Iako Xsara Picasso po izgledu pripada kategoriji monospasa, perfekcija koju nudi za vreme vožnje, njen komfor, prilagodljivost i jednostavnost, kao i ponašanje na putu je svrstavaju medju najbolje limuzine. Zahvaljujući dvema varijantama SX i Exclusive, Xsara Picasso Vam omogućava da odaberete onu koja u potpunosti odgovara vašim očekivanjima.
Spisak opreme Xsare Picasso Exclusive je zaista impresivan. Audio sistem čiji volumen automatski varira prilikom promene brzine može da ostane u funkciji do 30 minuta posle prekida kontakta, elektronski podizači prednjih prozora nastavljaju da funkcionišu minut posle prekida kontakta dok se ne otvore prednja vrata, svetla posle jednostavnog pritiska na ručicu kod komandne table ostaju upaljena jedan minut, što vam je dovoljno da u potpunoj sigurnosti nadjete izlaz sa parkinga, brisači čija brzina varira od brzine kretanja automobila. Na raspolaganju su vam dva tipa klime. Automatska klima koja je u seriji kod Xsare Picasso Exclusive i u opciji kod Xsare Picasso SX omogućava Vam da automatski regulišete stepen željene temperature...a ostalo prepustite Xsari Picasso.
Dužina Xsare Picasso od 4,27 m Vam ne ostavljaja da sumnjate u veličinu unutrašnjeg prostora. Jedinstvena fluidnost njenog zadnjeg dela čini da još manje sumnjate u veličinu njenog gepeka. Zadnja tri sedišta mogu da se pomere i preklope i na taj način oslobadjaju dodatni prostor prtljažnika. Zahvaljujući zaista zahvalnoj visini zadnjih vrata (57cm) lako ćete premestiti i najveći teret. Medju brojnim pregradama, od držača za naočare do držača za čaše, pored podnih pregrada, najgenijalniji je svakako Modubox tj. plastićna korpa sa točkićima koja se prazna ili puna veoma lako i potpuno sigurno fiksira na desnoj strani prtljažnika.
Na obe verzije Xsare Picasso, SX i Exclusive, na raspolaganju su Vam benzinski motor 1.8i 16 V (117 KS) i dizel motor 2.0 HDi sa direktnim ubrizgavanjem, sa snagom od 90 KS, koji predstavlja izvanredan sklop nove tehnologije koja je u mogućnosti da obezbedi veliki momenat i pri najnižim režimima rada, uz potpuno zadržavanje ekonomičnosti, odsustva buke pri radu a sa posebnom pažnjom na zaštitu životne sredine. Zahvaljujući "Common Rail" sistemu koji omogućava elektronsko podešavanje doziranja i pritiska ubrizgavanja goriva, u zavisnosti od režima i punjenja, formiranje smeše vazduh - gorivo je optimalno, odakle potiče izuzetna "živahnost" i elastičnost motora 2.0 HDi, kao i fantastična čistoća u radu.
Spisak opreme Xsare Picasso Exclusive je zaista impresivan. Audio sistem čiji volumen automatski varira prilikom promene brzine može da ostane u funkciji do 30 minuta posle prekida kontakta, elektronski podizači prednjih prozora nastavljaju da funkcionišu minut posle prekida kontakta dok se ne otvore prednja vrata, svetla posle jednostavnog pritiska na ručicu kod komandne table ostaju upaljena jedan minut, što vam je dovoljno da u potpunoj sigurnosti nadjete izlaz sa parkinga, brisači čija brzina varira od brzine kretanja automobila. Na raspolaganju su vam dva tipa klime. Automatska klima koja je u seriji kod Xsare Picasso Exclusive i u opciji kod Xsare Picasso SX omogućava Vam da automatski regulišete stepen željene temperature...a ostalo prepustite Xsari Picasso.
Dužina Xsare Picasso od 4,27 m Vam ne ostavljaja da sumnjate u veličinu unutrašnjeg prostora. Jedinstvena fluidnost njenog zadnjeg dela čini da još manje sumnjate u veličinu njenog gepeka. Zadnja tri sedišta mogu da se pomere i preklope i na taj način oslobadjaju dodatni prostor prtljažnika. Zahvaljujući zaista zahvalnoj visini zadnjih vrata (57cm) lako ćete premestiti i najveći teret. Medju brojnim pregradama, od držača za naočare do držača za čaše, pored podnih pregrada, najgenijalniji je svakako Modubox tj. plastićna korpa sa točkićima koja se prazna ili puna veoma lako i potpuno sigurno fiksira na desnoj strani prtljažnika.
Na obe verzije Xsare Picasso, SX i Exclusive, na raspolaganju su Vam benzinski motor 1.8i 16 V (117 KS) i dizel motor 2.0 HDi sa direktnim ubrizgavanjem, sa snagom od 90 KS, koji predstavlja izvanredan sklop nove tehnologije koja je u mogućnosti da obezbedi veliki momenat i pri najnižim režimima rada, uz potpuno zadržavanje ekonomičnosti, odsustva buke pri radu a sa posebnom pažnjom na zaštitu životne sredine. Zahvaljujući "Common Rail" sistemu koji omogućava elektronsko podešavanje doziranja i pritiska ubrizgavanja goriva, u zavisnosti od režima i punjenja, formiranje smeše vazduh - gorivo je optimalno, odakle potiče izuzetna "živahnost" i elastičnost motora 2.0 HDi, kao i fantastična čistoća u radu.
Comment