Mazda 3 GTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Laki GSi
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2006
    • 2426
    • Beograd-Vozdovac

    Mazda 3 GTA

    Pozdrav mazdasi,sta se radi!?

    Evo da vas pitam nesto sto me bas kopka,a rec je o mazdi 3 GTA!
    Sta je to oprema ili motor i naravno sto vise informacija to bolje.

    Aj hvala vam pa se vidimo
    Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

  • #2
    To ti znaci Mazda 3 model, sa 2.0 kubika, GT oprema, A znaci da je automatski menjac...

    U sustini, prepoznas po maski u boji karoserije, izduvnoj cevi lepih dimenzija, fabrickim 17 cola felnama, i katadiopterima na branicima zadnjim...I mislim krovni spojler, a full oprema, sa navigacijom...

    To je osnovni model u Americi, a kod nas, izuzimajuci MPS je vrh ponude..

    Comment

    • Laki GSi
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2006
      • 2426
      • Beograd-Vozdovac

      #3
      Znaci gofno u boji

      Salim se naravno,autotako dobro i mocno izgleda da sam se zgrozio.

      Hvala na infu
      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

      Comment

      • X9
        CBC Senator XXL
        • 28.06.2005
        • 3179
        • Wien-Sabac
        • RX-8 i X-9

        #4
        to "A" ne oznacava automatski menjac...vec oznacava paket opreme,i podatak da je pod haubom 2.0l motor sa 6-stostepenim manuelnim menjacem.
        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

        No ROTOR no MOTOR...

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Prodaj se jedna odlicna, siva, presla 30-ak hiljada, ali vlasnik zacepio cenu i nece da skine...

          Comment

          • JNC
            CBC Senator XXL
            • 19.12.2006
            • 1332
            • Beograd

            #6
            A u GTA naravno nije automatik, kao sto je Miki rekao, ima 150ks.

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #7
              Re: Mazda 3 GTA

              Originally posted by Laki 55

              Sta je to oprema ili motor i naravno sto vise informacija to bolje.
              Da se ne sire dezinformacije:
              GTA

              GTA - Kod Mazde pak GTA stoji za Gran Tourismo Aerokit (odnosno Aerodimamic pack), što znači da je predmetna Trojka opremljena i diskretnim setom spoilera i pragova.
              A evo celog teksta:
              (Testirali smo)

              U protekle tri i pol godine je s proizvodnih traka u Japanu sišlo preko milijun Mazdi 3. Zahvaljujući hrvatskom zastupniku i uvozniku - tvrtki MCR Mazda - jedan osobito atraktivan primjerak dokotrljao se i do redakcije Autoweba. Kod slabijih Mazdi 3 riječ Sport u tipskoj oznaci samo je "undercover" naziv hatchbacka s pet vrata, no ova trojka je nešto sasvim drugo. Za vrijeme našeg druženja se Mazda 3 GTA (o značenju ta tri slova nešto kasnije) pokazala automobilom kojim smo rado i puno upravljali.


              Razloge naše fasciniranosti pronašli smo u mazdinom izrazito poštenom pristupu problematici stvaranja automobila. Načela su sasvim jednostavna. Prvo, automobil treba konstruirati tako da glatko položi "tehnički ispit" i pred kritičnim analitičarima (po tome se Mazda razlikuje od velike većine proizvođača), i drugo, tržištu ga valja ponuditi uz primjerenu, no ne pretjeranu cijenu (po tome se Mazda razlikuje od onih proizvođača koji ispunjavaju prvi kriterij). Takva strategija pokazala se ispravnom.



              Mazda je među jačim japanskim markama i uz Toyotu bilježi najbolje prodajne rezultate u Europi. Mazda i u Hrvatskoj ima snažnu tradiciju koja seže do početaka devedesetih i modela 323 odnosno 626. Uz to, Mazdu odlikuje i dugogodišnja neprekinuta sportska crta zahvaljujući dvosjedu MX-5, najprodavanijem roadsteru svih vremena. Ta sportska nota danas karakterizira svaku novu Mazdu, a posebno je prisutna u snažnije motoriziranim izvedbama. Izuzmemo li model MPS, 2.0i GTA i GTA Plus (dodatno koža i navigacija) najatraktivnije su izvedbe Hrvatskog automobila 2004. godine.


