Motori i modeli :
1998 : Lansirana nova Mazda 323 sa izborom 1.3 i 1.5 LXi plus 1.8 GSi. Osnovni model 1.5 dolazi sa ABS-om i klimom , dok 1.3 model bez.
1999 : Izlazi ograni?ena serija Shiraz sa alu felnama i unikatnim šarama. Prestižni model 1.8 Sport dolazi sa 16" felnama i boljom standardnom opremom. Takodje predstavljen novi dizel 2.0 TD.
2000 : Specijalna serija Atlantis sa 1.3 motorom i ledeno plavom metalik bojom. 2.0TD zamenjen novim 2.0 Di Turbo . 1.8 GSi dolaze standardno sa automatskim menja?em.
2001 : Motor 1.6 sa 96 KS predtsavljen sa paketima LXi, GSi, GXi . 2.0 Sport oja?an na 129 KS i dolazi sa sporskim veš\njem , kontrolom proklizavanja i kontrolom dinami?ke stabilnosti.. Kasnije u toku godine kompletna gama je redizajnirana sa druga?ijim prednjim delom i unapredjenim enterijerom. Startni paketi su 1.3 LXi i GXi, 1.6 GXi i GSi, 2.0 Sport i 2.0 Di Turbo.
Karakteristike :
Na tržištu novih automobila veoma je bitan stil , imidž i karakter automobila. Medjutim, tu Mazda 323 i nije imala puno uspeha.
Kriterijumi za polovno vozilo su druga?iji nego za novo i na tom terenu je ova Mazda po pravilu prolazila mnogo bolje.
Na kraju se postavlja pitanje : Zbog ?ega je Mazda 323 lošije prolazila kao nov auto?
323 model nudi iz `99 nudi lepši izgled od predhodnika, ali se imidž Mazde i nije tako bitno promenio. To nije opravdano jer je ovaj model je pouzdan , sa ponekim ja?im motorom i niskom cenom. Njegov naslednik model oznake 3 veoma dobro prolazi ne samo na našem ve? i na evropskom tržištu.
Ali , da se vratimo na 323. obratite pažnju na kvalitet farbe. Mnogi vlasnici su se žalili na loš kvalitet i da se farba lako skida. Pre kupovine obavite detaljnu inspekciju .
Mazda 323 nikada nije zapalila tržište kako dok je bio nov auto, tako i sada dok je polovan, uprkos pouzdanosti , dobrom kvalitetu izrade i razumnoj ceni.
Najtraženiji su GSi modeli , dok su se vlasnici žalili da model 1.3 LXi imalo premalo snage. Pohavljuje se izgled i to što ih nema puno na našim putevima i svaki primerak je druga?iji.
Zaklju?ak :
Ukoliko želite automobil koji ?e privla?iti poglede sa strane, ovaj model Mazde možete napraviti takvim , zahvaljuju?i mogu?nostima za tuniranje i bogatoj opremi. Naša preporuka bi bio redizajnirani 1.6 GSi posle `01 sa klimom, alu felnama i metalik bojom.
izvor:
http://www.autoprodavnica.com/testpolov ... da/323.php
1998 : Lansirana nova Mazda 323 sa izborom 1.3 i 1.5 LXi plus 1.8 GSi. Osnovni model 1.5 dolazi sa ABS-om i klimom , dok 1.3 model bez.
1999 : Izlazi ograni?ena serija Shiraz sa alu felnama i unikatnim šarama. Prestižni model 1.8 Sport dolazi sa 16" felnama i boljom standardnom opremom. Takodje predstavljen novi dizel 2.0 TD.
2000 : Specijalna serija Atlantis sa 1.3 motorom i ledeno plavom metalik bojom. 2.0TD zamenjen novim 2.0 Di Turbo . 1.8 GSi dolaze standardno sa automatskim menja?em.
2001 : Motor 1.6 sa 96 KS predtsavljen sa paketima LXi, GSi, GXi . 2.0 Sport oja?an na 129 KS i dolazi sa sporskim veš\njem , kontrolom proklizavanja i kontrolom dinami?ke stabilnosti.. Kasnije u toku godine kompletna gama je redizajnirana sa druga?ijim prednjim delom i unapredjenim enterijerom. Startni paketi su 1.3 LXi i GXi, 1.6 GXi i GSi, 2.0 Sport i 2.0 Di Turbo.
Karakteristike :
Na tržištu novih automobila veoma je bitan stil , imidž i karakter automobila. Medjutim, tu Mazda 323 i nije imala puno uspeha.
Kriterijumi za polovno vozilo su druga?iji nego za novo i na tom terenu je ova Mazda po pravilu prolazila mnogo bolje.
Na kraju se postavlja pitanje : Zbog ?ega je Mazda 323 lošije prolazila kao nov auto?
323 model nudi iz `99 nudi lepši izgled od predhodnika, ali se imidž Mazde i nije tako bitno promenio. To nije opravdano jer je ovaj model je pouzdan , sa ponekim ja?im motorom i niskom cenom. Njegov naslednik model oznake 3 veoma dobro prolazi ne samo na našem ve? i na evropskom tržištu.
Ali , da se vratimo na 323. obratite pažnju na kvalitet farbe. Mnogi vlasnici su se žalili na loš kvalitet i da se farba lako skida. Pre kupovine obavite detaljnu inspekciju .
Mazda 323 nikada nije zapalila tržište kako dok je bio nov auto, tako i sada dok je polovan, uprkos pouzdanosti , dobrom kvalitetu izrade i razumnoj ceni.
Najtraženiji su GSi modeli , dok su se vlasnici žalili da model 1.3 LXi imalo premalo snage. Pohavljuje se izgled i to što ih nema puno na našim putevima i svaki primerak je druga?iji.
Zaklju?ak :
Ukoliko želite automobil koji ?e privla?iti poglede sa strane, ovaj model Mazde možete napraviti takvim , zahvaljuju?i mogu?nostima za tuniranje i bogatoj opremi. Naša preporuka bi bio redizajnirani 1.6 GSi posle `01 sa klimom, alu felnama i metalik bojom.
izvor:
http://www.autoprodavnica.com/testpolov ... da/323.php
Comment