Peugeot 407 - predstavljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    Peugeot 407 - predstavljanje

    Peugeot 407 2.2 158 KS

    Razvojni put i tradicija modela sa početnim brojem 4 je verovatno jedan od najdužih u istoriji automobilske industrije. Sve je započelo pre 71 godinu modelom 401.

    Danas srednje generacije rođene krajem pedesetih i početkom šezdesetih još pamte neuništivu limuzinu 404, koju je i danas moguće sresti na putevima. Sa manje uspeha ga je nasledio 405, a 406 je sa 1,6 miliona prodatih primeraka i bombastičnim dizajnom najavio nove trendove i možda najuspešniji period ove fabrike od svog osnivanja.

    Dobru stratešku podršku i čvrsta ?leđa? za nesporan uspeh je imao u malenom modelu 206, koji još uvek igra zapaženu ulogu bez obzira na pozamašne godine.

    Na lovorikama

    U Peugeotu iz sopstvenog iskustva dobro znaju da se propada na vrhuncu popularnosti, udobno zavaljen na lovorikama. Stalna obnavljanja, usavršavanja i originalnost u dizajnu su neminovni da bi se održalo u ?sedlu? suludog galopa današnjeg automobilskog sveta. Novi Peugeot 407 treba da bude nastavak te uspešne zlatne niti.

    Globalizacija svega i svačega, nije loša stvar, ali je svakako iznudila svoja rešenja u konstruisanju automobila. Zajedničke platforme, zajednička tržišta i monopolističke igre iza kulisa su dovele do uprosečenja većine modela. Više Fiat i Alfa ne proizvode automobile pretežno za latinski opuštene Italijane, dok BMW i Mercedes više ne idu samo uz debelog ?Švabu?, bavarsko pivo i bele kobasice, kao što se Volvo prodaje sve južnije, a Dacia sve zapadnije, tako i francuski automobili sve manje imaju šmek dobrog vina...

    Dakle, sa starim dobrim tipičnim školama je gotovo, pa tako treba i shvatiti današnji automobil.

    Primamljiva ambalaža

    Posmatrajući spoljašnjost, vidimo ono što vidi svako. Upadljiv, lep i na prvi pogled skladan automobil koji neće proći nezapaženo kroz vašu ulicu. Nastavak vizuelne prepoznatljivosti Peugeot modela rođene pomenutom 206-ticom je očigledan, a dodao bih i prilično riskantan, jer deluje pomalo istrošeno i nije doneo ništa novo.

    Prednji deo i dalje ima dva lica kojim dominira impozantna maska hladnjaka i još izduženije bademaste oči, odnosno ogromne prednje svetlosne grupe. Blage, fluidne linije se nastavljaju preko krova, na nešto strmije dizajniranom zadnjem delu. Stapanje sa prtljažnikom je dobro, nudeći kupeovski estetski sklad. Zapravo, 407 je posmatrano s boka poprimio dosta toga od modela 406 Coupe, koji je dizajnirao Pinninfarina, a zadnji deo od Peugeota 607 sa originalnim detaljima koji pokušavaju da razbiju ovakve konstatacije.

    Luksuzno i tesno

    Verovatno zbog te niske siluete beležimo i prve zamerke na udobnost. Na zadnjoj klupi neće prijati višim osobama, ne toliko zbog manjka mesta za noge već zbog niskog krova koji napada. Slično važi i za prednje vozačko sedište u koje i pored najbolje volje u zimskoj garderobi sa svojih 192 cm i 100 kg nisam uspeo da se smestim bez primedbi.

    Visoko postavljeno sedište otežava ulazak, a glava je konstantno u dodiru sa tapacirungom krova, dok centralni greben stiska sa strane. Dosegnuti kopču sigurnosnog pojasa spada već u domen igara bez granica. Možda baš zato je sve pri ruci i na pravom mestu. Počev od menjača koji prija pod rukom, preko zaista prelepe instrument table i komandne konzole kojom se bez napora i posebne koncentracije upravlja.

    Upotrebljeni materijali su vrhunski, počev od kvaliteta plastike pa sve do kombinovanog kožno-tekstilnog sedišta koje zaista prija i pod rukom i pod onim delom na kojem se sedi. Model na testu je opremljen automatskim svetlima i brisačima što je pojačalo dozu prijatnih osećaja i svojski nastojalo da zaseni primedbe po pitanju udobnosti.

