VW Passat CC: Svetska premijera danas u Detroidu
Kao što se i očekivalo, Passat CC karakterišu elegantne linije coupea, ali uz zadržavanje limuzinskih standarda.
Tu se prije svega misli na prostranost, kao i činjenicu da automobil Passat i dalje ima četiri vrata.
Ameri, pa tako i Evropljani, na raspolaganju će imati isključivo benzince s direktnim ubrizgavanjem goriva.
Poznat je i raspon snaga, od 160 (1.8 TSI), pa sve do čak 300 KS (3.6 V6).
Passat CC je prava zver na asfaltu, top izvedba opremljena 4Motion pogonom hvata 100 km/h za svega 5,6 sekundi i bez problema dostiže limitiranih 250 km/h.
Od dizelaša, kupcima će se nuditi 2.0 TDI u izvedbi sa 140, odnosno 170 KS.
Tu su još DDC (Dynamic Drive Control) sistem kontrole vešanja,
Park Assist pomoć pri parkiranju,
ACC sistem održavanja razmaka i još štošta.
Još i ovo, CC izvedba ima i stakleni panoramski krov.
Saznaje se kako model na evropske puteve stiže u drugoj polovini godine.



Kao što se i očekivalo, Passat CC karakterišu elegantne linije coupea, ali uz zadržavanje limuzinskih standarda.
Tu se prije svega misli na prostranost, kao i činjenicu da automobil Passat i dalje ima četiri vrata.
Ameri, pa tako i Evropljani, na raspolaganju će imati isključivo benzince s direktnim ubrizgavanjem goriva.
Poznat je i raspon snaga, od 160 (1.8 TSI), pa sve do čak 300 KS (3.6 V6).
Passat CC je prava zver na asfaltu, top izvedba opremljena 4Motion pogonom hvata 100 km/h za svega 5,6 sekundi i bez problema dostiže limitiranih 250 km/h.
Od dizelaša, kupcima će se nuditi 2.0 TDI u izvedbi sa 140, odnosno 170 KS.
Tu su još DDC (Dynamic Drive Control) sistem kontrole vešanja,
Park Assist pomoć pri parkiranju,
ACC sistem održavanja razmaka i još štošta.
Još i ovo, CC izvedba ima i stakleni panoramski krov.
Saznaje se kako model na evropske puteve stiže u drugoj polovini godine.



