[imghttp://www.vidiauto.com/slike_auti/0.525297001082550047_det_368.jpg[/img]
S produkcijom od samo 50 komada godišnje Guara je prilično ekskluzivan sportski automobil
Fangio, Maradona i De Tomaso
Samo ime nikako ne upućuje na Italiju već na jednako temperamentne latino korijene. Pogledate li malo bolje i znak ove kompanije postat će vam jasno kako u Argentini uz neizbježan nogomet rulja itekako voli i automobile. Brze. Dakle, Alejandro De Tomaso, osnivač kompanije, spletom okolnosti s 27 godina svoj život nastavlja u Italiji. Želio je postati trkaći vozač, po počinje raditi u Maseratiju. To mu ne uspijeva sve dok nije oženio bogatu Amerikanku. Ubrzo se njegov san pretvara u drugu viziju ? izrada vlastitih automobila? I tako De Tomaso počinje s proizvodnjom sportskih maloserijskih vozila no želja za bogatstvom bila je veća od čistih trkaćih užitaka. Vjerojatno je Alejandro i malo prebrzo trčao za tim bogatstvom jer su automobili pod njegovim vodstvom uvijek sa sobom povlačili i određene kontroverze. Uglavnom su kritike stizale na račun nedorađenosti automobila koji nosi predznak sportski. Bilo kako bilo, prvi automobil zvao se Vallelunga, a predstavljen je 1963. godine. Nakon Vallelunge slijedi fantastična Mangusta čiji dizajn potpisuje mladi Giorgetto Giugiaro. Uz Mangustu valja spomenuti i ultra sportsku Panteru.
Qvale spašava De Tomasa
Sve u svemu, De Tomaso i nije imao osobitog financijskog uspjeha tako da je kompanija stalno šetala na rubu bankrota i mijenjala razne partnere. Na kraju ju kupuje kompanija Qvale, veliki uvoznik De Tomasa i ostalih talijanskih auto kompanija u SAD. Guara?
Istinski sportista
Dakle, Guara je uz modernu Mangustu model kojim Qvale pokušava vratiti De Tomasu stari sjaj. S produkcijom od samo 50 komada godišnje Guara je prilično ekskluzivan sportski automobil. Dostupan u dvije verzije ? kao Coupe i kao Barchetta, a dizajn je u potpunosti inspiriran trkaćim sportskim modelima. Izuzetno zaobljena karoserija s malim, uskim prednjim dijelom, malenom kupolom kabine i širokim stražnjim krajem koji istovremeno djeluje i najoriginalnije. U svakom slučaju pravu poslasticu predstavlja model Barchetta. Kada kažemo to je cabrio model to ustvari ništa ne znači i to nije adekvatan opis. Ako kažemo odrezana kabina, dakle, bez prednjeg vjetrobrana onda postaje jasno o čemu je riječ. Ovaj model nije za svakoga već za one koji vole vjetar u kosi, ali zaista vole, te za one kojima vožnja u automobilu s kacigom ne predstavlja nikakav problem. ?Odrubljena? kabina znači i uštedu od čak 150 kg (s 1200 na 1050 kg) što se sasvim pristojno odražava i na ukupne sportske performanse. A za njih je zadužen V8 motor najveće snage od 397 KS i 502 Nm okretnog momenta. Na 285 mm široke stražnje gume snaga se prenosi preko 6-stupanjskog mjenjača. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 277 km/h. Ležanje? Pa vjerujemo kako je na razini izgleda. Dodajmo još samo kako je motor smješten centralno, a ukupna širina automobila veća od dva metra vjerojatno ubija svaku sumnju glede dinamike automobila.
Guara s potpisom Qvale izuzetan je sportski automobil. Svaki je model specijalno prilagođen kupcu. Ne odnosi se to samo na vanjsku boju i boju kvalitetnih materijala u unutrašnjosti. De Tomasovi inženjeri svaki model prilagođavaju dimenzijama i, jasno, željama samog kupca jer svaka Guara mora biti posebna.