    Limuzinski osećaj

    Tokom prvih kilometara vožnje kabinom dominira miran rad 2,2 litarskog benzinskog agregata sa 158 KS koji kombinovan sa dobrom izolacijom putničkog prostora pruža limuzinski osećaj. Tome naravno doprinose posebno konstruisani nosači motora, moderna sub-šasija sa aluminijumskim podvozjem i odvojene funkcije amortizera od funkcija upravljanja. Peugeot 407 pri malim brzinama ?klizi? putem kao da lebdi na nevidljivom vazdušnom jastuku.

    Treba pohvaliti solidnu preciznost upravljanja i miran zadnji deo koji prati namere vozača i diskretan rad elektronike zadužene za bezbednost upravljanja. Čak i na klizavom putu, delimično prekivenom snegom i ledom, 407 zadržava tako potrebnu mirnoću i ponaša se veoma predvidljivo. Zato vozač nema posebnih problema u obuzdavanju ove limuzine, naravno ako u obzir uzme njenu ukupnu masu.

    Nije sve idealno

    Nažalost, da ne postoji idealno, uveravamo se već pri izlasku iz grada i sa test poligona. Pri brzinama preko 140 km/h, zvuk motora postaje dominantan, a on sam kao da više nema raspoloženja za ozbiljnije performanse. Pri tome ne pruža čak ni posebno uživanje ni na malim obrtajima, jer osim solidnog ubrzanja do ?stotke? koje traje 10 sekundi, ovaj četvorocilindarski motor zbog svog skromnog obrtnog momenta od 217 Nm ima veoma ograničene praktične mogućnosti po pitanju ubrzanja u rasponu brzina od 80 do 120 km/h. Pri tome nije ni štediša, ako se može o tome govoriti sa 13 litara prosečne potrošnje na našem testu u kojem ga zbog zimskih uslova nismo izlagali maksimalnim opterećenjima.

    Budući da pod sobom imamo tehnički izvanredno konstruisan automobil, bilo bi šteta da on ostane na ovom nivou performansi. Opcija u dizel 2,0 HDi varijanti sa 340 Nm obrtnog momenta sigurno rešava sve navedene zamerke kod benzinca, čineći Peugeot 407 odličnim porodičnim automobilom. Eto još jednog dokaza da benzinska tehnologija polako, ali sigurno, odlazi u istoriju.

    Konačni utisci

    Sumirajući utiske, možemo konstatovati da Peugeot 407 zadovoljava standarde probirljivog kupca, ali nažalost bez posebne individualnosti koja bi se očekivala od ovog proizvođača.

    Naravno, zahvaljujući dopadljivosti u njegov uspeh na tržištu ne treba sumnjati.
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    #2
    Tehnički podaci

    Karoserija
    Limuzina sa 4 vrata, 5 sedišta, D x Š x V 4676 x 1445 x 1811 mm, međuosov. rastojanje 2725 mm, masa vozila 1480 kg, prtljažnik 430 l, rezervoar 70 l.
    Motor
    Četvorocilindarski redni motor, vodeno hlađenje, radna zapremina 2231 cm3, maks. snaga 116 kW (158 KS) pri 5650 o/min, maks. obrtni moment 217 Nm pri 3900 o/min.
    Donji postroj
    Napred udvojena trouglasta ramena, pozadi
    multiarm sa aluminijumskim poprečnim elementom, napred i pozadi spiralne opruge, amortizeri i poprečni stabilizatori, napred samoventilirajući diskovi, pozadi diskovi, pneumatici 215/55 R17.
    Prenos snage
    Pogon na prednje točkove, manuelni menjač sa šest stepeni prenosa.
    Performanse
    Ubrzanje 0-100 km/h 10,1 s, maks. brzina 220 km/h, prosečna potrošnja 9,0 l/100 km.
    Cena sa PDV-om: 25.847 ?

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Peugeot 407 - predstavljanje

      LAV NA PRVI POGLED

      Dobro je poznato da su modeli marke Peugeot više nego uspešno prošli na tržištu u proteklih par godina. Primenjujući najnoviji dizajnerski jezik, novi 407 izgleda agresivnije od svih ostalih modela ove kuće. Hoće li biti i najuspešniji?

