CITROEN C2 VTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    CITROEN C2 VTS

    Citroen C2 VTS 1.6i 16v 125 ks


    Citroën proširuje paletu modela C2 sa sportskim modelom C2 VTS. C2 VTS nadopunjuje model VTR, a zajedno je ovaj duo napravljen kako bi nastavio uspeh modela Saxo VTS. Citroën C2 VTS raspolaže s novim motorom 1.6i 16V od 125 KS i ručnim menjačem s pet brzina. Ovu najsavremeniju mehaniku veže sa odlično uravnoteženom šasijom. Spoljni stil nove izvedbe naglašava sportski karakter Citroëna C2, s obojenim delovima u donjem delu prednjeg branika i donjeg dela vozila i zadnjeg spojlera. Snažna osobnost vozila dodatno je naglašena specijalnim naplatcima, hromiranim nastavkom izduvne cevi i oznakom VTS. Putnički prostor dobio je novi sportski dizajn s crnim sedištima, rukohvat ima od prozirnog materijala u mineralno sivoj boji, kožni upravljač i aluminijumske papučice.









  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2


    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Komprimovani vitamini

      Komprimovani vitamini

      Nakon uspesnog modela Saxo VTS, Citroen nastavlja tradiciju malih sportskih automobila ovom temperamentnom verzijom.Iako, nekada popularni, GTi nisu vise u modi zbog najezde snaznih TDi agregata, sigurno je da ima jos dosta nostalgicnih vozaca koji zele da osete miris benzina u nozdrvama.
      Kao baza je posluzio C2 VTR 1.6 16V od 110 KS, kome je snaga podignuta za 15 KS uz neophodne modifikacije donjeg postroja.Jer izuzmemo li gotovo nepoznati VW Lupo GTi ni jedan drugi konstruktor nema slicno vozilo u segmentu.Bratski Peugeot 206 S16 136ks i 206RC 177ks, bas kao i Renault Clio 2.0 RS i Seat Ibiza 1.8 20VT, distanciraju se vecim dimenzijama i snagom i sto je jos bitnije cenom.
      Na francuskom trzistu testirani VTS ostaje ispod psiholoske barijere od 15.000?, dok za ove druge treba jos bar par hiljada vise.Uz veoma atraktivan izgled po ugledu na VTR puno obecava...

      Mali i rigidan

      Verovatno je svima poznato da je C2 za 19 cm skraceni C3, upakovan u karoseriju koja kao da je krojena sekirom.Ostre forme dolaze jos vise do izrazaja u tjuning ruhu, sa spustenim prednjim branikom boje karoserije, ispupcenim blatobranima i impozantnim zadnjim spojlerom na gornjem delu vrata.Pozitivan utisak je pojacan lepim aluminijumskim naplacima od 16 cola, na kojima su odlicne Michelin Pilot Exalto 195/45 gume.Sa kracim hodom amortizera i opruga, pa potom i pojacanim poprecnim stabilizatorom napred i pozadi.C2 VTS je zacudjujuce efikasan i tvrd.Necemo reci neudoban, jer ipak se radi o jednom Citroenu,ali neudobniji model ovaj konstruktor nema u ponudi.
      Kao "zavaren za put", ponasa se slicno kartingu, pa su ostvarljive lake i brze promene pravca, bas onako kako to radi cuveni Sebastien Loeb.Pogotovo sto je ESP moguce kompletno iskljuciti, cime se zadnji kraj poslusno postavi u zeljenom pravcu.

