Iako su prve informacije o ovom modelu doživljavane kao čista nagađanja nakon pomenute informacije R4 deluje kao sve realnia opcija. Sredina 2011. , kada bi trebao biti predstavljen ovaj model deluje dosta daleko, pa je i kompjuterska animacija koju objavljuje sajt Motorauthority verovato stvar čiste kreativnosti.
Osnovne informacije govore da će automobil biti predstavljen u kupe i roadster varijanti karoserije, a imaće i potpuno novu platformu.
Kao i model R8, novi R4 će imati agresivan, sportski izgled. R4 neće pokretati jedanko ekskluzivni motori kao starijeg brata, ali svakako treba očekivati atraktivne motore sa preko 300 KS. Kao bazni model mogli bi videti motor u rangu aktuelnog 2.0 TFSI.
Zanimljivo je da su linije Audija R4 na slici prevashodno inspirisane poznatim koncept vozilom A1 Metroproject, ali naravno i modelom R8.
Motorauthority u tekstu o R4 navodi da će maksimalna težina vozila biti oko 1250 kg. Iako većina automobil doživljava kao konkurenta Caymana i Boxstera, zvaničnici Audija navodno najvaljuju R4 kao konkurenta vozilima iz BMW-ovog M i Mercedesovog AMG odeljenja
Osnovne informacije govore da će automobil biti predstavljen u kupe i roadster varijanti karoserije, a imaće i potpuno novu platformu.
Kao i model R8, novi R4 će imati agresivan, sportski izgled. R4 neće pokretati jedanko ekskluzivni motori kao starijeg brata, ali svakako treba očekivati atraktivne motore sa preko 300 KS. Kao bazni model mogli bi videti motor u rangu aktuelnog 2.0 TFSI.
Zanimljivo je da su linije Audija R4 na slici prevashodno inspirisane poznatim koncept vozilom A1 Metroproject, ali naravno i modelom R8.
Motorauthority u tekstu o R4 navodi da će maksimalna težina vozila biti oko 1250 kg. Iako većina automobil doživljava kao konkurenta Caymana i Boxstera, zvaničnici Audija navodno najvaljuju R4 kao konkurenta vozilima iz BMW-ovog M i Mercedesovog AMG odeljenja

Comment