      Rezultat prekretnice, koji je nastao u Peugeotu, posle kojeg se na tržištu pojavio model 206 i dalje se oseti. Ova francuska marka nije se uspavala na lovorikama, a budući da smo videli prve fotografije modela 407, može se slobodno reći da je nastupila nova era. Ovakav dizajn nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Zapravo, model 407 marki Peugeot daje novu dimenziju i predstavlja automobil koji je bogat i u pogledu dinamike i u pogledu elegancije.

      Tržište se sve više menja, pre svega zbog povećanih zahteva kupaca, pa misija modela 407 jeste da pokriva segment od srednje do više klase vozila, što je u skladu sa PSA platformom na kojoj je baziran. Spolja gledano, odmah se uočava identitet i poreklo ovog automobila, a po dizajnerskim rešenjima predstavlja najavu kako će izgledati budući modeli ove francuske kuće. Veliki gril hladnjaka, izdašno dimenzionisani kosi farovi i duga hauba čine da prednji deo automobila podseća na veliku mačku, dok sa strane fluidne linije teku ka zadnjem kraju i zavisno od tipa karoserije, čine da kraj vozila deluje logičan i elegantan. Peugeot se u dizajniranju i stvaranju ovog modela opredelio za skuplje i bolje rešenje po kome limuzina i karavan ne dele ista zadnja bočna vrata.

      Izgled karoserije je tako osmišljen kako bi automobil i na prvi pogled asocirao na snagu, sigurnost i upućivao na dobre dinamičke kvalitete. Torziona čvrstoća karoserije je veća od bilo kog modela koji je do sada izašao iz ove francuske kuće, a poboljšane su i aerodinamičke karakteristike. Koeficijent otpora vazduha iznosi 0,29 cx.

      Kada se dimenzije automobila uzmu u obzir, Peugeot 407 je sa svojih 4676 milimetara dužine pravi pripadnik srednje klase. Širok je 1811, visok 1445 milimetara, dok međuosovinsko rastojanje iznosi, veoma solidnih, 2725 milimetara.

      Bila simbolika ili ne, zapremina prtljažnog prostora iznosi 407 litara što je nešto ispod proseka za ovu klasu automobila.

      Sledeći primer spoljnih linija, enterijer modela 407, takođe, će obradovati putnike.

      ?Arhitektura? unutrašnjeg prostora doprineće lepšem utisku u vožnji, kao i količina svetlosti, jer samo vetrobransko staklo ima površinu od skoro 1,5 metara kvadratnih. Prednja sedišta će obezbeđivati dovoljno komfora, zahvaljujući pre svega ergonomskom dizajnu i širokom opsegu pomeranja i prilagođavanja.

      Putnici pozadi će u odsustvu centralnog tunela imati više mesta, a zadnja klupa se može obarati u odnosu 1/3 na prema 2/3.

      Posebna pažnja posvećena je vozaču. Njegovo sedište se po dužini može pomerati u opsegu od 240, a po visini 50 mm. Upravljač se, takođe, može podešavati po visini i dubini za 40 milimetara. Za vrhunsko uživanje, kao oprema u određenim verzijama, sva podešavanja se mogu vršiti električno, sa memorijom i daljinskom komandom za memorisane pozicije. Neposredno ispred vozača, pored brzinomera i obrtomera se nalaze i tri manja instrumenta koja nude informacije o količini goriva i temperaturi ulja i rashladne tečnosti.

      Unutrašnjost Peugeota 407, takođe, je bogata i velikim brojem ostava za sitnice. Pregrada za rukavice ispred suvozača je takvih dimenzija da u njega može da stane i standardna boca od 1,5 litara i još i da bude ohlađena. Komfor, naravno, ne bi bio potpun bez klima uređaja koji se za model 407 proizvodi u dve verzije, standardni i potpuno digitalni, sa dve zone željene temperature i senzorom za vlažnost vazduha. Ranije su klima uređaji bili balast kada je u pitanju potrošnja goriva, ali to nije slučaj sa ?eksterno kontrolisanom? klimom nove generacije.

      U novi Peugeot kao deo standardne opreme ugrađuje se CD-radio sa šest zvučnika, a radi boljeg kvaliteta prijema koristi dve antene koje su integrisane na zadnje staklo i potpuno su sakrivene.

      Radio, takođe, ima i dva dodatna priključka, pa je na primer, moguća konekcija sa MP3 plejerom.

