Srebrna GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    Srebrna GTV

    udahni duboko pa klikni

    .
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #2
    udahnuo sam duboko ( evo jos drzim vazduh, poplavecu ) ali ne mogu da vidim nista jer nisam registrovan tamo...ajde lepo prepricaj ali svojim recima...

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #3
      Pa.....nije lose sa 400ks verovatno ide kao Enzo
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • veXon
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2006
        • 571
        • Beograd, Vozdovac

        #4
        Pajo Kanižaj prodaje srebrnu GTV

        --------------------------------------------------------------------------------

        ...i ne traži puno...LOL

        c/p s CICA:
        Dakle ovako, prodajem auto. Nakon neprospavanih noci zbog pitanja da ili ne, odgovor je da, prodajem!
        Dakle, radi se o Alfi GTV.
        Auto je 1999 godina, a cijeli je obnovljen, restauriran i naravno tuniran. U osnovi radi se o 3.0V6 24V Lusso modelu u koji je ugradjeno slijedece.

        Muzika:
        - Alpine F1 CD tuner
        - Alpine PXA-H700 procesor
        - Soundstream DaVinci pojacalo
        - Focal Utopia Audiom TLR visokotonci
        - Focal Utopia Audiom 6W srednji
        - Focal Utopia 5WS subwoofer (13cm u vratima) 4 kom
        - Focal Utopia 27VX subwoofer
        - Hifonics BLT konverteri
        - Ožičenje: VanDenHul+WBT rca kablovi, opticki kablovi, IXOS TripleX bi-wiring u snake skin buziru, BRAX power kablovi
        - Oprima Red top
        - Brax NoiseEx, Dynamite Xtreme, Original i carpet liner damping

        Unutrašnjost:
        - Sparco Pro2000 školjkasta sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
        - Zadnja sjedala tapecirana u kožu i alcantaru
        - Crni Alfa logotipovi uvezeni u kožu na svim sjedalima
        - U kožu tapecirana instrumentna ploca, centralna konzola, obloge vrata, zadnje bocne obloge, zadnja polica
        - Prtljažnik (original + fiber konstrukcija hifi sistema) obložen alcantarom
        - Obloge krova i štokova od GTV Cup verzije (kao u 147/156 GTA) crne boje
        - Custom ručica mjenjača aluminij
        - Sabelt pojasevi u 4 tocke s profi kruznom kopcom
        - Linea accesori alu pedale i odmoriste

        Ovjes:
        - Novitec (KW) ovjes s regulacijom tvrdoće i visine
        - Prednji silent blokovi Powerflex, teflonski ovjes prednjeg mosta
        - Zadnji ovjes: Powerflex, uniball i teflon kombinacija, ovisno o poziciji (straznji multilink ovjes)
        - Prednje poprecno pojacanje za mulde, alu-carbon, custom
        - OMP donje prednje poprecno pojacanje

        Kocnice:
        - Prednje: diskovi 360mm sa alu tacama i kočiona kliješta Brembo 6 klipova (Porsche 911 GT3 Cup)
        - Stražnje: diskovi 340mm s alu tacama i kočiona kliješta Brembo 4 klipa (isti Porsche)
        - Brembo kociona klijesta za rucnu kocnicu
        - Opleteni kocioni vodovi naprijed i straga
        - Ventil za regulaciju balans kocenja
        - Alu posude za kociono ulje
        - Ferodo Racing kociono ulje

        Felge i gume:
        - BBS CH 8,5x19 ET30
        - Advan Sport 245/30x19

        Izvana:
        - Novitec donji dio prednjeg branika
        - Prozirni bocni pokazivaci
        - Cup zadnji spoiler
        - Hella Xenon kit na glavnim i dugim svjetlima
        - Lakiran zbog estetskih razloga i manjih ogrebotina Auto design Meglaj

        Ispuh:
        - Supersprint ispušna grana 3u1+3u1
        - HJS metalni katalizatori
        - Shaqal srednji i po dva zadnja lonca sa izlazima 2x70mm, sve ručni rad ukljucujuci i nastavke, spajano federima

        Mjenjač:
        - Original 6 brzina
        - Quaife (thorsen) zatvarac diferencijala
        - OMP/Sachs korpa i lamela

