CITROEN C2 VTR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    CITROEN C2 VTR

    CITROEN C2 VTR

    CITROEN C2 VTR 1.4i 75 KS & 1.6i 16v 110 KS



    Tehnički detalji za C2 VTR 1.4 75KS Sensodrive

    Ubrizgavanje multipoint
    Radna zapremina motora (cm3) 1360
    Snaga motora (KW CEE/ KS DIN) 54/75
    pri broju obrtaja u minutu 5400
    Najveći obrtni moment (mdaN) 11,8
    pri broju obrtaja u minutu 3300
    Tip menjača SensoDrive
    Kočnice prednjih točkova diskovi
    Kočnice zadnjih točkova doboši
    Pneumatici Michelin - dimenzije 185/55R15
    Zapremina prtljažnika zavisno od položaja zadnjih sedišta - mini/ maxi (dm3) 166/ 224
    Zapremina prtljažnika sa izvadjenim zadnjim sedištima (dm3) 879
    Masa praznog vozila (kg) 991
    Nosivost (kg) 389
    Maksimalna brzina (km/h) 169
    Ubrzanje 0-100 km/h (sec.) 14,1
    Potrošnja goriva u gradskoj vožnji (l/100 km) 7,6
    Potrošnja goriva na otvorenom putu (l/100 km) 4,9
    Prosečna potrošnja goriva (l/100 km) 5,9
    Oslobadjanje ugljen dioksida pri 1 km 141
    Gorivo bezol.
    Zapremina rezervoara za gorivo (l) 41

    Tehnički detalji za C2 VTR 1.6 16v 110 KS Sensodrive

    Ubrizgavanje multipoint
    Radna zapremina motora (cm3) 1587
    Snaga motora (KW CEE/ KS DIN) 80/110
    pri broju obrtaja u minutu 5750
    Najveći obrtni moment (mdaN) 14,7
    pri broju obrtaja u minutu 4000
    Tip menjača SensoDrive
    Kočnice prednjih točkova v. diskovi
    Kočnice zadnjih točkova diskovi
    Pneumatici Michelin - dimenzije 195/45R16
    Zapremina prtljažnika zavisno od položaja zadnjih sedišta - mini/ maxi (dm3) 166/ 224
    Zapremina prtljažnika sa izvađenim zadnjim sedištima (dm3) 879
    Masa praznog vozila (kg) 1055
    Nosivost (kg) 375
    Maksimalna brzina (km/h) 195
    Ubrzanje 0-100 km/h (sec.) 10,9
    Potrošnja goriva u gradskoj vožnji (l/100 km) 8,3
    Potrošnja goriva na otvorenom putu (l/100 km) 5,2
    Prosečna potrošnja goriva (l/100 km) 6,3
    Oslobađanje ugljen dioksida pri 1 km 151
    Gorivo bezol.
    Zapremina rezervoara za gorivo (l) 41




    Oprema:

    -metalik boja - Dodatna
    -crna boja - Dodatna
    -ABS - Dodatna
    -svetla za dnevnu vožnju - Dodatna
    -ELEKTRIČNI set: električno sekvencijalno otvaranje prednjih prozora centralno zaključavanje vrata daljinskom kontrolom - Serijska
    -vazdušne zavese - Dodatna
    -Farovi za maglu - Serijska
    -regulator brzine - Dodatna
    -točkovi od lake legure 15" - Dodatna
    -zadnji radar - pomoć pri parkiranju - Dodatna
    -set LOOK: bočne lajsne i branici u boji karoserije (osim uz boje banquise i ardent) - Serijska
    -prednja sedišta sa grejanjem, presvučena kombinacijom sivog NEUTRON i žutog platna CREPO - Dodatna
    -električno podešavanje i grejanje spoljašnjih retrovizora - Dodatna
    -radio CD - Dodatna
    -radio CD sa CD chargerom za 5 diskova - Dodatna
    -automatski klima uređaj sa atermičkim vetrobranom automatski brisač vetrobrana; kaseta s hlađenjem; automatsko uključivanje farova; električno podešavanje spoljašnjih retrovizora; indikator spoljašnje temperature (samo uz audio sistem) - Dodatna
    -električno podešavanje spoljašnjih retrovizora - Serijska
    -preklapanje spoljašnjih retrovizora - Dodatna
    -bočni vazdušni jastuci - Serijska
    -centralno zaključavanje - Serijska
    -mogućnost podešavanja sedišta vozača po visini - Serijska
    -nasloni za glavu na zadnjim sedištima podesivi po visini - Serijska
    -preklopiva zadnja sedišta sa mogućnošću pomeranja napred-nazad - Serijska
    -putni računar: broj pređenih kilometara; trenutna potrošnja goriva; prosečna potrošnja goriva od poslednjeg resetovanja; prosečna brzina od poslednjeg resetovanja - Serijska
    -sedišta presvučena kombinacijom platna NEUTRON sive boje i platna CREPO sive boje uz boju lucifer; žute boje uz boje ardois, grilyne i onyx; plave boje uz boje grand pavois i aluminium; zelene boje uz boje ra i absinthe - Serijska
    -varijabilni servo upravljač sa podešavanjem po visini i dubini - Serijska
    -vazdušni jastuci vozača i suvozača - Serijska