      Kao opcija, nudi se ?Telematic? uređaj koji u sebi ima integrisan audio sistem, GSM telefon i GPS navigacioni uređaj. Pomenuti Hi-fi sistem podrazumeva CD šaržer, deset JBL zvučnika raspoređenih na osam mesta i jedan bas-refleks, a ukupna snaga je 240 vati. Sve informacije, od pomenutih uređaja, mogu se očitati na monohromatskom, odnosno LCD displeju od 7 inča, dok se kontrole nalaze neposredno ispod.

      Novi 407 se za sada može poručiti u 12 boja i 3 nivoa opreme unutrašnjosti. U pitanju su paketi Comfort, Sport i Executive. Comfort je osnovni nivo, enterijer je u dve boje, sivoj i crnoj, dok su sedišta presvučena velurom. Sport paket, u skladu sa svojim imenom, ima nešto drugačiji trim, a sedišta, zavisno od želje kupca, mogu biti presvučena kombinacijom kože i tkanine ili mogu biti potpuno kožna. Najbogatiji paket je Executive, a unutrašnjost po želji može biti crne ili bež boje, kao i nekoliko vrsta kože i velura kojima sedišta mogu biti presvučena.

      Prilikom izbora motora, kupac će zaista moći da bira. Na raspolaganju se nalaze četiri benzinska i tri dizel agregata. Najslabiji benzinski ima zapreminu od 1,8 litara i 117 konjskih snaga, a isporučuje se sa manuelnim petostepenim menjačem.

      Drugi agregat je od 2,0 litara zapremine, maksimalne snage od 136 KS. Načinjen je od aluminijuma, kao i veći od 2,2 litre, koji ima maksimalnu snagu od 158 KS. Karakteristično je da od 2000 do 5500 o/min raspolaže sa 92% maksimalnog obrtnog momenta koji iznosi 217 Nm. Ovakav razvoj snage i obrtnog momenta se postiže uz pomoć sistema za varijabilni razvod ventila VTC. Prosečna potrošnja sa agregatom od 2,0 litara je 8,2, a od 2,2 litre, 9,0 litara na sto pređenih kilometara, dok maksimalna brzina iznosi 212, odnosno 220 kilometara na sat.

      Najsnažniji benzinski agregat ima 6 cilindara u V rasporedu pod uglom od 60° i 3,0 litara zapremine. Takva konfiguracija mu omogućava da ima maksimalnu snagu 211 konjskih snaga, pri 6000 obrtaja u minutu i maksimalni obrtni momenat od 290 Nm pri 3750 o/min. Sličan motor je poznat iz modela 406 i 607, međutim, kod 407 raspolaže sa nešto više snage i obrtnog momenta zahvaljujući VVV razvodu ventila i modifikovanom izduvnom sistemu. Maksimalna brzina sa najsnažnijom pogonskom jedinicom iznosi 235 km/h, uz prosečnu potrošnju od 9,8 litara na 100 km.

      Motori koji će na našem tržištu biti najtraženiji su HDI dizel jedinice od kojih će za početak biti dve, od 1,6 litara sa 110 i 2,0 litara sa 136 konjskih snaga. Oba motora poseduju glavu sa 16 ventila, a imaće i PEF filter čađi uz pomoć kojeg ispunjavaju Euro 4 normu o kvalitetu izduvnih gasova. Interesantno je da će ovi dizelaši koristiti aditiv koji motor sam dodaje u gorivo, a rezervoar sa aditivom se u okviru redovnog servisa dopunjava na svakih 120.000 kilometara, što vozač neće ni primetiti. Sa dvolitarskim HDI agregatom maksimalna brzina je 208 kilometara na čas, a prosečna potrošnja je 5,9 litara.

      Za tako nisku potrošnju je zaslužna turbina promenljive geometrije i commmon-rail sistem ubrizgavanja, koji još dozvoljavaju da maksimalni obrtni moment u poslednja četiri, od šest, stepeni prenosa bude 340, umesto 320 Nm. Nešto kasnije će početi ugradnja i najjačeg HDI V6 motora od 2,7 litara sa preko 200 konjskih snaga.

      U novom Peugeotu 407 sa benzinskim motorima do dve litre mogu se naći dve vrste menjača, petostepeni manuelni i četvorostepeni automatski. Novinu na ovom polju predstavljaju šestostepena manuelna i dve automatske elektronski kontrolisane transmisije. Manuelni i jedan auto-adaptivni automatik sa 6 stepeni prenosa uparivaće se sa benzinskim od 2,2 litre i dizel motorom od 2,0 litara zapremine. Snagu V6 agregata prenosiće poseban, drugi automatski prenos, sa oznakom AM6 koji može da podnese obrtni moment do 450 Nm. Svi automatski menjači imaju mogućnost manuelne promene stepena prenosa, Porsche Tiptronic System.

