Citroen 2CV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #61
    Zanimljivo je videti i kakve su spaceke prozivodili Argentinci.
    Na primer, na sledecoj slici


    je Spacek sa pogonom na sva cetiri tocka (klasicno, nije imao dva motora) a zvali su ga IES Super América 4x4. IES je fabrika koja je proizvodila Citroene u Argentini. Osim farova koji su se nalazili u blatobranima i naravno 4x4 pogona razlikovali su ga i detalji poput


    ovog zadnjeg stakla koje se se otvaralo kao kod starijih modela Yuga.
    Što više za što manje

    Comment

    • @lix
      CBC Senator XXL
      • 17.12.2004
      • 875
      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

      #62
      Argentinski Spaceci su imali i peta vrata (za razliku od evropskih)

      Unutrasnjost argentinskog Spaceka otkriva i drugaciju (modernu) instrument tablu kao i palicu menjaca na podu (umesto klasicnog "kisobrana")
      Što više za što manje

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #63
        Kasnije, Argentinci pokusavaju da "unaprede" Spaceka kao dostavno vozilo, daju mu novu karosereiju (napredno a?) i novo vesanje



        Zadrzan je motor i menjac ali je umesto poznatog vesanja Spaceka, napred postavljen most na nazad lisnate opruge. Gringa kako su nazvali vozilo nije imalo neki uspeh, poznavajuci cinjenicu da se automobil stalno kvario (pre svega mehanicki kvarovi)...
        Što više za što manje

        Comment

        • @lix
          CBC Senator XXL
          • 17.12.2004
          • 875
          • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

          #64


          Ovako je izgledao argentinski Spacek od nazad...
          Što više za što manje

          Comment

          • @lix
            CBC Senator XXL
            • 17.12.2004
            • 875
            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

            #65
            Ovo je Dalat Vijetnamska verzija Spaceka
            Što više za što manje

            Comment

            • boki01
              CBC Veteran
              • 27.10.2005
              • 100
              • Jugoslavia

              #66
              Ima li ko iskustva sa plinom u A seriji ili jos bolje u GS-u?
              Ljubitelj Francuza i dizela

              Comment

              • @lix
                CBC Senator XXL
                • 17.12.2004
                • 875
                • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                #67
                Vise reci o tome bilo je OVDE
                , ali i u ostalim delovima podforuma GAS.
                Tehnicki je moguce, vrlo bezbedno ugraditi plin. Medjutim, nes zakon, za sad ne dozvodljava ugradnju gasnog uredjaja u vozila sa motorima sa vazdusnim hladjenjem.... To kazu ovim momci koji uredjuju temu. Mozda se i nesto promeni ko zna...
                Što više za što manje

                Comment

                • boki01
                  CBC Veteran
                  • 27.10.2005
                  • 100
                  • Jugoslavia

                  #68
                  Cale bi da ugradi plin u nas GS pa zato pitam.
                  Ljubitelj Francuza i dizela

                  Comment

                  • @lix
                    CBC Senator XXL
                    • 17.12.2004
                    • 875
                    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                    #69
                    Pa fora je u tome da (posto ima vazduhom hladjeni motor) na neki nacin obezbedis toplotu za grejanje isparivaca.

                    Postoje resenja koja koriste ulje iz motora (ima prednosti i mana, malo se komplikovanije izvodi i mora da se koristi specijalana oprema. Jedan moj prijatelja se trenutno bavi ovim resenjem. Kada zavrsi, javicu sve detalje.

                    Drugi nacin je da kao i nas drugar krki ugradis grejanje vode koje ce pak grejati isparivac. On je prednji izduvni lonac napravio od prohroma, u obliku dva koncentricna cilindra. Unutrasnji cilindar ima ulogu izduvnog lonca, a izmedju njega i ovog spoljnog nalazi se voda koja se koristi za grejanje isparivaca.

                    Malo vise o tome imas OVDE

                    Elem, treci nacin o kome nisam nasao nista na internetu, niti sam cuo da ga je neko ugradio jeste pomocu Lovatovog sistema za skutere (snage do 25kW) koji koristi reduktor umesto isparivaca (ne treba mu toplota za grejanje). Mana ovakvog sistema lezi u cinjenici da posto se koristi samo gasna faza TNG-a boca mora da stoji uspravno.
                    Ovaj sistem se spremam da ugradim u svoj auto, posto mi IvanT obezbedi sve potrebne podatke.

                    U tvom slucaju bi zbog snage motora trebalo primeniti neko modifikovano resenje, recimo dve boce, dva isparivaca... Ali o tome moras da diskutujes sa ljudima iz grupe za gas.
                    Što više za što manje

                    Comment

                    Working...
                    X