    Citroën C2 - Urbani sportski auto

    Inovativan iz više razloga C2, vozilo sa troja vrata koje udobno može smestiti četiri osobe, upotpunjava Citroënovu ponudu kompaktnih vozila pored C3 i C3 Pluriela. C2 nudi potpuno drugačiji stil, snažnu osobnost, zavidnu modularnost unutrašnjosti i originalan pristup prtljažniku. Pored toga, C2 zadržava sve kvalitete Citroëna C3: držanje puta, sigurnost i brojnu opremu ranije rezervisanu samo za vozila višeg segmenta. Citroën C2 upotpunjuje gamu kompaktnih vozila proizvedenih na platformi 1 grupacije PSA Peugeot Citroën. Pored C3 i C3 Pluriela, C2 je novi adut u osvajanju tržišta. Stil Citroëna C2, originalan i modularan zadnji kraj, dvodelna vrata prtljažnika i njegov stepen opremljenosti čine automobil spremnim da udovolji raznovrsnim i zahtevnim klijentima.

  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Na sajmu automobila u Ženevi sa C2 Sport prototipom zvanično je predstavljen novi mali Citroen koji je na tržištu od jeseni 2003. Sa tri nova modela (C3, C3 Pluriel i C2) koja su izašla u roku od 18 meseci francuski proizvođač je pokazao veliki progres u ovom domenu.
    Dugačak 3,66 metara (20 cm kraći od modela C3), 1,66 metara dugačak, C2 će zameniti Saxo ali će doneti poboljšanja u kvalitetu i dizajnu. Sa 3 vrata i 4 mesta za sedenje, opsegom dizel i benzinskih motora , ABS-om najnovije generacije, EBD, ESP i ASR sistemima biće u mogućnosti da savladava vremenske i putne uslove u gradu ili na putu.

    Veliki izbor dodatne opreme i kolorita unutrašnjosti vozila doprinosi dinamičnosti izbora kod većine kupaca. Modularni dizajn enterijera i sjajna mogućnost adaptacije iznutra donosi odgovor na moderne zahteve tržišta.
    Izbor motora je od 1.1i do 1.6 16V za benzinske i 1.4Hdi dizel i novi sistem promene prenosa (menjača) nazvan SensoDrive koji je nasledjen sa C3 i koji je ugradjen sa 1.4i varijantom motora predstavlja prodor i izazov u novim tehnologijama.

    Varijabilno elektoromotorno servo upravljanje koje pomaže u finoći vožnje kao i nezavisan sistem za pasivnu bezbednost (4 airbag-a, 2 air-zavesice...), podesivost volana i sedišta su standardne odlike ovog modela.
    Automatsko centralno zaključavanje, električno podesevi retrovizori, parking senzori su takodje mogućnosti koje daje ovaj model.

