abarth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mrki
    CBC Senator XXL
    • 08.11.2006
    • 550
    • nis, serbia

    #16
    2 deki:
    glupo bi bilo placati za ime i dizajn, a da u sustini taj auto nema prednosti u odnosu na druge!
    sa druge strane ja definitivno nemam para za d.integrale ( pozz donalberto!), barem ne za onakvu kakvu bih ja zeleo.
    moje finansije su skromne, i kao vecini ljudi u srbiji, pa se zato trudim
    da mi auto bude dobra investicija, i dobar odnos
    kvalitet/funkcionalnost/brzina/ cena!
    znam da je to malo teze, ali j* ga, tesko zaradjujem novac, pa mi se ne sali sa time!
    ne zanima me budzenje auta(osim mozda filteri,izduvna grana i jos neke sitnice), jer volim fabricki brza kola. zato mi se svidjaju alfe, ali i zbog dizajna koji je neprikosnoven ( kao i vecini italijanskih vozila )!
    imam auto, ne zurim sa kupovinom i u potpunosti sam otvoren za vase savete i predloge!
    zapoceo sam ovu temu kao novi na forumu, jer stvarno nisam znao nista o abarthu i italijanima, a sada razmisljam o kupovini alfe!
    najgore od svega je sto sam par meseci proveo trazeci adekvatni GTI vw, koji mi je bio zelja iz mladosti!
    izvinite na smaranju
    pozz

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Ako su ti finansije skromne, zeleo bi Abarth i svidjali su ti se VW GTi, mozda je ovo dobro resenje za tebe. Ovaj auto "mirise" na Abarth, vrlo je pouzdan, kvalitetan, ide izvanredno i "brise patos" sa Vagenima. Ovaj primerak deluje vrlo korektno, a i kilometraza je relativno mala.

      http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=14442

      Comment

      • Rubi
        CBC Senator XXL
        • 06.05.2005
        • 519
        • Beograd

        #18
        Jace verzije Tipa su ti super odnos cena/snaga, a i kvalitet je na nivou. Ne znam kako se krece cena Punta GT Mk.1 (93'-99'), to ti je isto super masina (nema posla bez turba ) Problem sa svim "sportnjacima" je to sto su im prethodni vlasnici najverovatnije "izvadili mast na pamuk". Alfe su tu u maloj prednosti - uvek mozes da kupis auto od nekog Alfa manijaka (sto je povampirio od Alfa virusa, pa mu se oci presijavaju dok prica o kolima), da je platis malo vise (jer se vlasniku ne odvaja od masine) i da znas da si kupio sjajno odrzavan auto.
        (\__/)
        (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
        (")_(") your signature to help him gain world domination.

        http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

        Comment

        • Punto Abarth
          CBC Senator
          • 11.12.2006
          • 220
          • Novi Sad, Groblje :) 16° 31' 0" E 45° 17' 30" N nekad :(

          #19
          Zadnje, za sta sigurno znam da ima zvanican znak abartha na sebi je Punto mk2, ali HGT, dakle to je standardni FIAT Punto mk2 HGT (1.8, 16v, cca 120 konja), koji ima drugaciji prednji i zadnji branik, suknjice, felne, volan i neke druge sitnice u odnosu na HGT. Cena Punta HGT u proizvodnji 2002 je bila oko 15k evra, a abarth varijante kojju hiljadu vise. Za tu koju hiljadu se dobija samo kozmetika. Pa ko voli nek izvoli. Inace, u NS sam samo jednom video Punto HGT. Auto je extra, ali opet malo puno para za tako nesto. Opet, ko voli nek izvoli... Ja vozim mk2 sa 1200ccm, 8v i abarthovim bedzom...
          http://www.youtube.com/watch?v=7lgcQUQZBtE

          Kupujem HGT/sporting volan

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #20
            Technical specifications of 2003 Fiat Punto HGT 1.8 16v This record added 2003-05-21.
            Last modified 2006-06-29.

            Carfolio.com ID 110605
            bodywork
            Type 4/5S HBK
            Designer
            Number of doors 3
            dimensions & weight
            Wheelbase 2460 mm 96.9 in
            Track front 1398 mm 55 in
            rear 1392 mm 54.8 in
            Length 3840 mm 151.2 in
            Width 1660 mm 65.4 in
            Height 1480 mm 58.3 in
            Length:wheelbase ratio 1.56
            Ground clearance
            Kerb weight 1040 kg 2293 lb
            Weight distribution
            (Front)
            Fuel capacity 47
            litres 10.3
            UK Gal 12.4
            US Gal
            Go to more manufacturers or other Fiat models
            aerodynamics
            Drag coefficient
            Frontal Area
            Cx
            engine
            Code
            Manufacturer Fiat
            Type S-4
            Wet sumped
            DOHC
            16 valves total
            4 valves per cylinder
            Main bearings
            Construction
            Bore × stroke 82.00mm × 82.70mm
            3.23 in × 3.26 in
            Bore/Stroke ratio 0.99
            Displacement 1747 cc
            (106.608 cu in)
            Unitary capacity 436.75 cc/cylinder
            Compression ratio 10.30:1
            Fuel system MPFi
            Aspiration Normal
            Compressor type N/A
            Intercooler None
            Catalytic Converter Y
            Max. output
            (EC) 129.8 PS (128.0 bhp) (95.4 kW)
            @6300 rpm
            Max. torque
            (EC) 164.0 Nm (121 lbft) (16.7 kgm)
            @4300 rpm
            Maximum rpm
            Coolant Water
            Specific output 73.3 bhp/litre
            1.2 bhp/cu in
            Specific torque 93.88 Nm/litre
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              #21
              Originally posted by vladaromeo
              Originally posted by FlavioPO
              @mrki fora je "daj 5 Abartha",ovaj karata .LM,sto ti kaze i @starac,pitanje je tvojih zelja i cash-a.Bar italijani ne manjkaju sa zestokim mashinama.Jednu Deltu '96. sam malllo zagledao na B.Potoku nedavno.Rece mi momak 2.0 T 16V(nisam dizao haubu) a cena ... 3.700 valjda.
              Ali ... kazes 146 bi ... klica je bacena ,samo jos i da se primi!
              Konkretizuj malo mrki ...
              samo?
              Malo kasno videh .
              Vlado,da ... a na satu 200.000km i samo 2 vrata i 200ks .Slabo se prosecan narod resava za to .Zato je valjda i cena ta bila.

              Comment

              • teski neradnik
                CBC Početnik
                • 01.03.2007
                • 1

                #22
                jel neko zna gdje mogu nabaviti karambolke abarth za fiat tipo!!!

                Comment

                Working...
                X