      Novi Peugeot u osnovnim verzijama isporučivaće se sa klasičnim, progresivnim servo-upravljačem, dok će snažnije verzije biti opremljene elektroservo upravljačkim sistemom.

      Konačno, za modele sa V6 pogonskom jedinicom je spemljen varijabilni servo, koji je digitalno kontrolisan i prilagođava se prema parametrima, brzini kretanja, broju obrtaja motora, uglu točkova i brzine okretanja upravljača.

      Peugeot je napred odabrao nezavisno ogibljenje, odnosno McPherson tip vešanja sa dvostrukim trouglastim ramenima, dok se nazad nalazi složeni multilink sistem. Amortizeri su gasni sa multiventilskom tehnologijom i reaguju u zavisnosti od opterećenja. Bezbednosna oprema je na vrhunskom nivou, a pored obaveznog ABS-a serijski se ugrađuje i ESP.

      U novom modelu 407 se može naći i do 9 vazdušnih jastuka, vozački i suvozački su dvostepeni, pored bočnih, sa strane se nalazi i vazdušna zavesa, dok se deveti, neparni, nalazi kod vozačevih kolena. Sa vozačkog mesta se može proveriti i pritisak u gumama, a za dobru vidljivost noću su zaduženi ksenonski farovi. Takođe, prisutni su zatezači pojaseva i aktivni nasloni za glavu.

      Diskovi su, naravno, na sva četiri točka, dok su prednji samoventilirajući. Pogon je na prednje točkove.

      U dinamičke kvalitete novog Peugeota 407 ne treba sumnjati i sigurno je da će na Salonu automobila u Ženevi predstavljati jednu od najvažnijih premijera evropske automobilske industrije.

      Karavan verzija modela 407 će se na tržištu pojaviti nešto kasnije, kao i verzija sa pomenutim V6 dizel motorom.

      Posle toga će tržište reći svoje, a po svemu prikazanom izgleda da će odgovor za Peugeot biti povoljan...

      Comment

      • gordi014
        Moderator
        • 02.10.2004
        • 1049
        • Valjevo, Srbija
        • PEUGEOT 206 XS 1.6

        #4
        Peugeot 407 - Elégance avant tout!

        Novi Peugeot 407 nikoga neće ostaviti ravnodušnim. 407-ica je limuzina srednje klase kupeovskog dizajna. U startu se nudi sa tri moderna common-rail motora i četiri benzinca, svi zadovoljavaju EURO 4 normu. 407 SW (karavan) je u ponudi za one kojima uvek treba više prostora, a ipak žele uzbudljiv i elegentan automobil. O ukusima ne vredi raspravljati, ali Peugeot 407 je toliko lepo skrojen da zaslužuje naše divljenje. U putničkom prostoru je sve sveže i originalno. Kvalitet materijala je na zavidnom nivou kao i finalna obrada. Ponuda prostora je izdašna, a sedišta ili bolje reći fotelje su na visini zadatka. Dok izbliza gledate ovaj automobil nećete ni primetiti kako su vam se dlanovi oznojili. Pitate se samo da nisu francuzi preterali sa cenom, jer onda sva vaša nadanja da ćete kupiti vrhunski dizajniran automobil po Peugeotovoj ceni pada u vodu.