S produkcijom od samo 50 komada godišnje Guara je prilično ekskluzivan sportski automobil
Fangio, Maradona i De Tomaso
Samo ime nikako ne upućuje na Italiju već na jednako temperamentne latino korijene. Pogledate li malo bolje i znak ove kompanije postat će vam jasno kako u Argentini uz neizbježan nogomet rulja itekako voli i automobile. Brze. Dakle, Alejandro De Tomaso, osnivač kompanije, spletom okolnosti s 27 godina svoj život nastavlja u Italiji. Želio je postati trkaći vozač, po počinje raditi u Maseratiju. To mu ne uspijeva sve dok nije oženio bogatu Amerikanku. Ubrzo se njegov san pretvara u drugu viziju ? izrada vlastitih automobila? I tako De Tomaso počinje s proizvodnjom sportskih maloserijskih vozila no želja za bogatstvom bila je veća od čistih trkaćih užitaka. Vjerojatno je Alejandro i malo prebrzo trčao za tim bogatstvom jer su automobili pod njegovim vodstvom uvijek sa sobom povlačili i određene kontroverze. Uglavnom su kritike stizale na račun nedorađenosti automobila koji nosi predznak sportski. Bilo kako bilo, prvi automobil zvao se Vallelunga, a predstavljen je 1963. godine. Nakon Vallelunge slijedi fantastična Mangusta čiji dizajn potpisuje mladi Giorgetto Giugiaro. Uz Mangustu valja spomenuti i ultra sportsku Panteru.
Qvale spašava De Tomasa
Sve u svemu, De Tomaso i nije imao osobitog financijskog uspjeha tako da je kompanija stalno šetala na rubu bankrota i mijenjala razne partnere. Na kraju ju kupuje kompanija Qvale, veliki uvoznik De Tomasa i ostalih talijanskih auto kompanija u SAD. Guara?
Istinski sportista
Dakle, Guara je uz modernu Mangustu model kojim Qvale pokušava vratiti De Tomasu stari sjaj. S produkcijom od samo 50 komada godišnje Guara je prilično ekskluzivan sportski automobil. Dostupan u dvije verzije ? kao Coupe i kao Barchetta, a dizajn je u potpunosti inspiriran trkaćim sportskim modelima. Izuzetno zaobljena karoserija s malim, uskim prednjim dijelom, malenom kupolom kabine i širokim stražnjim krajem koji istovremeno djeluje i najoriginalnije. U svakom slučaju pravu poslasticu predstavlja model Barchetta. Kada kažemo to je cabrio model to ustvari ništa ne znači i to nije adekvatan opis. Ako kažemo odrezana kabina, dakle, bez prednjeg vjetrobrana onda postaje jasno o čemu je riječ. Ovaj model nije za svakoga već za one koji vole vjetar u kosi, ali zaista vole, te za one kojima vožnja u automobilu s kacigom ne predstavlja nikakav problem. ?Odrubljena? kabina znači i uštedu od čak 150 kg (s 1200 na 1050 kg) što se sasvim pristojno odražava i na ukupne sportske performanse. A za njih je zadužen V8 motor najveće snage od 397 KS i 502 Nm okretnog momenta. Na 285 mm široke stražnje gume snaga se prenosi preko 6-stupanjskog mjenjača. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 277 km/h. Ležanje? Pa vjerujemo kako je na razini izgleda. Dodajmo još samo kako je motor smješten centralno, a ukupna širina automobila veća od dva metra vjerojatno ubija svaku sumnju glede dinamike automobila.
Guara s potpisom Qvale izuzetan je sportski automobil. Svaki je model specijalno prilagođen kupcu. Ne odnosi se to samo na vanjsku boju i boju kvalitetnih materijala u unutrašnjosti. De Tomasovi inženjeri svaki model prilagođavaju dimenzijama i, jasno, željama samog kupca jer svaka Guara mora biti posebna.
Comment