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Odgovorni u Citroenu svojski su se trudili da negiraju svaku inspiraciju modelom Twingo, prilikom kreiranja C2, kao i pripadnost istoj kategoriji, ali činjenice govore drugačije. Jeste da agresivni dizajn novog Citroena, sa karakterističnim oštrim linijama koje kao da su izdeljane sekirom, nema puno sličnosti sa jajolikom kreacijom Renaulta, ali ova dva mala Francuza imaju mnoštvo zajedničkih tačaka, poput recimo, troje vrata, minijaturne spoljašnje dimenzije, četiri sedišta i pomičnu zadnju klupu kako bi se povećala zapremina prtljažnika itd.

      Sve ostalo je nadgradnja, tj. decenija koja deli mališane, iskorišćena je od strane Citroena kako bi se prevazišao Renault i njegov model Twingo, tako i izbegle ?dečije bolesti?.

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Bez ikakve sumnje naslednik anemičnog modela Saxo, estetski je veoma uspeo i donosi potrebnu svežinu, kako Citroenu, tako i čitavoj kategoriji. Iz bilo kog ugla da se pogleda, nikada ne liči na neki od postojećih vozila, mada verovatno najšokantnije deluje zadnje bočno staklo, duboko urezano u bok, čime zadnji deo kao da je odvojen od prednjeg. Ovaj maglovito podseća na C3, jer vertikalno postavljeni farovi i specifična maska, uspešno skrivaju poreklo. Naime, platforma je ista, samo je trebalo skratiti C2 za dvadesetak centimetara i skinuti zadnja vrata. Zajedno sa modelom Pluriel, ovo je dakle treće vozilo zasnovano na zajedničkoj platformi, sa čak 60% istih delova. Ekonomija obavezuje.

        Zajednički geni najuočljiviji su na komandnoj tabli i prednjim sedištima, koji su, izuzmemo li par detalja, potpuno identični ?trojci?. Dopadljiv dizajn, bez grešaka u ergonomiji, izuzmemo li prekidače za elektropomične prozore. Razlike su sadržane u tamnijim nijansama plastike i rukohvatima vrata, iste boje kao i maločas pomenuta ručica menjača. Vozač ima odličnu poziciju za upravljačem, koji se kao i sedišta pomera po visini i dubini, što je prava retkost u kategoriji. Osim toga, u zavisnosti od verzije, mali Citroen nudi takvo bogatstvo opreme da mu i mnoge limuzine mogu pozavideti. Na gotovo uobičajeni automatski klima-uređaj, dodajmo i električno podešavajuće retrovizore sa preklapanjem, automatsko uključivanje brisača i farova, regulator brzine sa komandama na upravljaču, senzore za vožnju unazad, radio-CD sa šest frontalnih proreza, kožna sedišta i naravno, elemente sigurnosti kao ABS i vazdušne jastuke čak i za glave putnika pozadi.

        Kod C2 vidljivost instrumenata nije idealna, pogotovo obrtomera smeštenog iznad digitalnog pokazivača brzine. Samo isto tako digitalni pokazivač brzine i stanja goriva u rezervoaru na centralnoj konzoli, te se prilikom velikih vrućina postavlja pitanje temperature tečnosti za hlađenje, a o režimu motora informacije možete dobiti samo preko ?slušnog? sistema.

        Citroen je posegnuo za odvojenim sedištima, ali prostor za kolena je uvek inferiorniji za desetak centimetara, što će reći da su ova neupotrebljiva za odrasle osobe, kada se želi maksimalni prtljažni prostor. Ovaj međutim uvek ostaje nedovoljan, odnosno u ciframa, varira između 166 i 224 decimetara kubnih.

        Teoretski je moguće preklopiti samo jedno zadnje sedište, kako bi se putovalo u troje i imala potrebna zapremina prtljažnika, ali se tada prednje sedište mora podesiti previše unapred. Na ovaj način dobija se 630, odnosno 880 dm3 kada su oba složena.

        Kako bi dobio na originalnosti i upotrebljivosti, mali Citroen ima deljiva zadnja vrata. Prvo se otvori gornji deo sa staklom, bez da mu za to treba puno prostora, a ako zatreba i donji, kako bi se olakšao utovar teških predmeta. Ovaj donji deo skriva u sebi pregradu od 5 dm3, zgodnu za odlaganje par alatki, i može da izdrži do 100 kg težine.