        Cena je za divno čudo samo malo veća u odnosu na stari model 406. Prosto neverovatno, ali tačno, bar je tako u Evropi, koju će cenu formirati Verano Motors, ne znamo, o tome, kada ovaj model dođe na naše tržište. U svakom slučaju, stanje u srednjoj klasi se dodatno komplikuje ovim lepotanom koji je jeftiniji od brojne konkurencije a ima niz aduta u svojim rukama. Jedan od njih je novi common-rail od samo 1,6 litra i 110 KS. Pretpostavljate već da malo troši, da ima veliku elastičnost jer ima veliki obrtni moment od 240 Nm, ali ne znate da ima cenu neznatno veću od najjeftinijeg benzinca od 1.8 litra i 117 KS koje razvija pri 5.500 o/min. Na osnovu svega ovoga nije teško pogoditi koji će model Peugeota 407 biti bestseler na našem tržištu. Benzinac gotovo da nema ni jedan jedini adut, jer oba modela ubrzavaju do sotoke za 11,7 sekundi, međuubrzanja su ubedljivija kod dizelaša, a jedino kada je u pitanju maksimalna brzina tu benzinac pobeđuje jer postiže 198 km/h a mali dizelaš zastane na 190 km/h. Tolika snaga iz dizelaša tako male zapremine postignuta je zahvaljujući common-railu najnovije generacije, turbo kompresoru promenljive geometrije sa maksimalnim pritiskom od 1.6 bara i 16 ventila. Motor je uglađen i tih i prosto je neverovatna činjenica da se iz kabine jedva čuje. Naravno na tome treba zahvaliti i vrhunskoj izolaciji, koja ovom automobilu daje klasu više. Najmanji dizelaš troši u proseku jedva nešto više od 5 litara euro dizela. Ako ste pomislili da izuzetan kvalitet Peugeotu neće biti dovoljan da ugrozi i znatno skuplje modele ove klase poput BMW-a serije 3 ili Audija A4, razuverićemo vas kada vam navedemo podatak da je Peugeot za ljubitelje brzine pripremio 3.0 litarski V6 sa 210 KS. Možda rezultat da ubrzava za 8,4 sekunde do stotke nije rekord, sigurno da ima i bržih, ali je vredan respekta. Maksimalnu brzinu od 235 km/h postiže bez teškoća, i ne predstavlja mu nikakav problem da je održava duže vreme. A bez problema potroši u gradu preko 14,5 litara bezolovnog benzina, iako na otvorenom putu možete proći i sa samo 7,0 litara. Model 3.0 V6 će se isporučivati samo sa sekvencijalnim automatskim menjačem "Tiptronic System Porsche", koji sigurno dodatno doprinosi većem zadovoljstvu vožnje. Peugeot možda nije imao nameru da sa ovim modelom napada tržište BMW-a, Audija i Mercedesa, ali će do toga nesumnjivo doći. Najskuplji Peugeot 407 3.0 V6 Automatic sa luksuznim paketom opreme SE košta u Engleskoj 30.000 eura, isto koliko i najjeftiniji Mercedes C klase, C 180 Classic sa samo 143 KS. Kada je o opremi reč, činjenica da svi modeli 407 serijski imaju automatsku klimu, ABS, ESP, novi sistem CDS koji bi trebalo da spreči pojavu preupravljanja i podupravljanja, devet vazdužnih jastuka koji u slučaju sudara stvaraju svojevrstan zaštitni kavez u kabini, diskove na sva četiri točka velikog prečnika (330 mm), daljinsko zaključavanje, podešavanje volana u svim pravcima (koji je naravno pojačan servom), aluminijumske felne i još mnogo sitnih detalja. Nedostaje samo metalik boja koja se doplaćuje i eventualno da odaberete željeni CD plejer.

        Ogibljenje je priča za sebe, sistem oslanjanja je konstruisan od aluminjuma, kako bi se dobila manja težina i bolji raspored mase, udobnost je primerena većim limuzinama a dovoljno je čvrsto da odgovori i sportskim ambicijama kako vozača tako i agregata 3.0 V6. Nema nikakve sumnje da su sedišta pažljivo konstruisana tako da nude dovoljno udobnosti i na dužim putovanjima ali i dovoljno oslonca u oštrim krivinama, uostalom slike koje možete videti govore same za sebe. Svaki detalj u automobilu je pažljivo osmišljen, volan je takođe i elegantan i upotrebljiv, jer odlično leži u rukama. Po dimenzijama 407-ica spada u prave limuzine, dugačka je 468 cm, široka čitavih 180 cm a visoka 144,5 cm, i lako se da zaključiti da je namenjena pre svega dužim turama, a da se baš i ne snalazi u gradu. Pri tome treba pohvaliti lagani upravljač, ali je zadnje staklo isuviše zakošeno, tako da od preciznog uparkiravanja nema ništa.

