PEUGEOT 206
U momentu kada se već činilo da nepokorivi Gali kaskaju za nemačkom konkurencijom, u leto 1998. godine pojavio se model 206. Verovatno niko nije mogao da pretpostavi da će dolazak jednog dizajnera imati toliki uticaj na poslovanje Peugeota. Taj dizajner je stvorio model 206 koji je preokrenuo poziciju ove francuske marke na evropskom tržištu.
Nešto kasnije ovaj mali automobil je postao evropski bestseler i model koji je sa trona zbacio popularnog VW Golfa koji se na tom mestu nalazio veoma dugo. Čak se i na konzervativnom nemačkom tržištu model 206 veoma dobro kotira i dugo je držao poziciju najprodavanijeg uvoznog automobila.
Šta ima novo?
Model 206 je 2000. godine dobio kupe-kabrio verziju, a na Salonu automobila u Ženevi 2002. pojavio se i karavan. Naravno, najpopularnija je prvobitna verzija koja je nedavno blago restilizovana, a paleta motora proširena.
Dobro je poznato da dobitnu kombinaciju ne treba menjati, tako da ni dizajneri u Peugeotu nisu dirali skalpel kada su posegnuli za ?fejsliftingom? ovog modela. U potpunosti je zadržan prepoznatljiv i dinamičan oblik, a promene se mogu primetiti samo ako se model pažljivije pogleda. Maska hladnjaka ispod linije branika dobila je novu mrežu dizajniranu u obliku saća, a sočiva farova su smeštena iza prozirnog stakla. Retrovizori su serijski delimično obučeni u boju automobila, dok se pozadi može primetiti novi oblik branika kao i nešto drugačija svetlosna grupa.
Sve u svemu, iako je prošlo tačno 6 godina, model 206 i dalje izgleda sveže i moderno, a nova paleta agregata ga i dalje čini vrlo aktuelnim automobilom. Tako se na našem testu našao model sa petora vrata opremljen common rail agregatom radne zapremine od 1,4 litre.
Proveren recept
Da podsetimo, reč je o automobilu dugom 3,8 metara, širokom 1,6 i visokom 1,4 uz međuosovinsko rastojanje od 2,4 metra. Ove dimenzije ga smeštaju u nižu klasu, odnosno klasu gradskih automobila. Dizajn modela 206 je svima dobro poznat, a mogao bi se okarakterisati kao moderan bez suvišnih detalja.
Vrata se otvaraju dovoljno široko da omogućavaju nesmetan pristup unutrašnjosti. Organizacija i izgled unutrašnjeg prostora nisu menjani, a idealna pozicija za volanom se lako pronalazi.
Upravljač se može podešavati po visini kao i vozačko sedište koje ima naglašene bokove i odlično drži telo u krivinama. Instrumenti imaju belu podlogu, a kada se da kontakt, displej na kome se nalazi informacija o broju pređenih kilometara pre startovanja motora pokazuje nivo ulja.
U momentu kada se već činilo da nepokorivi Gali kaskaju za nemačkom konkurencijom, u leto 1998. godine pojavio se model 206. Verovatno niko nije mogao da pretpostavi da će dolazak jednog dizajnera imati toliki uticaj na poslovanje Peugeota. Taj dizajner je stvorio model 206 koji je preokrenuo poziciju ove francuske marke na evropskom tržištu.
Nešto kasnije ovaj mali automobil je postao evropski bestseler i model koji je sa trona zbacio popularnog VW Golfa koji se na tom mestu nalazio veoma dugo. Čak se i na konzervativnom nemačkom tržištu model 206 veoma dobro kotira i dugo je držao poziciju najprodavanijeg uvoznog automobila.
Šta ima novo?
Model 206 je 2000. godine dobio kupe-kabrio verziju, a na Salonu automobila u Ženevi 2002. pojavio se i karavan. Naravno, najpopularnija je prvobitna verzija koja je nedavno blago restilizovana, a paleta motora proširena.
Dobro je poznato da dobitnu kombinaciju ne treba menjati, tako da ni dizajneri u Peugeotu nisu dirali skalpel kada su posegnuli za ?fejsliftingom? ovog modela. U potpunosti je zadržan prepoznatljiv i dinamičan oblik, a promene se mogu primetiti samo ako se model pažljivije pogleda. Maska hladnjaka ispod linije branika dobila je novu mrežu dizajniranu u obliku saća, a sočiva farova su smeštena iza prozirnog stakla. Retrovizori su serijski delimično obučeni u boju automobila, dok se pozadi može primetiti novi oblik branika kao i nešto drugačija svetlosna grupa.
Sve u svemu, iako je prošlo tačno 6 godina, model 206 i dalje izgleda sveže i moderno, a nova paleta agregata ga i dalje čini vrlo aktuelnim automobilom. Tako se na našem testu našao model sa petora vrata opremljen common rail agregatom radne zapremine od 1,4 litre.
Proveren recept
Da podsetimo, reč je o automobilu dugom 3,8 metara, širokom 1,6 i visokom 1,4 uz međuosovinsko rastojanje od 2,4 metra. Ove dimenzije ga smeštaju u nižu klasu, odnosno klasu gradskih automobila. Dizajn modela 206 je svima dobro poznat, a mogao bi se okarakterisati kao moderan bez suvišnih detalja.
Vrata se otvaraju dovoljno široko da omogućavaju nesmetan pristup unutrašnjosti. Organizacija i izgled unutrašnjeg prostora nisu menjani, a idealna pozicija za volanom se lako pronalazi.
Upravljač se može podešavati po visini kao i vozačko sedište koje ima naglašene bokove i odlično drži telo u krivinama. Instrumenti imaju belu podlogu, a kada se da kontakt, displej na kome se nalazi informacija o broju pređenih kilometara pre startovanja motora pokazuje nivo ulja.
Comment