KAO DA JE BILO JUČE

Setimo se sedamdesetih, recimo, 1972. godine. Glam-rock je bio na svetskim top-listama, moda je nastavila da šokira konzervativnu populaciju, a cela planeta je posle burnih šezdesetih ušla u mirnije vode. U takvom okruženju, belosvetski džet-set je imao ustaljenu rutu. Kan-Monako-Nica, krstarenja po Cote de Azur, izlasci u Jimmy?z i sunčanje na pramcu Rive. Bez sumnje, sladak život, odnosno kako bi Italijani rekli - dolce vita...
Jedan od čestih detalja i dekor ovakvog životnog scenarija bila je i Lancia Fulvia. Predstavljen još 1965. godine, ovaj mali kupe, u početku sa motorom od 1,2 litre, očarao je publiku svojim dizajnom, živahnim V4 agregatom i odlično uklopljenim i izbalansiranim sklopovima. Vrhunac popularnosti Fulvia doživljava početkom sedamdesetih, odnosno baš 1972. godine na reliju Monte Carlo, kada Sandro Munari trijumfuje ispred furiozne Alpine i Porschea.

Setimo se sedamdesetih, recimo, 1972. godine. Glam-rock je bio na svetskim top-listama, moda je nastavila da šokira konzervativnu populaciju, a cela planeta je posle burnih šezdesetih ušla u mirnije vode. U takvom okruženju, belosvetski džet-set je imao ustaljenu rutu. Kan-Monako-Nica, krstarenja po Cote de Azur, izlasci u Jimmy?z i sunčanje na pramcu Rive. Bez sumnje, sladak život, odnosno kako bi Italijani rekli - dolce vita...
Jedan od čestih detalja i dekor ovakvog životnog scenarija bila je i Lancia Fulvia. Predstavljen još 1965. godine, ovaj mali kupe, u početku sa motorom od 1,2 litre, očarao je publiku svojim dizajnom, živahnim V4 agregatom i odlično uklopljenim i izbalansiranim sklopovima. Vrhunac popularnosti Fulvia doživljava početkom sedamdesetih, odnosno baš 1972. godine na reliju Monte Carlo, kada Sandro Munari trijumfuje ispred furiozne Alpine i Porschea.
Comment