RENAULT - DACIA Sandero
Kako stvari sada stoje, na predstojećem salonu automobila u Ženevi (4. – 16. mart 2008.) Renault će izložiti sportsku verziju svog novog low cost modela Sandero (reč sport u ovom slučaju ipak treba uzeti sa velikom dozom rezerve). Prve fotografije Sandera Sport su se pojavile na internetu pre nekoliko dana, a prema njima ovaj Sandero karakteriše nešto atraktivniji spoljašnji izgled (slika interijera još nema), što je zasluga novih detalja, kao što su modifikovani branici sa integrisanim spojlerima, ispupčeniji pragovi, zadnji krovni spojler i zatamnjena stakla. Zvaničnih podataka o motoru koji će pokretati Sandero Sport još nema (kao ni informacija o eventualnim doradama ogibljenja i kočionog sistema), ali automobil na slikama pozadi ima pločicu sa oznakom 1.6 16V, što znači da je u njega ugrađen četvorocilindrični 1,6 litarski benzinac sa 16 ventila, koji u standardnoj verziji Sandera raspolaže sa 105KS pri 5750 o/min. i 148Nm obrtnog momenta pri 3750 o/min. Inače, Renault će Sandero, osim u Brazilu, proizvoditi i u Južnoj Africi, Argentini, Rumuniji (kao Dacia), Iranu, Indiji, Maroku, Kolumbiji i Rusiji. Prodaja je već startovala u Brazilu, dok će Evropljanima biti predstavljen u martu na pomenutom salonu automobila u Ženevi (prodaja na Starom kontinentu počinje u julu 2008.). Sandero bi kratko mogao da se opiše kao Renault/Dacia Logan u verziji kombi-limuzine sa petora vrata, mada sa drugačijim dizajnom, koji podseća na ostale modele u gami Renault (napred na Clio III i Koleos SUV). Naravno, Sandero je kraći od Logana (402 naspram Loganovih 425 cm), a i prtljažnik je u osnovnoj konfiguraciji manji za skoro 200 litara (Sandero 320, Logan 510 litara). U Brazilu se Sandero oprema 1,0 i 1,6 litarskim Flexi Fuel motorima pokretanim bioetanolom sa 60 odnosno 105KS, kao i 1,5 litarskim dCi dizelašem u dve verzije : sa 70 i 85KS. Prema prvim najavama, Evropljani će dobiti 1,4 i 1,6 16V benzince sa 75, 90 i 105KS, kao i 1,5 dCi dizelaše sa 70 i 85KS.
AutoBlog











Sandero Sport

Kako stvari sada stoje, na predstojećem salonu automobila u Ženevi (4. – 16. mart 2008.) Renault će izložiti sportsku verziju svog novog low cost modela Sandero (reč sport u ovom slučaju ipak treba uzeti sa velikom dozom rezerve). Prve fotografije Sandera Sport su se pojavile na internetu pre nekoliko dana, a prema njima ovaj Sandero karakteriše nešto atraktivniji spoljašnji izgled (slika interijera još nema), što je zasluga novih detalja, kao što su modifikovani branici sa integrisanim spojlerima, ispupčeniji pragovi, zadnji krovni spojler i zatamnjena stakla. Zvaničnih podataka o motoru koji će pokretati Sandero Sport još nema (kao ni informacija o eventualnim doradama ogibljenja i kočionog sistema), ali automobil na slikama pozadi ima pločicu sa oznakom 1.6 16V, što znači da je u njega ugrađen četvorocilindrični 1,6 litarski benzinac sa 16 ventila, koji u standardnoj verziji Sandera raspolaže sa 105KS pri 5750 o/min. i 148Nm obrtnog momenta pri 3750 o/min. Inače, Renault će Sandero, osim u Brazilu, proizvoditi i u Južnoj Africi, Argentini, Rumuniji (kao Dacia), Iranu, Indiji, Maroku, Kolumbiji i Rusiji. Prodaja je već startovala u Brazilu, dok će Evropljanima biti predstavljen u martu na pomenutom salonu automobila u Ženevi (prodaja na Starom kontinentu počinje u julu 2008.). Sandero bi kratko mogao da se opiše kao Renault/Dacia Logan u verziji kombi-limuzine sa petora vrata, mada sa drugačijim dizajnom, koji podseća na ostale modele u gami Renault (napred na Clio III i Koleos SUV). Naravno, Sandero je kraći od Logana (402 naspram Loganovih 425 cm), a i prtljažnik je u osnovnoj konfiguraciji manji za skoro 200 litara (Sandero 320, Logan 510 litara). U Brazilu se Sandero oprema 1,0 i 1,6 litarskim Flexi Fuel motorima pokretanim bioetanolom sa 60 odnosno 105KS, kao i 1,5 litarskim dCi dizelašem u dve verzije : sa 70 i 85KS. Prema prvim najavama, Evropljani će dobiti 1,4 i 1,6 16V benzince sa 75, 90 i 105KS, kao i 1,5 dCi dizelaše sa 70 i 85KS.
AutoBlog











Sandero Sport


Comment