RENAULT Laguna III 2007
Collapse
X
-
Nova Renault Laguna i zvani?no
Kona?no, posle svih onih špijunskih slika i video snimaka tre?e generacije Renaultovog modela D segmenta, evo i prvih zvani?nih fotografija toliko o?ekivanog noviteta francuske fabrike. Opet se postavlja pitanje da li su slike objavljene voljom Renaulta ili su opet procurele pre vremena jer je sam Renault ranije najavio pojavljivanje prvih fotografija za 4. jun i za tu priliku otvorio i poseban sajt posve?en novoj Laguni (www.insidenewlaguna.com). Tom pitanju doprinosi i ?injenica da su se na internetu pojavile samo slike a ne i podaci o motorima, dimenzijama itd. Kako bilo, slike su tu. Prethodna Laguna II, predstavljena još krajem 2000. godine (poznata i po tome što je bila prvi auto, koji je osvojio svih 5 zvezdica za bezbednost na EuroNCAP kreš testu), ve? je polako gubila korak sa glavnim konkurentima (Peugeot 407, VW Passat, Ford Mondeo i drugi) pa novi model dolazi u pravom trenutku. Proizvodnja po?inje ve? u avgustu dok je svetska premijera najavljena za septembarski salon automobila u Frankfurtu. Laguna III nudi?e se u formi kombi-limuzine sa 5 vrata i kao karavan, u Renaultu tradicionalno nazvan Grand Tour a na internetu se piše da se krajem 2008. ili po?etkom 2009. može o?ekivati i coupe varijanta. Prodaja hatchback varijante kre?e odmah posle salona u Frankfurtu (ta?nije u oktobru) a Grand Toura u decembru ove godine. Po ranijim najavama osnovna Laguna košta?e oko 20-22.000 evra. Dizajnerski posmatrano Laguna III ipak ne donosi revoluciju ve? evoluciju poznatog Renaultovog korporativnog dizajna (prednji deo podse?a na prošlogodišnji koncept Nepta), koji se mnogima jednostavno ne dopada. Sti?e se utisak kao da su u Renaultu želeli da na novom modelu što više zadrže prepoznatljiv dizajn prethodne Lagune (sa strane hatchback veoma li?i na sada ve? staru Lagunu II). Koliko je to dobro pokaza?e vreme. Posle onih prvih špijunskih slika nove Lagune od pre nekoliko dana, reakcije na izgled su bile izrazito negativne a danas, sa ovim prvim zvani?nim fotkama, oštre kritike su malo ublažene, a naro?ito je na pozitivne reakcije naišao dizajn unutrašnjosti. Renault se o?igledno potrudio da u putni?koj kabini unapredi kvalitet upotrebljenih materijala kao i same završne obrade. I u Laguni III, Renault i dalje zadržava elektronske dodatke u vidu kartice za ulazak, dugmeta za start motora i automatske parkirne ko?nice. Ipak i dalje su glasni oni, koji dizajn Lagune III nikako ne mogu da svare mada je oblik Grand Toura uglavnom naišao na odobravanje. Uostalom procenite sami, fotografije govore više od hiljadu re?i. U ovom trenutku još nema podataka o paleti motora ali se pretpostavlja da ?e agregati, koji ?e pokretati Lagunu III biti slede?i : benzinac od 1,6 litra sa 115KS bi?e bazna motorizacija, sledi ga 2,0 litarski sa 140KS, tu je i 2,0 L turbo sa 170 i 204 konja a najja?i bi bio 3,5 litarski V6 agregat sa 245KS. Od dizelaša na raspolaganju ?e biti ve? poznati dCi motori sa rasponom snage od 110 do 177KS a najja?i me?u dizelašima bi bio novi V6 sa oko 220 konja. Ipak, za više informacija neophodno je da sa?ekamo na zvani?no press saopštenje.
c/p: auto.blog.co.yu
Comment
-
-
Da li ce Laguna ikada uspeti da bude lep auto? Tako dobar enterijer u autu ciji su farovi iskopirani Tiburon!? Gde nestaje francuska originalnost. Koliko je Megane uspeo u dizajnu toliko Laguna ne uspeva.
Kada sam kupovao Megane rekli su mi "a zasto nebiste uzeli ovu Lagunu sa lagera za sitnu doplatu" - nije mi palo ni na pamet!
Comment
-
-
www.insidenewlaguna.com
Meni nije bitno kako izgleda spolja.
Dovoljno je bezbedna, ?ak i srednji paket opreme ?e biti ok, i ako ispune ono što obe?avaju što se podizanja kvaliteta i pouzadnosti ti?e ja ?u biti više nego zadovoljan.
"With quality an overriding factor throughout New Laguna's design and development phases, the accent was placed very much on strength and reliability. The new model is targeted to rank among the top three cars in its segment in terms of product and service quality and has accordingly sought to build on the progress achieved on the quality front on other recent vehicles."
Ako ostane samo na reklami, a velika je mogu?nost da ho?e, džaba i da je pet puta lepša.
Comment
-
-
Originally posted by sErGiOO kakvoj ruznocji pricate ljuuudi BREPa Laguna je bila i ostala najlepsi Renault
Prethodni model mi je prelep (narocito u karavan varijanti) ali ovaj izgleda feeenomenallnoo =]
Mitsubishi Colt 1332ccm benzin 95KS 2005
na forumu
Comment
-
-
Pa nisu dizajnom mnogo odmakli od prosle Lagune... a pritom, ona mi se i vise svidjala, imala je opakije farove... Auto bih drchno prigrlio samo kad bi imala vise mesta unutra(za sve putnike, a ne samo za vozaca;sto se ovoga tiche i fica je komotan kad se u njemu vozi samo jedan
).
Znaci, malko dodje... tesnjikava... Negde je to prednostali ovde mu vishe dodje kao mana...
"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Laguna II je katastrofalna za sedenje nazad, znaci ima mesta za noge, ali za glavu nema nikako. Toliko je nizak krov da meni koji sam jedva 178 cm visok pomalo smeta.
U mom slucaju to nije bitno, kad se uglavnom vozi maksimalno dvoje, ali je ogroman minus u svakom slucaju!
U karavan verziji ima mesta, jer krov nije onako spusten tj. zakrivljen...
Comment
-
-
Na www.insidenewlaguna.com izbaceno jos ponesto od slika, video fajlova itd. Uglavnom je dat akcenat na to kako se nova laguna, navodno, podrobno testira.
Comment
-
Comment