Kako to obično bude kada stigne novi model i Alfa 159 je u odnosu na predhodnika narasla u svim dimenzijama. U dužinu mjeri 4.660 mm, širinu 1.828 mm, dok je visina 1.417 mm (156-ica 4.44 x 1.74 x 1.43 m). Međuosovinski razmak je narastao za 10 cm na 2.70 m, a kažu da je šasija/karoserija najčvršća u klasi, što će svakako donjeti i odličnu sigurnost. Motorna ponuda je raznovrsna, a kod benzinaca startuje sa 1.9 JTS motorom snage 160 KS i 190 Nm, a slijede 2.2 JTS sa 185 KS i 230 Nm kao i 3.2 V6 sa 260 KS i 322 Nm obrtnog momenta (ovaj motor dolazi serijski uz Q4 ? pogon na sva 4 točka, koji se može po naruđbi dobiti i u ostalim modelima).
Od dizelskih motora, najslabiji je 1.9 JTD 8V sa 120 KS i 280 Nm, a isti motor samo sa 16V razvija 150 KS i 320 Nm. Najjači dizelaš u početku će biti 2.4 JTD sa 200 KS i 400 Nm, a malo kasnije se očekuje i 3.0-litreni V6 JTD sa 300 KS. Kod motora je još bitno napomenuti da svi ispunjavaju stroge Euro 4 norme o ispušnim plinovima, dok neki ispunjavaju još zahtjevnije Euro 5 norme. Svi motori dolaze u kombinaciji sa 6 stepenim manuelnim mjenjačem, a opciono će se moči dobiti automatika kao i robotizirani Selespeed mjenjač, svi sa 6 brzina. Ovjes i upravljački sistem i ne treba spominjati, to se zna da je kod Alfe vrhunsko. Zanimljivo je spomenuti i podatak da će na neke modele biti postavljene gume 235/45 R18, što je izuzetna veličina za jedan automobil ove klase.
Kako sam već iznad spomenuo Q4 pogon na sva 4 točka, radi se o jednom od boljih 4x4 sistema, sa centralnim Torsen C diferencijalom. U normalnim uslovima na putu, 57% snage šalje na zadnje točkove, dok preostalih 43% ide na prednju osovinu, dok se ovaj omjer, kada elektronika osjeti potrebu za tim, mijenja. Od elektronskih čuvara, tu je gotovo sve što možete zamisliti u nekom današnjem automobilu, a evo par kratica ABS, ASR, EBD, HBA, MSR, VDC, Hill Holder itd. Od opreme, u seriji će također biti svašta, a od one bitnije ću nabrojati samo neku, tu spadaju bi-xenon svijetla, parking senzori (naprijed i nazad), navigacija sa glasovnim upravljanjem, klima sa dvije ili tri odvojene zone u automobilu, vrhunski BOSE audio uređaj sa 10 CD-a (naravno podrškom za mp3), električno podesiva sjedišta i tako dalje. Predstavljanje nove Alfe 159 je na Ženevskom auto salonu, nakon ćega ide u prodaju. Za sada su cijene jedino što je nepoznato.



Od dizelskih motora, najslabiji je 1.9 JTD 8V sa 120 KS i 280 Nm, a isti motor samo sa 16V razvija 150 KS i 320 Nm. Najjači dizelaš u početku će biti 2.4 JTD sa 200 KS i 400 Nm, a malo kasnije se očekuje i 3.0-litreni V6 JTD sa 300 KS. Kod motora je još bitno napomenuti da svi ispunjavaju stroge Euro 4 norme o ispušnim plinovima, dok neki ispunjavaju još zahtjevnije Euro 5 norme. Svi motori dolaze u kombinaciji sa 6 stepenim manuelnim mjenjačem, a opciono će se moči dobiti automatika kao i robotizirani Selespeed mjenjač, svi sa 6 brzina. Ovjes i upravljački sistem i ne treba spominjati, to se zna da je kod Alfe vrhunsko. Zanimljivo je spomenuti i podatak da će na neke modele biti postavljene gume 235/45 R18, što je izuzetna veličina za jedan automobil ove klase.
Kako sam već iznad spomenuo Q4 pogon na sva 4 točka, radi se o jednom od boljih 4x4 sistema, sa centralnim Torsen C diferencijalom. U normalnim uslovima na putu, 57% snage šalje na zadnje točkove, dok preostalih 43% ide na prednju osovinu, dok se ovaj omjer, kada elektronika osjeti potrebu za tim, mijenja. Od elektronskih čuvara, tu je gotovo sve što možete zamisliti u nekom današnjem automobilu, a evo par kratica ABS, ASR, EBD, HBA, MSR, VDC, Hill Holder itd. Od opreme, u seriji će također biti svašta, a od one bitnije ću nabrojati samo neku, tu spadaju bi-xenon svijetla, parking senzori (naprijed i nazad), navigacija sa glasovnim upravljanjem, klima sa dvije ili tri odvojene zone u automobilu, vrhunski BOSE audio uređaj sa 10 CD-a (naravno podrškom za mp3), električno podesiva sjedišta i tako dalje. Predstavljanje nove Alfe 159 je na Ženevskom auto salonu, nakon ćega ide u prodaju. Za sada su cijene jedino što je nepoznato.




Comment