FIAT Punto I (1994-1999)
Malo troši, dugo traje
Fijatovi mali automobili su uvek dobro prolazili na tržištu, pa ni prvi model "punta" nije bio izuzetak. Predstavljen je 1994. godine i odmah osvojio titulu Automobil godine '94. koja je potvrđena veoma dobrom prodajom. I danas, kada je druga generacija "punta" kao i Grande Punto uveliko na drumovima, prvobitni model ima šta da ponudi, naravno na tržištu polovnjaka.
Prva generacija "punta" se izrađivala u verzijama sa troja i petora vrata, a i kao kabriolet. Što se tiče motora, u poslednjim godinama proizvodnje u ponudi je bilo pet benzinskih i dva dizel motora. Benzinci su imali zapreminu od 1.1 do 1.4 litra i snagu od 55 do 133 KS, a dizelaši su iz 1.7 litara razvijali 63 i 70 KS. Oprema je bila razvrstana u tri paketa, od osnovnog, sa oznakom "S", preko "SX", do najbogatijeg "ELX". Kuriozitet kod "punta" prve generacije je i to što od samog početka proizvodnje u ponudi je bio i 6-stepeni menjač, što konkurencija tada nije imala, a i danas je to retkost u klasi.
Malo troši, dugo traje
Fijatovi mali automobili su uvek dobro prolazili na tržištu, pa ni prvi model "punta" nije bio izuzetak. Predstavljen je 1994. godine i odmah osvojio titulu Automobil godine '94. koja je potvrđena veoma dobrom prodajom. I danas, kada je druga generacija "punta" kao i Grande Punto uveliko na drumovima, prvobitni model ima šta da ponudi, naravno na tržištu polovnjaka.
Prva generacija "punta" se izrađivala u verzijama sa troja i petora vrata, a i kao kabriolet. Što se tiče motora, u poslednjim godinama proizvodnje u ponudi je bilo pet benzinskih i dva dizel motora. Benzinci su imali zapreminu od 1.1 do 1.4 litra i snagu od 55 do 133 KS, a dizelaši su iz 1.7 litara razvijali 63 i 70 KS. Oprema je bila razvrstana u tri paketa, od osnovnog, sa oznakom "S", preko "SX", do najbogatijeg "ELX". Kuriozitet kod "punta" prve generacije je i to što od samog početka proizvodnje u ponudi je bio i 6-stepeni menjač, što konkurencija tada nije imala, a i danas je to retkost u klasi.

Comment