        Sve u svemu sve je rečeno naslovom, Elégance avant tout - u prevodu, elegancija pre svega. Automobil koji je konstruisan ukusno i precizno do najsitnijih detalja, sa ciljem da bude udobna prepoznatljiva limuzina sa velikim izborom modernih motora koji su dovoljno čisti i uglađeni. Verni kupci Peugeotovih automobila će biti oduševljeni, jer će moći da kupe moderan, lep automobil sa svim do sada poznatim prednostima Peugeota ali i sa kvalitetom više. Ovako rafiniran automobil retko ko nudi, a po ovoj ceni gotovo niko. Konkurencija je zdrava stvar, kako za nas kupce, tako i za gigante auto industrije. Taman kada smo pomislili da će japanci zagospodariti srednjom klasom, pre svega zahvaljujući Mazdi 6 i novom Toyotom Avensis, pojavio se ovaj nesvakidašnji automobil da brani čast Evrope. Lav nikad lepše nije izgledao, a čini se da je što se kvaliteta tiče dosegao jednu stepenicu više. Kako stvari stoje Peugeot će u budućnosti biti sinonim ne samo za udoban i lep automobil već i za kvalitet.

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          Novi izgled, motori i menjači za Peugeot 407

          Peugeot 407 dobio je nove stilske karakteristike i nove motore ...

          Od marta 2006. godine sve 407-ice imaju hromirani usisnik vazduha kao deo serijske opreme, Što donosi još više dinamizma modelu 407. Od nedavno svi motori koji se ugrađuju u modele game 407 udovoljavaju normama Euro IV, radi još bolje zaštite okoline.


          Novi menjači za gamu 407.

          Motor 2.0 l 16V HDi FAP snage 100 kW (≈ 136 ks) pri 4 000 o/min i obrtnog momenta od 320 Nm pri 2 000 o/min (ili 340 Nm sa aktiviranim overboostom) sada dolazi i sa automatskim menjačem sa šest stepeni prenosa (AM6) koji zamenjuje automatski menjač sa četiri stepena prenosa. Od sada sve 407-ice u verzijama limuzina i SW pokretane dizelskim motorom 2.0 l 16V HDi opremljene su isključivo 6- stepenim ručnim ili automatskim menjačima.

          Dva nova dizelska HDi motora u gami 407. Motor 2.2 l 16V HDi FAP novi je motor u gami 407 limuzina i SW.

          Karakteriše ga užitak u vožnji, kao i visoki nivo performansi zaštite okoline (Euro IV + filtar čestica).

          U odnosu na motor prethodne generacije, obrtni moment je povećan za 30 %, a snaga za 25 %.

          Snage 125 kW (≈ 170 ks) pri 4 000 o/min, i obrtnog momenta od 370 Nm pri 1 750 o/min, ovaj motor koristi sistem Common rail treće generacije, kod kojeg pritisak iznosi 1 800 bara i pojavljuje se po prvi put na motoru s 4 cilindra s dvostrukim turbom.

          U ponudi je s paketima opreme Sport i Sport Pack. Motor V6 2.7 l HDi FAP, koji ide isključivo s automatskim menjačem sa šest stepena prenosa i ugrađuje u tek lansirani 407 Coupe, uvodi se i na gamu limuzina i SW.

          Ovaj motor snage 150 kW (≈ 204 ks) i obrtnog momenta od 440 Nm pri 1900 o/min, omogućava vrhunske dinamičke performanse uz izuzetno malu potrošnju (6,5 l prosečne kombinovane potrošnje za limuzinu).

          Nudi se s najboljim paketom opreme Feline Pack.

          Benzinski motori

          * motor 1.7 l 16V snage 92 kW (≈ 125 ks), što je 7 kW više, postiže 170 Nm pri 3750 o/min, što omogućava nove performanse, prvenstveno sekundu bolje ubrzanje i smanjenje potrošnje (prvenstveno u gradu).
          * motor 2.0 l 16V ima snagu od 103 kW (≈ 140 ks), što je povećanje od 3 kW i postiže 200 Nm pri 4000 o/min
          * motor 2.2 l 16V ima snagu od 120 kW (≈ 163 ks), što je povećanje od 5 kW

          Comment

          • gordi014
            Moderator
            • 02.10.2004
            • 1049
            • Valjevo, Srbija
            • PEUGEOT 206 XS 1.6

            #6
            PEUGEOT 407 Facelift













            Comment

            • gordi014
              Moderator
              • 02.10.2004
              • 1049
              • Valjevo, Srbija
              • PEUGEOT 206 XS 1.6

              #7

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #8
                Refresh 407





                Comment

                Working...
                X