        Motor, opcija 1:
        - originalan motor iz Alfe 147 GTA (22000km, sa servisnom knjižicom, legalan uvoz itd...)
        - kompresor Z-engineering
        - mapiran originalan komp

        Motor opcija 2:
        - 3.8 l sa kovanim klipovima za hi-comp
        - Kovane celicne klipnjace -30% lakse +80% cvrsce od originala
        - Inox ventili i konverzija na mehanicke podizace (radi velikog broja okretaja)
        - Uredjene glave (preko 60 sati po glavi utroseno)
        - Colombo & Bariani bregaste osovine (4 komada)
        - Custom alu remenice bregastih osovina s podesavanjem
        - Balansiran cijeli pokretni sklop motora
        - Alu zamasnjak smanjene mase
        - Usisna grana sa 6 leptira i ?veci? injektori, custom prirubnice
        - Cijeli motor plastificiran u crno, glave u crveno
        - Novi nosaci motora
        - Pumpe goriva Bosch motorsport
        - Regulator tlaka goriva s podesavanjem
        - Autronic SM4 motor managment
        - Svi novi dijelovi (pumpa ulje, pumpa vode, brtve, svorni vijci, svorni vijci glave i matice

        To je uglavnom to iako auto ima jos stotine sitnih detalja koje bi se moglo spomenuti da su izmjenjeni, modificirani, obnovljeni i unaprijedjeni ali jednostavno nema smisla sve pisati. Cijenu NECU pisati niti odgovarati na upite o njoj osim osobno sa stvarno zainteresiranima nakon sto pogledaju auto. Cijena nije mala, od oko 30t Eura pa na dalje, a sve komponente koje sam naveo su NOVE, dakle, jesu na autu ali nisu bile koristene niti u jednoj voznji jer auto stoji u garazi. Moguce su kombinacije za dio casha, dio kredita, prebijanja za neki novi auto i casha, uglavnom,otvorene su kombinacije ali samo za konkretne ponude. Za hrpu stvari imam racune, uz auto dolazi kompletna dokumentacija (nacrti) za sve dijelove koji su modificirani ili naknadno ugrađeni.NIŠTA ne skidam s auta u smislu smanjenja cijene, a jedine dvije opcije su odabir motora s kojim bi ga potencijalni kupac zelio. Snaga u varijanti 1 je oko 310Ks dok je u varijanti 2 oko 400Ks uz 10000 o/min i memetnom od 480Nm na 4000o/min
        Za sva pitanja molim na PM ili mail petark@vip.hr, kao i ako netko ima volje iz usluge postati dalje na druge forume ovaj oglas.

        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-01.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-02.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-03.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-04.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-05.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-06.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-07.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-08.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-09.jpg
        http://i218.photobucket.com/albums/cc17 ... GTV-14.jpg
        preuzeto sa www.cuoresportivo.hr

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          #5
          hvala veki, sad mogu da "izdahnem" ( i bukvalno ) jer nemam 30 tisuca evra....
          a verujem da za te pare i slatka devojcica sa slika ide sa kolima kao serijska oprema...

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Stvarno impresivno... Da se izrazim polit-ekonomski - kao blago vredi toliko, ali kao roba ne.

            Comment

            • speedfreak968
              CBC Senator
              • 05.07.2005
              • 211
              • Beograd

              #7
              fiijjjuuu... brate slatki... siguran sam da ga je sve to koshatalo i vishe od tih 30 k, ali stvarno impresivno i nedostupno, naravno... mislim da chak i da imam tu kintu radije bih kupio GT 3.2 u fabrichkom stanju...

              A jel' sam ja neshto propustio ili pogreshno skapirao - 400ks/480Nm na PREDNJOJ osovini ?
              156 2.5 V6 24v

              Comment

              • srdjan_p
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2004
                • 1915
                • ZR

                #8
                Da...
                A tek 10000rpm...

                Comment

                • civi
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2005
                  • 1492
                  • Pozarevac

                  #9
                  Uh kakva vrh perverzija, definitivno ova druga verzija motora , prelep auto , kao sto vec nekad rekoh neki ljudi imaju novac ali NEMAJU ukus a ovaj lik definitivno ima i jedno i drugo BTW ja je NIKAD ne bih prodao
                  Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                  - Kako to misliš, kočim?

                  Comment

                  Working...
                  X