Fiat Trepiuno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    Fiat Trepiuno

    Povratak legende

    Studija Trepiuno predstavlja mešavinu stilova iz slavne prošlosti Fiata i linija koje će oblikovati automobile budućnosti



    Fiat Trepiuno je nastao kao podsećanje na Fiat 500, kasnije Cinquecento, model koji je ?automobilizovao? Italiju i u velikoj meri uticao na stvaranje imidža ove poznate italijanske kuće. Trepiuno je predstavljen javnosti na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi. Pojavio se u vreme rešavanja sudbine ove italijanske kompanije koja je postala gigant, upravo zahvaljujući proizvodnji malih automobila. Tako je Fiat u ključnom momentu pokazao da je i dalje veoma sposoban da stvori interesantan mali automobil.
    www.arcs.org.rs/forum
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Recept koji su dizajneri koristili prilično je jednostavan i glasi ovako: točak u svakom uglu uz maksimalno iskorišćenje unutrašnjeg prostora. Ukupna dužina novog modela iznosi svega 3,3 metra, a u pogledu dizajna se snažno oslanja na slavnog ?pretka?. Hauba kao da se sliva prema farovima koji su jednostavni i okrugli, a između njih dominira novi logo. Za razliku od modela 500, Trepiuno ima motor postavljen napred što mu daje nekoliko prednosti. Pod haubom ima više mesta nego pozadi, što omogućava bolje iskorišćenje prostora i veću varijabilnost. Hlađenje motora je, takođe, efikasnije, pogotovo ako se u obzir uzme činjenica da će se u Trepiuno, pored benzinskih, veoma verovatno ugrađivati i moderni dizel motori, mada konkretnih podataka o pogonskim agregatima za sada nema.

    S obzirom na veličinu ovog automobila, staklene površine su velike i omogućavaju dobru preglednost. Na prednje vetrobransko staklo nastavlja se stakleni krov koji utiče na doživljaj o veličini unutrašnjeg prostora.

    Dizajneri i konstruktori su posebnu pažnju posvetili unutrašnjosti, od organizacije prostora do najsitnijih detalja. Prostora ima za tri odrasle osobe, a iza vozača postoji još jedno pomoćno sedište tako da formula konfiguracije glasi 3+1.

    Instrument tabla je kreirana u retro stilu, kojim su inkorporisana sva tehnološka dostignuća, a ispred vozača se nalazi brzinomer sa multifunkcionalnim displejom. Sedišta su presvučena poliuretanskim vlaknima što znači da su fleksibilnija i dugotrajnija. U slučaju da se koristi više od dva sedišta, deo instrument table ispred suvozača se može ?izduvati? tako da se oslobađa dodatni prostor za kolena. Na sredini instrument table nalazi se još jedan multifunkcionalni displej koji istovremeno predstavlja i upravljačku jedinicu svih sistema u vozilu od navigacionog do klima uređaja. Ovaj displej je osetljiv na dodir, a funkcijama se može upravljati i preko tastera postavljenog između prednjih sedišta.

    Celokupna slika o modelu Fiat Trepiuno, kao i korišćena tehnička rešenja odlično se uklapaju u ideju o praktičnosti i kompaktnosti jednog gradskog vozila. Svi postulati su zadovoljeni, jedino ostaje pitanje kada će početi serijska proizvodnja ovog retro mališana.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #3


      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #4
        citao sam jos pre u satu za ovaj fiat... daj boze da izadje
        kupio bi ga prvi

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          #5

          Comment

          Working...
          X