CITROEN C4 Picasso

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    CITROEN C4 Picasso

    Citroen ?e na predstoje?em Salonu automobila Mondial de l'Automobile u Parizu premijerno da predstaviti C4 Picasso, novi kompaktni monovolumen sa sedam sedišta koja su inovativno razmeštena. Ovim porodi?nim automobilom sa novim dizajnerskim karakteristikama i prakti?nim rešenjima, francuski proizvo?a? ?e da zaokruži svoju ionako bogatu ponudu vozila. Kada je re? o monovolumenima Citroen C4 Picasso je tre?i model uz dva postoje?a, Xsaru Picasso i C8.

    Konstruktori i dizajeneri potrudili su se da unaprede sve ono što omogu?uje i doprinosi komforu i udobnosti u vožnji, postigli su:

    * nadprose?nu preglednost i osvetljenost zahvaljuju?i panoramskom vetrobranu s velikim uglom,
    * oslobo?en prednji prostor zahvaljuju?i inovativnom voza?evom mestu i novim ru?nim menja?em sa šest brzina
    * izuzetnu iskoristivost i zapreminu prtljažnika,
    * brzu i jednostavnu modularnost zahvaljuju?i zanimljivo rešenim sedištima koja omogu?avaju udoban prevoz i do sedam osoba,
    * ose?aj udobnosti za sve putnike, u pogledu topline, zvuka,
    ali i mirisa,
    * prijatan ose?aj u vožnji i udobnost oslanjanja na najvišem nivou, pre svega zahvaljuju?i vazdušnom (pneumatskom) sistemu oslanjanja.

    C4 Picasso pokret ?e dvolitarski benzinski motor snage od 143 KS ili jedan od dva dva dizel Hdi motora snage od 110 KS i 138 KS. Novinama i jednostavnom koriš?enjem, C4 Picasso predstavlja potpuno novu ponudu na tržištu kompaktnih monovolumena.




    Izvor: http://www.netauto.co.yu/e_zine/broj6/vesti.htm

    Da li se neko pomenu PNEUMATSKO vesanje? Da li se to Citroen vraca na stare staze slave?
    Što više za što manje
  • VladaGS
    CBC Veteran
    • 12.03.2006
    • 144
    • Beograd

    #2
    Sve to zvuči zanimljivo.
    Valjda se vraća na stare staze, mada....
    Citroen GS club 1976.
    Citroen AX image 1991

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Koliko ja znam, Citroen je bio slavan po hidropneumatskom sistemu vesanja, pneumatsko odavno nije samo njihov trademark, i ne bas neka preterana inovacija...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #4
        Ja iskreno ne znam ni jedan putnicki automobil sa takvim vesanjem, tj. brend. Na koji tacno mislis?
        Što više za što manje

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #5
          Evo malo cesaljnjem po Internetu nasao sam da je samo zadnje vesanje - pneumatsko. To se sad vec slaye sa onim sto je napisao 206.



          Ove jastuke je moguce naci i kod autobusa i kod kamiona. Jedino sto ipak moze da ukaze na povratak starim korenima jeste cinjenica da su analiticari predvideli za 2012 godinu pojavljivanje remake cuvene Ajkule koja ima potpuno pneumatsko vesanje, dupla stakla protiv buke, inovativno resena sedista...


          Vise reci o tome bilo je ovde:
          Što više za što manje

          Comment

          • VladaGS
            CBC Veteran
            • 12.03.2006
            • 144
            • Beograd

            #6
            Na sajtu časopisa Vrele gume pišu o C4 Picasso. I najavljuju premijeru na salonu automobila.
            Citroen GS club 1976.
            Citroen AX image 1991

            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7
              CITROEN C4 Picasso







              CITROEN će krajem septembra na pariskom auto-salonu predstaviti C4 Picasso, potpuno novi model u porodici C4, koji neće zameniti Xsaru Picasso već obogatiti ponudu u sektoru kompaktnih monovolumena potpuno novim pristupom.

              Nastao na osnovi kompaktnog modela, C4 Picasso zadržava prepoznatljiv izgled sa vizurama koje naglašavaju izvornu Citroenovu inovativnost i nesklonost konvencionalnim rešenjima. S obzirom na situaciju u ponudi gde Citroenu hronično nedostaje porodični karavan, a postojeći Xsara Picasso zaostaje za trendovima (nije namenjen za smeštaj sedam osoba) jedino rešenje bilo je razvoj novog modela.

              Umesto klasičnoga karavana Citroen je prednost dao rešenju kojeg je uspešno primenio i sestrinski Peugeot na modelu 307 SW i dodatno ga prilagodio vlastitim futurističkim stremljenjima.

