,3 m, širina 1,8 m, a visina samo 1,1 metar. Za originalnost celog kocepta brinu se i vrata koja se u maniru opnokrilaca podižu prema gore. Sportski koncept je zadržan i direktnim spajanjem prednjeg oslanjanja, ogibljenja i mehanike upravljanja direktno na karoseriju, ali i smeštanje gorivnog rezervoara i hladnjaka u prednji deo kupea.

        Pogon kupea je smešten ispred zadnje osovine, a zajedno sa zadnjim oslanjanjem učvršćen je na subšasiju. Amortizeri svoj oslonac nalaze direktno na karoseriji. Jedan od dva motora je poprečno smešteni dvolitarski četvorocilindraš sa 177 konjskih snaga koji će se uskoro naći u serijskoj ugradnji u neki od modela. Druga, krajnje neobična, je Hdi dizel opcija od 2,2 litre radne zapremine, koja sa 160 konjskih snaga i 400 Njutn metara obrtnog momenta ni malo ne zaostaje za benzincem. U odnosu na standardni Hdi, agregat je dobio novu turbinu, ojačane klipnjače i povećan pritisak ubrizgavanja.

        Prenos snage na zadnje točkove je identičan. Šestostepeni sekvencijalni menjač sa elektrohidrauličnom selekcijom brzina. Promena brzina se može vršiti ručicom na konzoli, prekidačima na upravljaču ili u potpuno automatskom modu. Naplatci su magnezijumski od 18 inča.

        Performanse oba RC-a su ubedljive. Maksimalna brzina je 230 kilometara na čas, a za ubrzanje do 100 km/h potrebno je 6 sekundi. Međutim, frapantne su potrošnje koje ostvaruju ovi automobili. Benzinska verzija se zadovoljava sa 7,7 litara, a Hdi sa samo 4,9 litara na 100 pređenih kilometara. Ovakvoj neverovatnoj ekonomičnosti osim agregata pomaže i vrhunska aerodinamika kako karoserije tako i podvozja kupea. Istovremeno, ukupna težina vozila je samo 900 kilograma.

        Nemamo informaciju koliko je ovakav kupe blizu serijske proizvodnje. S obzirom na egzotične materijale verovatno da bi čak i u masovnoj produkciji bio poprilično skup. Međutim, bar što se nas tiče, kada bi se pojavilo ovako oblikovano vozilo, ne bi imali ništa protiv.


        A. Uglješić
        foto: Peugeot


        Opširnije u časopisu
        VRELE GUME br. 104
        Postavljeno: 14.03.2003















        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          Izvor: http://www.supercars.net

          Tehnički podaci:

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Ovo su podaci za benzinsku varijantu. A dizel?
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #7
              Dizel je 2.2 motor sa 180 konja.

              Comment

              Working...
              X