PEUGEOT 407 Coupe
Coupe spolja, limuzina iznutra

Dugoočekivana sportska verzija Peugeotove 407-ice konačno je i službeno predstavljena: coupe je nastao na osnovi prototipa Prologue i od početka 2006., kada kreće u prodaju, nudiće više vozačkog užitka od bilo kojeg drugog Peugeota.
Ovaj ekskluzivni Peugeotov proizvod i coupe stilski na visokom nivou ujedno je i jedan od noviteta Auto showa 2005. u Frankfurtu. Reč je autu za četiri osobe i odgovarajućim prtljažnikom za njih. Uz zadržanu dužinu međuosovinskog razmaka kao i kod 407, coupeova karoserija nešto je vitkijih dimenzija pa u dužinu meri 482, u širinu 187, a u visinu 140 cm. Ovaj coupe, za razliku od drugih, nije previše nizak. Naime, prvenstveno se mislilo na udobnost svih putnika, a kako bi vozač sedeo još bolje, njegovo je sedište spušteno dva i produženo jedan centimetar. Prtljažnik može primiti 400 litara prema VDA merenjima: više od Alfe Romea GT, manje od Mercedesa CLK. Sve u svemu, sasvim dovoljno i upotrebljivo, premda pretpostavljamo da s obzirom na način otvaranja, otvor za utovar neće biti naročito velik.
Standardna oprema 407-ice coupe otprilike odgovara onoj iz 407 ST sport, s tim da će biti više mogućnosti dodatnog opremanja. Tako valja izdvojiti pokretne xenon farove, JBL audio sistem, 16:9 ekran u boji... Ponuda motora u ovom Peugeotu sastojaće se od top motora u 407 limuzini, ako uzmemo u obzir da se moćni V6 dizelaš očekuje u potonjem modelu. Reč je o četvorocilindarskom 2.2 benzincu sa 160 KS, 2.9 litarskom V šestaku sa 211 i spomenutom 2.7 HDI-ju snage 207 KS. Bilo koji od motora dolazi sa menjačem sa šest stepeni prenosa s tim da uz 2.2 benzinac dolazi ručni, uz dizel automatski, a kod 2.9 V6 kupac može odabrati. Prema fabričkim podacima, već će osnovni benzinac zadovoljiti solidnim performansama, a ko želi više od 222 km/h i 9.2 sekunde do stotke, može birati između jačih i skupljih šestaka. Za bolji sportski ugođaj, trag točkova je proširen, a težište spušteno 2.5 cm. ESP vozaču ostavlja više slobodnog prostora, ali kad se pretera, snažno reaguje.
Coupe spolja, limuzina iznutra

Dugoočekivana sportska verzija Peugeotove 407-ice konačno je i službeno predstavljena: coupe je nastao na osnovi prototipa Prologue i od početka 2006., kada kreće u prodaju, nudiće više vozačkog užitka od bilo kojeg drugog Peugeota.
Ovaj ekskluzivni Peugeotov proizvod i coupe stilski na visokom nivou ujedno je i jedan od noviteta Auto showa 2005. u Frankfurtu. Reč je autu za četiri osobe i odgovarajućim prtljažnikom za njih. Uz zadržanu dužinu međuosovinskog razmaka kao i kod 407, coupeova karoserija nešto je vitkijih dimenzija pa u dužinu meri 482, u širinu 187, a u visinu 140 cm. Ovaj coupe, za razliku od drugih, nije previše nizak. Naime, prvenstveno se mislilo na udobnost svih putnika, a kako bi vozač sedeo još bolje, njegovo je sedište spušteno dva i produženo jedan centimetar. Prtljažnik može primiti 400 litara prema VDA merenjima: više od Alfe Romea GT, manje od Mercedesa CLK. Sve u svemu, sasvim dovoljno i upotrebljivo, premda pretpostavljamo da s obzirom na način otvaranja, otvor za utovar neće biti naročito velik.
Standardna oprema 407-ice coupe otprilike odgovara onoj iz 407 ST sport, s tim da će biti više mogućnosti dodatnog opremanja. Tako valja izdvojiti pokretne xenon farove, JBL audio sistem, 16:9 ekran u boji... Ponuda motora u ovom Peugeotu sastojaće se od top motora u 407 limuzini, ako uzmemo u obzir da se moćni V6 dizelaš očekuje u potonjem modelu. Reč je o četvorocilindarskom 2.2 benzincu sa 160 KS, 2.9 litarskom V šestaku sa 211 i spomenutom 2.7 HDI-ju snage 207 KS. Bilo koji od motora dolazi sa menjačem sa šest stepeni prenosa s tim da uz 2.2 benzinac dolazi ručni, uz dizel automatski, a kod 2.9 V6 kupac može odabrati. Prema fabričkim podacima, već će osnovni benzinac zadovoljiti solidnim performansama, a ko želi više od 222 km/h i 9.2 sekunde do stotke, može birati između jačih i skupljih šestaka. Za bolji sportski ugođaj, trag točkova je proširen, a težište spušteno 2.5 cm. ESP vozaču ostavlja više slobodnog prostora, ali kad se pretera, snažno reaguje.






Comment