CITROEN Xsara

Novi model "C4", nedavno predstavljen široj javnosti, donosi avangardni duh, na koji su pravi ljubitelji Citroen-a, čini se, predugo čekali. Prethodnici, posebo "ZX", nisu imali to obeležje, što važi i za "Xsara"-u. Start ovog modela ozvaničen je na Salonu u Frankfurtu 1997. godine, istovremeno kada su debitovali i konkurenti "Golf" i "Astra". Uz verziju sa petora vrata, u ponudi je verzija sa troja, koju proizvođač predstavlja kao punokrvni kupe. Nije izostala ni karavan verzija, ili, kako je tradicionalno nazivaju - brek, koja ima rekordnih 517 litara prtljažnog prostora. Prateći savremene trendove, Citroen je familiji "Xsara" dodao miniven "Xsara Picasso", čije pomalo neobične linije karoserije odlično odgovaraju imenu slavnog slikara. Uz tipični francuski šarm koji ova gama ima, značajnu ulogu u borbi za kupce ima i ponuda motora. Tokom vremena su neki motori zamenjeni prilikom redizajna 2000. godine, kada su promenjeni oblik farova i još neki detalji. Uveden je novi agregat od 1.6 litara sa 16 ventila, koji je zamenio motore od 1.6 i 1.8 litara. Što se benzinaca tiče, najslabiji u ponudi je agregat od 1.4 litra sa 75 KS, a u najjačim verzijama motori od 2.0 litra 137 i 167 KS. Kod dizelaša najslabiji agregat nema turbinu, a iz zapremine od 1.9 litara izvlači 70 KS. On se pokazao kao izdržljiv i pouzdan, dok je snažniji motor iste zapremine, uz pomoć turbopunjača, razvijao 90 KS. U novije vreme dolaze savremeni "common rail" dizelaši, od kojih najmanji ima zapreminu od 1.4 litra i 70 KS. Oznaku HDi nose i dva 2.0 dizelaša, snage 90 i 110 KS. Očigledno je da Citroen nudi za svakog ponešto. Iako to nije automobil koji ima mnogo veze sa serijskim modelom, treba pomenuti i "Xsara"-u WRC, koja se ovenčala titulom svetskog šampiona u reliju.


Suptilna mešavina drskosti i strogosti, izražajnosti i spokoja, inovacije i tradicije. Elegantna i robustna, izdužena i sva u oblinama, udobna i puna performansi, Xsara Vam nudi sve što očekujete od jedne elegantne limuzine koja je pri tom i izdržljiva na putu.
Vožnja Xsare je pravo zadovoljstvo zahvaljujući varijabilnom servo upravljaču, sistemu elektronske stabilnosti vozila (ESP), ABS-u, elektronskoj raspodeli sile kočenja kao i tzv. pomoći pri naglom kočenju.
Pasivna bezbednost je povećana sa bočnim i prednjim vazdušnim jastucima na sedištima vozača i suvozača, pet pojaseva sa pirotehničkim predzatezačima i graničnicima vezanim u tri tačke, dve kopče Isofix na zadnjem sedištu za instaliranje sedišta za decu i ojačanoj karoseriji.
Dakle, vežite se i uživajte u putovanju jer je bezbednost u vožnji za Xsaru prioritet u svakom trenutku.
Performanse Xsare su namenjene Vama ali i okolini. Gama motora odgovara najvišim zahtevima na svim nivoima bilo da je u pitanju snaga, "živahnost", prilagodljivost, ali takodje i poštovanje novih normi za zaštitu životne okoline.
Xsara je otporna na kilometražu kao i na prolaznost vremena i napravljena je da traje.
Zato sačekajte da šarm počne da deluje, i dozvolite da Vas osvoji.

Novi model "C4", nedavno predstavljen široj javnosti, donosi avangardni duh, na koji su pravi ljubitelji Citroen-a, čini se, predugo čekali. Prethodnici, posebo "ZX", nisu imali to obeležje, što važi i za "Xsara"-u. Start ovog modela ozvaničen je na Salonu u Frankfurtu 1997. godine, istovremeno kada su debitovali i konkurenti "Golf" i "Astra". Uz verziju sa petora vrata, u ponudi je verzija sa troja, koju proizvođač predstavlja kao punokrvni kupe. Nije izostala ni karavan verzija, ili, kako je tradicionalno nazivaju - brek, koja ima rekordnih 517 litara prtljažnog prostora. Prateći savremene trendove, Citroen je familiji "Xsara" dodao miniven "Xsara Picasso", čije pomalo neobične linije karoserije odlično odgovaraju imenu slavnog slikara. Uz tipični francuski šarm koji ova gama ima, značajnu ulogu u borbi za kupce ima i ponuda motora. Tokom vremena su neki motori zamenjeni prilikom redizajna 2000. godine, kada su promenjeni oblik farova i još neki detalji. Uveden je novi agregat od 1.6 litara sa 16 ventila, koji je zamenio motore od 1.6 i 1.8 litara. Što se benzinaca tiče, najslabiji u ponudi je agregat od 1.4 litra sa 75 KS, a u najjačim verzijama motori od 2.0 litra 137 i 167 KS. Kod dizelaša najslabiji agregat nema turbinu, a iz zapremine od 1.9 litara izvlači 70 KS. On se pokazao kao izdržljiv i pouzdan, dok je snažniji motor iste zapremine, uz pomoć turbopunjača, razvijao 90 KS. U novije vreme dolaze savremeni "common rail" dizelaši, od kojih najmanji ima zapreminu od 1.4 litra i 70 KS. Oznaku HDi nose i dva 2.0 dizelaša, snage 90 i 110 KS. Očigledno je da Citroen nudi za svakog ponešto. Iako to nije automobil koji ima mnogo veze sa serijskim modelom, treba pomenuti i "Xsara"-u WRC, koja se ovenčala titulom svetskog šampiona u reliju.


Suptilna mešavina drskosti i strogosti, izražajnosti i spokoja, inovacije i tradicije. Elegantna i robustna, izdužena i sva u oblinama, udobna i puna performansi, Xsara Vam nudi sve što očekujete od jedne elegantne limuzine koja je pri tom i izdržljiva na putu.
Vožnja Xsare je pravo zadovoljstvo zahvaljujući varijabilnom servo upravljaču, sistemu elektronske stabilnosti vozila (ESP), ABS-u, elektronskoj raspodeli sile kočenja kao i tzv. pomoći pri naglom kočenju.
Pasivna bezbednost je povećana sa bočnim i prednjim vazdušnim jastucima na sedištima vozača i suvozača, pet pojaseva sa pirotehničkim predzatezačima i graničnicima vezanim u tri tačke, dve kopče Isofix na zadnjem sedištu za instaliranje sedišta za decu i ojačanoj karoseriji.
Dakle, vežite se i uživajte u putovanju jer je bezbednost u vožnji za Xsaru prioritet u svakom trenutku.
Performanse Xsare su namenjene Vama ali i okolini. Gama motora odgovara najvišim zahtevima na svim nivoima bilo da je u pitanju snaga, "živahnost", prilagodljivost, ali takodje i poštovanje novih normi za zaštitu životne okoline.
Xsara je otporna na kilometražu kao i na prolaznost vremena i napravljena je da traje.
Zato sačekajte da šarm počne da deluje, i dozvolite da Vas osvoji.

Comment