        Kad smo kod praktičnosti, recimo i da C2 ima više zgodnih pregrada i detalja u unutrašnjosti, odnosno čitav enterijer deluje toplije i kvalitetnije. Nijedan na ovome polju nije za primer, ali novajlija je ipak bolji, reklo bi se čak i ispred ?velikog? C3, koji je trpeo silne kritike u vezi sa izborom materijala i završnom obradom.

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          Inferiornost po pitanju praktičnosti C2 će nadoknaditi odličnim ponašanjem na putu.

          Citroen C2 1.4 ima kvalitetne pneumatike od 185/65 R 15 (serijski 175/65 R 14) doduše ABS mu je previše osetljiv, tj. deluje prerano.

          Mali Citroen C2 je elastičan i veoma tih, i ima odlično ubrzanje. Sa ovom figurativno rečenom "buvom" moguće je putovati po brzim auto-putevima, jer je sposobna ?dobaciti? i 160 km/h.

          Kod Citroena C2 VTR stepeni prenosa se menjaju klasičnom ručicom, jednostavnim pomeranjem iste naviše ili naniže, ili dvema velikim ?šapama? sa leve i desne strane upravljača. Za one još lenje, dovoljno je samo pritisnuti na prekidač ?Auto? i koncentrisati se isključivo na put ispred sebe, jer je menjač dovoljno ?inteligentan? da izabere adekvatni prenos. Rezervisana je isključivo za benzinske 1,4 i 1,6 16V od 110 KS.
          Ovaj najsnažniji agregat (1.6 16v 110 KS) svakako najviše prija C2, pogotovo u sportskoj verziji VTR. Nešto tvrđe ogibljenje i niskoprofilni pneumatici 195/45 R16 ne kvare udobnost, ali povećavaju efikasnost i zadovoljstvo u vožnji, a i spolja je atraktivniji usled modifikovanih, tj. većih branika sa integrisanim spojlerom. Nije naravno reč o nekakvom sportisti, ali vozilo deluje veoma sigurno i ima ?lepe? karakteristike. Gotovo 200 km/h i 11 sekundi do ?stotke?, naravno ukoliko se radi o klasičnom ručnom menjaču. SensoDrive nije toliko brz, tako da su ubrzanja slabija, a potrošnja neznatno veća.

          Ova verzija poseduje i diskove na zadnjim točkovima, a unutrašnjost se distancira sportskim sedištima, koja nažalost ?žuljaju? u predelu butina. Cena ovog ?atom-mrava?, opet u Francuskoj, iznosi 14.000 evra.

          Šarmantan, siguran i odlično opremljen, C2 više voli da se igra u dvorištu sa većom decom nego sa svojim vršnjacima. Realni konkurenti kao npr. Renault Twingo ili blizanci VW Lupo/Seat Arosa, Ford Ka, Toyota Yaris uopšte ga ne interesuju, već cilja na veće i luksuznije, a to su Renault Clio, Fiat Punto, Nissan Micra, Opel Corsa, naravno u verzijama sa troje vrata. Oni su izgleda interesantniji protivnici, ali su daleko prostraniji, pa čak i jeftiniji.

          Poslovica kaže da pametni uče na tuđim greškama, a neinteligentni na svojim, pa se zato može zapitati da li je Citroen primetio da su neki od gore spomenutih automobila veoma loše prošli na tržištu i da očekuju skore zamene.

          Citroen je dakle napravio atraktivno i zrelo vozilo u pero-lakoj kategoriji sa kojim ima ambiciozne planove od oko 200.000 komada godišnje. Cena koja je pomenuta je donekle relativna, jer ovaj francuski konstruktor daje velika sniženja.

