dizajnirao ju je 1990. Marco Pedracini,a pokazali su je prvi put na Brussels Motor Show 1992.
idejno je dogovorena na sastanku izmedju Andrea Zagata i Paul Koota,danskog lancia uvoznika
dobili su zeleno svjetlo od Lancie i dogovorili proizvodnju 500 komada koju su zapoceli u Via Arese 1993,
ali zbog promjena u upravi,samo 24 primjerka su napravljena plus prijasnja salonska 2
trazili su od Fiata da im proda integrale platformu i mehaniku da bi sami nastavili proizvodnju,ali Fiat ih je odbio
kupili su nove integralke koje su otpremili u Dansku gdje je interijer izbacen van i rastavljene su u dijelove,
onda su ih opet poslali u Italiju da bi Zagato to sve preslozio u nove alu coupe karoserije

idejno je dogovorena na sastanku izmedju Andrea Zagata i Paul Koota,danskog lancia uvoznika
dobili su zeleno svjetlo od Lancie i dogovorili proizvodnju 500 komada koju su zapoceli u Via Arese 1993,
ali zbog promjena u upravi,samo 24 primjerka su napravljena plus prijasnja salonska 2
trazili su od Fiata da im proda integrale platformu i mehaniku da bi sami nastavili proizvodnju,ali Fiat ih je odbio
kupili su nove integralke koje su otpremili u Dansku gdje je interijer izbacen van i rastavljene su u dijelove,
onda su ih opet poslali u Italiju da bi Zagato to sve preslozio u nove alu coupe karoserije

Comment