Peugeot 307 & Citroen C4 Hybride 1.6 HDi 90 KS + elektromotor 16 KW
Citroen C4 HDI Hybrid sa 1.6l, 90 KS dizelom i elektromotorom
konstantne snage 16 kW maksimalne snage. Sve ukupno potera
auto tako, kao da pod haubom ima 110 KS HDI, ali sa jednom bitnom
razlikom, ovaj sa litrom nafte može da pređe 29.4 km a 110 KS HDI
samo 21.2 km.







PSA Peugeot Citroën sa ponosom objavljuje da su proizvedena dva
demonstratora ove tehnologije, temeljena na modelima Peugeot 307
i Citroën C4, koja je predstavljena novinarima danas, 31. januara.
Paralelno, zatražena je potpora nove Agencije za Industrijsku
Inovaciju (AII) kako bi potaknula razvoj vozila serijske proizvodnje
koristeći princip hibridnog diesela po povoljnoj ceni za kupce.
Kupci ovih modela mogli bi iskoristiti prednosti dieselskih motora
i hibrida u pogledu smanjenja potrošnje i emisije ugljen dioksida
koji podstiče efekt staklenika.
Potrošnja tih vozila bila bi na dosada nedostignutoj razini
za porodično vozilo. Prodaja dieselskih hibrida na tržištu,
predviđena od 2010. godine, omogućiće velike uštede u potrošnji
nafte i značajno doprineti smanjenju emisije gasova koji izazivaju
efekat staklenika.
Citroen C4 HDI Hybrid sa 1.6l, 90 KS dizelom i elektromotorom
konstantne snage 16 kW maksimalne snage. Sve ukupno potera
auto tako, kao da pod haubom ima 110 KS HDI, ali sa jednom bitnom
razlikom, ovaj sa litrom nafte može da pređe 29.4 km a 110 KS HDI
samo 21.2 km.







PSA Peugeot Citroën sa ponosom objavljuje da su proizvedena dva
demonstratora ove tehnologije, temeljena na modelima Peugeot 307
i Citroën C4, koja je predstavljena novinarima danas, 31. januara.
Paralelno, zatražena je potpora nove Agencije za Industrijsku
Inovaciju (AII) kako bi potaknula razvoj vozila serijske proizvodnje
koristeći princip hibridnog diesela po povoljnoj ceni za kupce.
Kupci ovih modela mogli bi iskoristiti prednosti dieselskih motora
i hibrida u pogledu smanjenja potrošnje i emisije ugljen dioksida
koji podstiče efekt staklenika.
Potrošnja tih vozila bila bi na dosada nedostignutoj razini
za porodično vozilo. Prodaja dieselskih hibrida na tržištu,
predviđena od 2010. godine, omogućiće velike uštede u potrošnji
nafte i značajno doprineti smanjenju emisije gasova koji izazivaju
efekat staklenika.
Comment