          Comment

          • Darko_NS
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2004
            • 557
            • Srpska Atina

            #6
            Za poznavaoce Citroena imam par pitanja:

            1. Gordi ova oprema koju su naveo za C2 je oprema
            za osnovni model a ne za VTR! Da li znas sta od opreme
            ulazi u VTR (velicina felni, guma, abs ... itd) ???
            2. SensoDrive menjanje brzina koliko sam procitao
            motor 1.4i 8v 75ks moze da ima ili manualni ili SensoDrive.
            motor 1.6i 16v 110ks ima u opciji samo sa SensoDrive.
            a motor 1.6i 16v 125ks moze da se uzme i sa
            manuelnim. Jel sam u pravu ???
            3. Kako funkcionise SensoDrive. Ima tri opcije
            automatik, menjanje polugama iza volana i menjanje
            rucicom napred/nazad ??? E sad, ima li kvacila ili ne ?
            4. Koja je razlika izmedju VTS-a i VTR-a ?

            Hteo sam malo vise da saznam o ovom modelu pa hvala
            unapred na odgovorima !!!

            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7
              Oprema zavisi od toga za koje tržište je namenjen...
              Tako da, koliko ja znam, najčešće se VTR oprema isporučuje sa 1.6i 16v 110 KS motorom i samo sa Sensodrive menjačem. Postoji varijanta i sa 1.4i 8v 54KW/75 KS motorom, ali nisam siguran da je ima u ponudi na svim tržištima.
              Na tom 1.6i 16v 80KW/110 KS C2 VTR-u je serijski: ABS, 4 vazdušna jastuka, električni paket, servo, maglenke, spojleri, 16" alu naplatci, sportska sedišta...
              Doplata je za: Automatska digitalna klima, radio Cd + 6 zvučnika, metalik ili crna boja, tempomat, CD charger i parking senzori.

              VTS model dolazi sa 1.6i 16V 125 KS motorom i isključivo ručnim menjačem.
              VTS serijski ima sve što i VTR + klima uređaj (manuelni), ESP i aluminijumske papučice i ručica menjača. Doplate su manje više iste...

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Evo sa zvaničnog Citroen sajta za SCG: http://www.citroen.co.yu podaci za C2 VTR 1.4i 75KS (znači ima ga kod nas ):



                Motor 1.6i 16v 110 KS:



                Koliko vidim nemaju VTS 1.6i 16v sa 125 KS

                Comment

                • gordi014
                  Moderator
                  • 02.10.2004
                  • 1049
                  • Valjevo, Srbija
                  • PEUGEOT 206 XS 1.6

                  #9

                  Comment

                  • gordi014
                    Moderator
                    • 02.10.2004
                    • 1049
                    • Valjevo, Srbija
                    • PEUGEOT 206 XS 1.6

                    #10

                    Comment

                    • gordi014
                      Moderator
                      • 02.10.2004
                      • 1049
                      • Valjevo, Srbija
                      • PEUGEOT 206 XS 1.6

                      #11
                      Cene kod JUCIT-a:

                      C2 VTR 1.4i Sensodrive = 14.005,00 ?
                      C2 VTR 1.6i 16V Sensodrive = 14.847,00 ?

                      Comment

                      • gordi014
                        Moderator
                        • 02.10.2004
                        • 1049
                        • Valjevo, Srbija
                        • PEUGEOT 206 XS 1.6

                        #12
                        Darko_NS je napisao:
                        Kako funkcioniše sensodrive. ima tri opcije
                        automatik, menjanje polugama iza volana i menjanje
                        ru?icom napred/nazad.???
                        E sad ima li kvacila ili ne?
                        Ima u principu dva moda rada. Automatski i ru?ni. U automatskom radu samo na ru?ici ubaciš u prvu brzinu i daš gas. To je to. Menja na niskim obrtajima i vožnja je onako, penzionerska - dosadna.
                        Ako ?eš ru?no šaltati, onda ga lepo šaltaš iza volana (možeš i na ru?ici, ali ovo je bolja fora). E to je ve? puno, puno mo?nije. Možeš ga vrteti sve do blokade i ne?e sam prešaltati sve dok sam ne promeniš brzinu. Oni koji ga imaju kažu da im je posebno drago šaltanje u nižu brzinu Stvarno je dobar feeling.

