Citroen C2
Na sajmu automobila u Ženevi sa C2 Sport prototipom zvanično je predstavljen novi mali Citroen koji je na tržištu od jeseni 2003. Sa tri nova modela (C3, C3 Pluriel i C2) koja su izašla u roku od 18 meseci francuski proizvođač je pokazao veliki progres u ovom domenu.
Dugačak 3,66 metara (20 cm kraći od modela C3), 1,66 metara dugačak, C2 će zameniti Saxo ali će doneti poboljšanja u kvalitetu i dizajnu. Sa 3 vrata i 4 mesta za sedenje, opsegom dizel i benzinskih motora , ABS-om najnovije generacije, EBD, ESP i ASR sistemima biće u mogućnosti da savladava vremenske i putne uslove u gradu ili na putu.
Veliki izbor dodatne opreme i kolorita unutrašnjosti vozila doprinosi dinamičnosti izbora kod većine kupaca. Modularni dizajn enterijera i sjajna mogućnost adaptacije iznutra donosi odgovor na moderne zahteve tržišta.
Izbor motora je od 1.1i do 1.6 16V za benzinske i 1.4Hdi dizel i novi sistem promene prenosa (menjača) nazvan SensoDrive koji je nasledjen sa C3 i koji je ugradjen sa 1.4i varijantom motora predstavlja prodor i izazov u novim tehnologijama.
Varijabilno elektoromotorno servo upravljanje koje pomaže u finoći vožnje kao i nezavisan sistem za pasivnu bezbednost (4 airbag-a, 2 air-zavesice...), podesivost volana i sedišta su standardne odlike ovog modela.
Automatsko centralno zaključavanje, električno podesevi retrovizori, parking senzori su takodje mogućnosti koje daje ovaj model.
Na sajmu automobila u Ženevi sa C2 Sport prototipom zvanično je predstavljen novi mali Citroen koji je na tržištu od jeseni 2003. Sa tri nova modela (C3, C3 Pluriel i C2) koja su izašla u roku od 18 meseci francuski proizvođač je pokazao veliki progres u ovom domenu.
Dugačak 3,66 metara (20 cm kraći od modela C3), 1,66 metara dugačak, C2 će zameniti Saxo ali će doneti poboljšanja u kvalitetu i dizajnu. Sa 3 vrata i 4 mesta za sedenje, opsegom dizel i benzinskih motora , ABS-om najnovije generacije, EBD, ESP i ASR sistemima biće u mogućnosti da savladava vremenske i putne uslove u gradu ili na putu.
Veliki izbor dodatne opreme i kolorita unutrašnjosti vozila doprinosi dinamičnosti izbora kod većine kupaca. Modularni dizajn enterijera i sjajna mogućnost adaptacije iznutra donosi odgovor na moderne zahteve tržišta.
Izbor motora je od 1.1i do 1.6 16V za benzinske i 1.4Hdi dizel i novi sistem promene prenosa (menjača) nazvan SensoDrive koji je nasledjen sa C3 i koji je ugradjen sa 1.4i varijantom motora predstavlja prodor i izazov u novim tehnologijama.
Varijabilno elektoromotorno servo upravljanje koje pomaže u finoći vožnje kao i nezavisan sistem za pasivnu bezbednost (4 airbag-a, 2 air-zavesice...), podesivost volana i sedišta su standardne odlike ovog modela.
Automatsko centralno zaključavanje, električno podesevi retrovizori, parking senzori su takodje mogućnosti koje daje ovaj model.

Comment