Mazda 787B-ispunjen san jednog supersportskog auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    Mazda 787B-ispunjen san jednog supersportskog auta

    Trenutno samo fotke pa da vidimo ko ce da pazi na casu i postavi zanimljiva pitanja
    kasnije svi tehnicki i ne tehnicki podaci.

























    ovo je trebao da bude naslednik:


    pitanja?
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #2
    Zanimljivo, promjenljiva duzina u**** na trkacem autu. Zasto to? Ganjali su i ponasanje na niskim obrtajima ili...
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      pa u gornjim obrtajima ga imaju ..u donjim da bi mogli da voze u sto vecem prenosu (da bi stedeli motor jer je i njima tada bila nepoznanica kako ce motor da odradi trku,ali kad su videli da nema problema tada je stigla naredba iz pita da podignu kkrajnji broj obrtaja i tu je zna se bio kraj za ostale)i da bi pregurali sa gorivom koje su iamli na raspolaganju
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • RedboX
        CBC Senator XXL
        • 28.11.2006
        • 1537
        • Novi Beograd

        #4
        Ovaj bi mi motor legao sraf na sraf

        Cudno mi sto su bilstein amortizeri.Zar mazda ne konzumira kayabu za svoje modele?
        I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

        Comment

        • JNC
          CBC Senator XXL
          • 19.12.2006
          • 1332
          • Beograd

          #5
          Legendarna mazda koja je pobedila 1991 na Le manu, broj 55(002), a ona je bila jedna od tri koje su ucestvovale na trci i jedina bila ovako ofarbana .
          Jel jos vazi zabrana za vankel da se trka, ili je to bilo samo tada? Mislim jel bi mogli sada, kad bi hteli da vozaju vankel na Lemanu, dizel se voza pa ne vidim da su ih zabranili .

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            hehehe pa pitaj ih...
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • Gatti.Gatozza
              CBC Senator XXL
              • 26.09.2006
              • 411
              • Zemun
              • Lybra 1.9 / XJ600S

              #7
              Koje je bilo obrazloženje zabrane?
              MAZDA

              Comment

              • RedboX
                CBC Senator XXL
                • 28.11.2006
                • 1537
                • Novi Beograd

                #8
                mnogo ste jaki
                I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  bas tako
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • JNC
                    CBC Senator XXL
                    • 19.12.2006
                    • 1332
                    • Beograd

                    #10
                    http://www.ozmazda.com/board/index.php? ... #entry4538

                    evo zanimljiv post sa jednog foruma o toj trci sa nesto informacija.

                    Comment

                    • milannik
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2004
                      • 1455
                      • Niš

                      #11
                      A ima li negde na netu upustvo za samogradnju?

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #12
                        Originally posted by RedboX
                        Ovaj bi mi motor legao sraf na sraf

                        Cudno mi sto su bilstein amortizeri.Zar mazda ne konzumira kayabu za svoje modele?
                        video amorte a nije video menjac u saradnji sa porseom....
                        e big mazy...
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • RedboX
                          CBC Senator XXL
                          • 28.11.2006
                          • 1537
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Ma video sam taj mi je poznat od pre nego mi cudno za kayabu sve se nesto trpaju da su bolji od bilsteina a eto...
                          I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                          Comment

                          • X9
                            CBC Senator XXL
                            • 28.06.2005
                            • 3179
                            • Wien-Sabac
                            • RX-8 i X-9

                            #14
                            kayaba je takoreci OEM za mnoge automobile...ali sto se tice ogibljenja za ovakve aute ..zna se...bilstein...
                            inace na samoj trci se pokazalo koliko je sama konstrukcija bila napredna i ubedljivo bolje odradjena od konkurencije...na raznim snimcima same trke se pokazivala nadmoc 787b u krivinama...
                            edit:
                            kao sto pise na linku gore sto je postavio JNC mazda je razvijala oko 700 ks ..red line je bio na oko 9000 rpm...mada se kasnije ispostavilo da je taj motor drasticno povecavao snagu preko 9000 obrtaja(na ovo moram da se nasmejem zbog nekog drugog topika) i informacije koje su procurele su bile da je na 10.500 rpm-a motor razvijao impozantnih 937 ks...to se i slaze uz informacije da su posle zelenog svetla iz boksa da se podigne limit obrtaja 787b je postao zver na pisti...
                            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                            No ROTOR no MOTOR...

                            Comment

                            Working...
                            X