hehhehe .. legendo ..
mislim da tje ovde osvanuti sve slike sa fiat600 cluba konachno ..
no da pochnemo ... zahvaljujem na temi ...
killaz je spomenuo nekoga ko tje da me kotaktira u vezi fitje .. i da taj neko planira da stavi isti motor kao ija .. pa tje onda ovo mestu biti odlichno za takve stvari .. tu sam za sva pitanja .. na koja mogu da odgovorim ..
a za pochetak jedno od mene koje i nema bash neke veze iskljuchivo sa fitjama al ...
pochinjem da razmishljam kako mi je auto previshe spushten .. kada uradim ojachanja sa donje strane netj imati vishe od 5 cm od zemlje u najnishoj tachci .. da li je to previshe ... sobzirom da ga ja vozim po gradu a ne samo na trke .. tachnije uopshte ga ne vozim na trke jer po pravilu ne postoji klasa 905 cc i na kochnicama ne sme da se radi .
e da zaboravih da pitam ..
jer zna neko gde mogu da nadjem TC za fitju .. onaj abartov .. tj najvr mi treba cela glava sa sve punjachem ... zbog usisne grane i tako tih sitnica ..
i koliko bi to moglo da koshta ...
omp nadam se da si proverio meru za homokinetichki
da idem da kupujem oma ...
Ja sam razmisljao o trkama, tako da ako budem menjao motor, standardni cu da zadrzim, pa ako se odlucim za takav poduhvat, samo cu da ga vratim i odradim na njemu ono sto je dozvoljeno.
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
luka
i ja sam dok nisam nauchio pravila ..
meni je ostao motor koji je ranije bio u mom autu .. i na njamu je radjeno po neshto ... zanimljivo da je ishao skoro isto kao ovaj a ima 50 cc manje i kompresiju 0 .. jer je ulje na merach bacao svuda po zadnjoj haubi ...
veoma rado bih ti ga dao da mi u saobratjajnoj josh uvek nije njegov broj ..
padalo mi je na pamet i njega d sredim pa na trke da idem sa tim motorom a po gradu da vozam ovaj .. no onda su mi rekli da ni kochnice ne smeju da se diraju ... a ko tje da skida i vratja doboshe pred svaku trku
tako da sam odustao od toga i sad motor stoji u podrumu i skuplja prashinu ... a ja se vozam sa 2 saobratjajne ... :lol: kao neki loodak ...
samo chuo sam od likova koji su ranije vozali nacionalnu klasu da tamo u stvari svi voze gostro 850 a imaju svi 905 chak i 1000darke ... jest da en znam koji je to motor al ... bozhe moj ..
a recimo jedna performance bregasta koshta oko 500 do 1000 jura ... a bez toga ni ne pomishljaj da idesh na trku sa ovima od 1000 cc
skup je to sport bar za mene ...
hmm elem evo par zanimljivih poduhvata ....
voleo bih kada bi mi neko pojasnijo shta je ovo radjeno na zadnjem trapu ... samoventilirajutji su mi jasni iako ne vidim bash potrebu osim na brdskim trkama eventualno ... no ... ostavitju da prosudite sami ..
Nego, ico, ja nisam mislio nista ni da radim sa kocnicama. Ne bi meni bilo bitno mnogo da pobedim vec da vozim trku....prosto jedno iskustvo vise. A praksa do duse kaze da i sa 750 kubika MOZES da pariras velikima! Evo ti ga OMP kao najbolji primer. Ali ne verujem da ima toliko prljavih fica....mislim, ragulisali bi to trkaci medjusobno...ne brini.
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
pa pazi ne znam nisam nikada bio na trkama ali znam josh jednog lika pored omp-a koji je vozio fitje ranije josh i ona kazhe da ih je bar pola prljavih fitja tamo ..
a on sa njegovim mozhe da im parira verovatno zato shto ima tu spec bregastu i josh par takvih "detaljchitja" kao i ovaj lik koji je ranije vozio .. takodje 750 ili 850 nisam siguran ali je parirao svima sa 900 ... i 1000
samo shto je takvu bregastu platio u to vreme 1000 ili 2000 dem
a ja bash i nemam tolike pare .. + klipovi + + + itd
Pazi, ne mogu da verujem bas da je sve tako kako kaze drug iz prostog razloga sto samo jednom bregastom ne mozes da dobijes toliko snage. Drugo, OMP nema do te mere nasviran motor, pa ipak moze da se meri sa njima. Drugo, kada bi se videla tolika razlika izmedju motora (a sa 1000 kubika sigurno mnoogo strcis) trkaci bi platili da se taj neko otvori. Cim bi izmerili zapreminu njemu bi usledila diskvalifikacija...Evo da sacekamo OMPa pa da i on nesto kaze o tome iz prve ruke...
A drugo nema veze....odes tamo, trkas se malo...osetis adrenalin staze, pa makar bio i poslednji...to je potpuno drugaciji osecaj od svega ostalog sto mozes da dozivis u gradu.
- "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
- "I vi ste dobro."
Comment