      Turbulencije

      Ukoliko je podloga nepravilna C2 VTS odskace vertikalno poput aviona zahvacenog turbulencijom. Impresivan osecaj koji biva pojacan glasnim rezanjem motora, sposobnim da se zavrti i na 7000 obrtaja.Zapravo 125 KS razvija pri visokih 6500 o/min, sto je za 750 obrtaja vise od obicnog 1.6 16V. Time srecom nije izgubio na elasticnosti u nizem rezimu rada, jer mu pomaze manuelni petostepeni menjac sa kratkim prenosnim odnosima.
      Podsecanja radi, VTR je na raspolaganju iskljucivo sa Sensodrive robotizovanim menjacem (rucice pored upravljaca), koji jeste praktican, ali je pomalo spor.Sa klasicnim manuelnim petostepenim menjacem VTS dobija dragocene sekunde prilikom ubrzanja i uopste superiornije karakteristike. Iako ga je moguce "pogurati" do 200 km/h, ovaj mali Citroen bez sumnje nije idealno sredstvo za putovanje od Pariza do Beograda.Sa 75 decibela u kabini, pri 130 km/h, razgovor se odvija povisenim tonom, a ukoliko se vozac odluci dda ga pogura na 170-180 km/h, brzo ce se "ohladiti" kada primeti da se motor "vrti" na oko 6000 o/min.Kazemo oko, jer je obrtomer polukruznog oblika slabo pregledan i neprecizan, za razliku od velikog digitalnog brzinometra.
      Inace, C2 izuzetno dobro (za ovako kratku karoseriju i medjuosovinsko rastojanje) drzi pravac, a i sumovi od vetra su sasvim prihvatljivi. U ovakvim okolnostima potrosnja goriva je iznad 9 litara, a kako je rezervoar ogranicen na 40 litara, cesta zaustavljanja na pumpi se podrazumevaju.

      Odlican u gradu

      Kao sto se moglo i pretpostaviti u gradu se pokazao kao odlican partner, sposoban za sigurna ulicna jurcanja od semafora do semafora.Snazna elektricna asistencija upravljaca i skromne dimenzije (3,67m) omogucavaju mu da se lako vozi i parkira na minimalnoj povrsini. U jednoj "cool" voznji ne zahteva cesto igranje aluminijumskom rucicom menjaca, koja je uzgred receno, dovoljno precizna i prijatna za rukovanje.
      Sa kocnicama treba biti prilicno oprezan i nezan, inace ce vam se putnici pozadi naci za vratom.Reaguju snazno i na najmanji dodir, a kada se pritisnu snaznije, aktivira se i sistem za urgentno kocenje, koji brutalno povecava pritisak kocionih cilindara na diskove. Sva cetiri pokazivaca pravca odmah se ukljucuju sto nervira prilikom sportske voznje.
      Druga strana medalje je i potrosnja izrazena sa dve cifre, ali kome je to od primarnog znacaja, srecu ce pronaci u HDi verziji. Jedino se na obicnim, putevima i prilikom ne preterano agresivne voznje, zadovoljava sa nekih 7 litara, tako da je zabelezeni prosek iznosio 9,4 l/100km.

      Za cetiri osobe bez prtljaga

      Jedno je sigurno. Ko ima potrebu za vecim utovarnim prostorom, odmah neka zaboravi na C2, jer osim par tanjih torbi ili kesa, nista drugo ne staje u njegov "prtljaznik". Dvodelna vrata ovde su vise dizajnerska caka za distanciranje od konkurancije, nego sto zaista necemu sluze. Dakle, 165 dm3 kada na zadnjim sedistima ima maksimalno prostora (zadnja klupa smestena na klizacima). Kompromisno resenje je prevoz tri osobe sa jednim oborenim sedistem, no C2 zaista nije namenjen familiji. Ne preterano krsni momci, ipak, ce se nekako smestiti pozadi, dok napred mesta ima i za kosarkaskog centra. Bez obzira sto se visoko sedi (ne preterano sportska pozicija), prostora za glavu uvek ima dovoljno, dok se noge mogu gotovo potpuno ispruziti. Shvatili ste, sav komoditet je dat vozacu i suvozacu.
      U tom smislu treba spomenutu odlicna sedista sa atraktivnom supljikavom tkaninom, upravljac oblozen kozom podesiv po visini i dubini, aluminijumske nozne komande, elektronski klima uredjaj, dobar radio-CD sa komandama pored upravljaca, automatsko paljenje ukljucivanje svetla i brisaca, prozore i retrovizore sa elektricnim komandama, cetiri vazdusna jastuka, ABS i ESP. Nema sta, bas k'o veliki.
      Po svemu ostalom VTS se ne razlikuje od slabijih verzija, sto ce reci da mu je komandna tabla originalnog i dopadljivog dizajna, sto vazi i za upotrebljenu plastiku. Pocetne kritike u vezi sa zavrsnom obradom su uglavnom otklonjene, sto uz dovoljnu kolicinu pregrada i polica, ostvaruje veoma pozitivan utisak na putnike.

