PEUGEOT 308 RC Z




Francuski proizvo?a? ?e na predstoje?em frankfurtskom auto salonu u septembru predstaviti koncept atraktivnog sportskog 2+2 coupea pod nazivom 308 RC Z.
Pojedini delovi ove studije ?e biti napravljeni od aluminijuma, karbonskih vlakana i polikarbonata, a sve u cilju smanjenja mase automobila koja ?e u kona?nici iznositi 1200 kg. Dinami?ne linije su rezultovale koeficijentom otpora vazduha od 0,65 što je rezultovalo poboljšanjem performansi, potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.
Na spoljni izgled studije je svakako uticao Audi TT ?ak su i dimenzije ta?nije 4267/1840/1320 mm gotovo identi?ne audijevom modelu, ali bez obzira na to, ovaj koncept zadržava svoju posebnost i porodi?nu prepoznatljivost.
Novu peugeotovu studiju pokre?e 1,6-litarski turbo motor razvijen u saradnji izme?u PSA Peugeot Citroena i BMW-a iz modela 207 RC. Motor u ovom slu?aju, za razliku od standardnih 175 KS i 240 Nm, zahvaljuju?i izmenama ECU-a razvija snagu od 220 KS i maksimalni obrtni moment od 300 Nm. 308 RC Z dostiže 100 km/h za 7 sekundi, a maksimalna brzina mu iznosi 235 km/h.
Motor je uparen sa novim ru?nim 6-stepenim menja?em, a prose?na potrošnja iznosi 6,7 l/100 km dok je emisija CO2 160 g/km.
308 RC Z je opremljen Michelinovim Pilot Sport PS2 245/40 R19 gumama, 19 colnim poliranim naplacima kao i velikim samoventiliraju?im ko?ionim diskovima promera 360 mm napred.







Francuski proizvo?a? ?e na predstoje?em frankfurtskom auto salonu u septembru predstaviti koncept atraktivnog sportskog 2+2 coupea pod nazivom 308 RC Z.
Pojedini delovi ove studije ?e biti napravljeni od aluminijuma, karbonskih vlakana i polikarbonata, a sve u cilju smanjenja mase automobila koja ?e u kona?nici iznositi 1200 kg. Dinami?ne linije su rezultovale koeficijentom otpora vazduha od 0,65 što je rezultovalo poboljšanjem performansi, potrošnje goriva i emisije štetnih gasova.
Na spoljni izgled studije je svakako uticao Audi TT ?ak su i dimenzije ta?nije 4267/1840/1320 mm gotovo identi?ne audijevom modelu, ali bez obzira na to, ovaj koncept zadržava svoju posebnost i porodi?nu prepoznatljivost.
Novu peugeotovu studiju pokre?e 1,6-litarski turbo motor razvijen u saradnji izme?u PSA Peugeot Citroena i BMW-a iz modela 207 RC. Motor u ovom slu?aju, za razliku od standardnih 175 KS i 240 Nm, zahvaljuju?i izmenama ECU-a razvija snagu od 220 KS i maksimalni obrtni moment od 300 Nm. 308 RC Z dostiže 100 km/h za 7 sekundi, a maksimalna brzina mu iznosi 235 km/h.
Motor je uparen sa novim ru?nim 6-stepenim menja?em, a prose?na potrošnja iznosi 6,7 l/100 km dok je emisija CO2 160 g/km.
308 RC Z je opremljen Michelinovim Pilot Sport PS2 245/40 R19 gumama, 19 colnim poliranim naplacima kao i velikim samoventiliraju?im ko?ionim diskovima promera 360 mm napred.




Comment