              Rezultat je atraktivni volumen modernih linija kojeg karakterišu pozamašne dimenzije (dužina/širina/visina: 4,59/1,83/1,66 m). No, za proboj na vrh potrebno je više što je francuski proizvođač vrlo dobro shvatio i na prvom Picassu.

              Tako je serijskom ugradnjom panoramskog vetrobranskog stakla sa vertikalnim uglom vidljivosti od čak 70 stepeni dobijena natprosečna preglednost i osvetljenost. Tome valja pridodati i velike staklene površine na boku, kao i vrlo tanke nosače. Ukupno se radi o čak 6,4 kvadratnih metara staklenih površina.

              Posebna pažnja posvećena je osvetljenju, pa tako model osim izbora boje osvetljenja enterijera poseduje čak i prenosivu ručnu svetiljku smeštenu u prtljažniku.

              No, ista koncepcija donosi i osetno više mesta napred gde (opet) dominira moderna prednja armatura sa centralno postavljenim digitalnim pokazivačima. Upravljač, kao i na "običnom" C4 ima fiksni središnji deo, a novost je pomicanje kontrola klimatizacije u rubove, kao i smeštaj kontrola menjača na stub upravljača.

              Što se tiče prostranosti C4 Picasso definitivno spada u sam vrh. Sedam sedišta raspoređeno je u tri reda (2+3+2), a brojne mogućnosti njihovog slaganja doprinose optimalnoj prilagodljivosti različitim situacijama. Sedišta u drugom redu su preklopiva samo jednim potezom ruke. Ona u u trećem redu vrlo se jednostavno preklapaju u pod, bez izvlačenja naslona za glavu, dok pod ostaje potpuno ravan. Osim toga, kabina poseduje četiri velike pregrade za odlaganje korisnih sitnica, gde je jedana opremljena hlađenjem, a može primiti jednu bocu od 1,5 l i dve od 0,5 l.


              Obilje prostora za putnike nije dobijeno na uštrb prtljažnika. Zapremina prtljažnika zavisi od rasporeda sedišta, a kreće se od 576 litara kad je treći red sedišta preklopljen, pa sve do 1.951 litara kada se preklopi i drugi red sedišta.

              U najnepovoljnijoj konfiguraciji sa svim sedištima u "ON" položaju u pomoć priskače duboka polica ispod trećeg reda sedišta. Priča o prtljažniku završava podatkom kako je staklo prtljažnika moguće zasebno otvarati.

              Iako spada u C4 porodicu, Picasso u pogledu udobnosti prevazilazi okvire modela, a u mnogočemu može biti uzor većim i skupljim modelima u ponudi. Udobno podvozje, po kojem je Citroen poznat u Evropi i svetu, na najvišoj je razini uz vazdušno ogibljenje na zadnjoj osovini.

              Vazdušno ogibljenje nudi nekoliko dodatnih prednosti poput optimalnog komfora u vožnji, automatskog održavanja visine nezavisno o opterećenju i funkcije regulacije visine vozila radi lakšeg utovara tereta.

              Nadalje, putnici mogu računati na sve blagodati automatskog četvorozonskog klima uređaja sa dodatnim otvorima (čak i u prtljažniku), kao i na osveživač vazduha u kabini. Tu su i zasloni integrisani u naslone prednjih sedišta, sa infracrvenim slušalicama i DVD uređajem kao i audio sistem sa osam zvučnika i MP3 reprodukcijom.

              Što se pak tiče budućih vozača, njima najvažnije informacije su novi upravljani 6-stepeni ručni menjač i gama motora sa tri velike PSA "zvezde", jednom benzinskom (2.0/143 KS) i dve dizelske (1.6/110 KS i 2.0/138 KS).

              C4 Picasso svojim izgledom, dimenzijama, prilagodljivošću, modularnošću i novim funkcijama zaokružuje ponudu Citroenovih monovolumena koja se sada sastoji od tri modela. Pored ovog noviteta C4 Picassa, tu su još manja Xsara Picasso i C8, veliki monovolumen.

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Verzija sa 5 sedišta:

                Comment

                • VladaGS
                  CBC Veteran
                  • 12.03.2006
                  • 144
                  • Beograd

                  #9
                  Mislim, šta reći.....
                  Citroen GS club 1976.
                  Citroen AX image 1991

                  Comment

                  • CLD
                    CBC Senator XXL
                    • 08.02.2005
                    • 1225
                    • Belgija - ranije Luna-Chico

                    #10
                    Nista, reci su suvisne.

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #11
                      KOnacno kapiram cemu sluze koncepti. Pa da se nke ideje sprovedu u serijske podele.
                      Ocaran sam
                      Što više za što manje

                      Comment

                      • gordi014
                        Moderator
                        • 02.10.2004
                        • 1049
                        • Valjevo, Srbija
                        • PEUGEOT 206 XS 1.6

                        #12

                        Comment

                        Working...
                        X