      Neskrivene simpatije

      Zasto kriti, C2 VTS je veoma dopadljiv, bez obzira sto ne miluje kicmene prsljenove vozaca. Bilo kako bilo, ovaj Citroen je retki predstavnik jedne gotovo izumrle kategorije, politicki nepodoban, ali autentican i dosledan sebi.
      Relativno dostupne cene, pruza puno zadovoljstva u svakodnevnoj voznji, a uz par poboljsanja i sa manjom kilazom, mozemo ga videti na raznim brzinskim takmicenjima u kategoriji do 1600 cm3. Moglo bi se jedino pozeleti jos par desetina "konja" vise, jer ovako dobra karoserija bi ih sa lakocom podnela.

      p.s. izvor teksta: Vrele Gume

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Citroen C2 1.6 VTS

        Karoserija

        Limuzina sa dvoje vrata, 4 sedista, Duzina x Sirina x Visina - 3665 x 1660 x 1460 mm, medjuosovinsko rastojanje 2315 mm, masa praznog vozila 1100 kg, prtljaznik 165/225/880 litara, rezervoar 40 litara.

        Motor

        Cetvorocilindarski redni motor, vodeno hladjenje, radna zapremina 1587 cm3, maksimalna snaga 92 KW (125 KS) pri 6500 o/min, maksimalni obrtni moment 143 Nm pri 3750 o/min.

        Donji postroj

        Napred McPherson i trouglasta poprecna ramena, pozadi polukruta osovina i uzduzna ramena, spiralne opruge, amortizeri i poprecni stabilizatori napred i pozadi, napred samoventilirajuci diskovi, pozadi diskovi, pneumatici 195/45 R16.

        Prenos snage

        Pogon na prednje tockove, manuelni menjac sa pet stepeni prenosa.

        Performanse

        Ubrzanje 0-100 km/h za 8,2 sek., maksimalna brzina 202 km/h, prosecna potrosnja 9,4 litara na 100 km.

        Cena

        Citroen C2 VTS 15.000 ?

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          CITROEN C2 VTS Phase 2







          C2 VTS Restyle 2005

          Citroen C2 VTS je nedavno blago redizajniran (kao C3) iznutra, tako da je dobio zadnja svetla sa prozirnim migavcima i rikverc svetlima.

          Unutra je promenjena instrument tabla.

          Ali, uz to je izmenjena i oprema. Dok je stari dolazio serijski sa ABS, ESP, manualna klima, elektrifikacija, 4 airbags... i imao doplate: radio CD + 6 zvučnika + komande iza volana, metalik boja, automatska digitalna klima.

          Kod "novog" VTS-a je digitalna klima i radio CD SERIJSKA OPREMA !!! Jedina preostala doplata je metalik boja.

          Osnovne boje koje se ne doplaćuju su: Žuta RA (ona bledo žućkasto-zelenkasta) i Crvena ADEN (svetlo crvena). U obe izgleda odlično i sportski, posebno u crvenoj, mada je moj favorit metalik Plava...

          Btw. kod ovog "novog" VTS-a se ugrađuje kvalitetnija muzika nego pre (kao kod C4).



          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6
            Citroen počeo da ugrađuje 1.6 HDI motor u C2 VTS ...

            Evo specifikacija:



            To mora fino ići ...

            Comment

            Working...
            X