                        Darko_NS je napisao:
                        4.koja je razlika izmedju VTS i VTR
                        A VTR i VTS spolja (osim po oznaci) razlikuješ JEDINO po felnama. Naime, imaju druga?ije dizajnirane felne i VTS ima bolje. Jedne i druge su 16", ali VTS-ove su pola cola šire i izba?ene su više prema ivici blatobrana, što izgleda puno atraktivnije. Unutra se razlikuju samo po aluminijumskim papu?icama i ru?ici menja?a kod VTS-a.
                        Ali najve?a razlika je u karakteru vozila. Iako je VTR dosta jak i brz auto, Sensodrive menja? ga usporava i uzima mu onaj pravi sportski duh.
                        A VTS sa ru?nim menja?em i +15 konja STVARNOOOOO ideeeee...
                        Mislim, strava ga je voziti. Ide mnogo bolje nego što bi se reklo po papirima.

                        Obzirom da kad na VTR-a doplatiš klimu (serijska je na VTS-u) im se cena gotovo izjedna?i (do?e na nekih 300-400 Eura razlike), ja ni sekunde nebi razmišljao - VTS definitivno

                        Comment

                        • Darko_NS
                          CBC Senator XXL
                          • 02.12.2004
                          • 557
                          • Srpska Atina

                          #13
                          @gordi hvala puno, ubacio si dosta informacija i odgovorio na sva moja
                          pitanja. sad znam manje vise sve o ovom francuskom automobilu.

                          i jos jedna stvar, po ovim podacima nisu losi ni potrosnja i performanse za
                          1.6. ali ako se menja rucno ne bi trebala da bude razlika izmedju manualnog
                          i sensodrive menjaca u performansama zar ne?

                          Comment

                          • gordi014
                            Moderator
                            • 02.10.2004
                            • 1049
                            • Valjevo, Srbija
                            • PEUGEOT 206 XS 1.6

                            #14
                            U SCG nema VTR-a sa ručnim menjačem. Ali Sensodrive menjač ipak usporava auto (posebno na ubrzanju). To znam jer mi je pričao drugar koji je vozio Citraće sa tim 1.6i 110 KS motorom.

                            Tako ti npr. C2 VTR 1.6i 16V sa Sensodrive-om ubrzava od 0-100 za 10,9 sekundi (auto ima 1055 kg)

                            C3 sa istim motorom ali ručnim menjačem ubrzava od 0-100 ta 9,7 sekundi (težina manje-više ista 1058 kg).

                            Ali kao što rekoh, to "sporo" ubrzanje i nije neki hendikep. Auto je gušt voziti a može se itekako brzo voziti.
                            Ovaj ortak mi priča da mu je jedan prijatelj trubio kako je auto smeće, kako se ne može maknuti.... i onda mu je dopizdilo, postavio je prijatelja na suvozačevo mesto i provozao nekih 20-30 km, po uskim krivudavim putevima. Nakon što mu je iz auta izašao preznojen, nikad više nije rekao da je auto spor

                            Mislim, mogao bi biti i brži, ali ne možeš reći za auto te klase sa 1.6 motorom i 110 konja da je spor, kad, npr. već sa 1.4 motorom i 75 konja se možeš odlično i brzo voziti.

                            Comment

                            • gordi014
                              Moderator
                              • 02.10.2004
                              • 1049
                              • Valjevo, Srbija
                              • PEUGEOT 206 XS 1.6

                              #15
                              i jos jedna stvar, po ovim podacima nisu losi ni potrosnja i performanse za
                              1.6. ali ako se menja rucno ne bi trebala da bude razlika izmedju manualnog
                              i sensodrive menjaca u performansama zar ne?
                              U principu ne bi trebalo da bude neke velike razlike.

                              2.SensoDrive menjanje brzina. koliko sam procitao
                              motor 1.4 moze da ima ili manualni ili SEnsodrive.
                              motor 1.6 16v 110ks ima u opciji samo sa S.drive.
                              U Evropskim državama možeš dobiti VTR sa ručnim menjačem, ali sa 1.4i i 1.4HDi motorima (75 i 70 KS).

                              Za Englesko tržište se prodavalo nešto slično. C2 sa 110 konja i ručnim menjačem. Samo za njihovo tržište se taj model zvao C2 GT.

                              Potrošnja ti je tu negde kao i kod ručnog (čak i manja ako voziš u automatskom modu)

                              Comment

                              Working...
                              X