              GTA

              GTA - nije li to Alfin izum? Istina je, kratica GTA svoje korijene vuče iz šezdesetih kada je označavala olakšane "alleggerita" izvedbe nekih Alfinih modela, primjerice Bertone kupea. Kod Mazde pak GTA stoji za Gran Tourismo Aerokit (odnosno Aerodimamic pack), što znači da je predmetna Trojka opremljena i diskretnim setom spoilera i pragova.




              Današnji automobili su nakon tri godine tržišne prisutnosti zreli za neku vrstu sveobuhvatnog osvježenja. Mazda je, uz teretanu i fitness, svoj najprodavaniji model uputila i na ekstenzivan wellnes & spa tretman. Kako je auto i do sada bio u dobroj formi, karijeru može nastaviti uz diskretne vanjske izmjene.

              Suprotno tome, pod limom su učinjeni značajni pomaci, cijeli pogonski sklop modela GTA je unaprijeđen. Dvolitreni benzinac je poboljšan - tajna je u varijabilnom upravljanju ventilima (S-VT). Optimalno upravljanje usisnim ventilima znači "popunjeniju" krivulju okretnog momenta, zbog čega je elastičnost drastično profitirala. Maksimalni okretni moment sada se postiže na 4000 okretaja (prije na 4500), a povećan je u cijelom području srednjih brojeva okretaja (između 2000 i 4000). Sve to rezultira boljim međuubrzanjima te mogućnošću lakšeg održavanja brzine na dugačkim usponima.



              Pored varijabilnog upravljanja ventilima, 2.0i motor je opremljen elektroničkom papučicom gasa. "By wire akcelerator" trebao bi omogućiti spontanije reakcije na pritisak gasa, no bez direktne usporedbe sa starom izvedbom to teško možemo procijeniti. Ono što je sigurno da se motor vrlo rado i slobodno vrti pri čemu i odlično zvuči.
              TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
              Oznaka motora 2.0i MZR
              Zapremnina ccm 1999
              Najveća snaga / br.okr. KS (kW) 150 (110) / 6500
              Najveći zakretni moment / br.okr. Nm 187 / 4000
              Ubrzanje 0-100 km/h s 9.3
              Najveća brzina v 202
              Masa praznog vozila kg 1220
              Ukupna dužina mm 4435
              Ukupna širina mm 1755
              Ukupna visina mm 1465
              Razmak osovina mm 2640
              Obujam prtljažnika VDA lit 346


              Sljedeća novost je mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa. Kratka ručica točnog hoda omogućava precizno sortiranje brzina koje sada bolje koriste potencijal motora. Mazda tvrdi kako je šesti stupanj prijenosa proračunat tako da se na autocesti vozi što je moguće ekonomičnije. S tim se ne slažemo u potpunosti jer šestu brzinu smatramo još uvijek prekratkom. 2700 okretaja pri 100 km/h (odnosno 4000 okr. pri 145 km/h) čini nam se previše za tako elastičan, u širokom pojasu upotrebljiv motor. Zbog nepotrebno visokih okretaja je i najveća brzina ograničena. 150 svježe potkovanih konja galopiralo bi i brže od 202 km/h.



              Osim pogona, poboljšani su i aerodinamika te ekonomičnost. Navodi se normirana prosječna potrošnja od 7.9 litara, no praksa kaže više. Realno treba računati s oko 10 litara (prosjek testa iznosio je 11,2 l/100 km), osim ukoliko se odlučite stalno voziti "na vrhu" (E-)gasa.



              Premda je sportskim elementima solidno opremljena (aluminijski naplaci s niskoprofilnim gumama, pragovi i kromirani završetak ispuha), Mazda 3 GTA nije ekstremno upadljiva (poput npr. Civica), no od dosadno upotrebljive Corolle ili banalnog Golfa se svojom originalnom, elegantnom siluetom dovoljno distancirala. Zanimljivo, privlačnost Mazde 3 ne leži karoserijskim detaljima. Oni su sasvim uobičajeni (kvake, svjetla, žmigavci, odbojnici, maska), ali cjelovit vizualni doživljaj otkriva kako je riječ o atraktivnom, i što je vrlo važno, apsolutno uniseks proizvodu.

              Vizualnu dinamičnost prati i setup podvozja. Dapače, spremno je i na više od onog što dvolitreni MZR motor uvjetuje. Uz 17 colske kotače i 205/50 R17 pneumatike automobil izvrsno leži. Jasan osjećaj sigurnosti je objektivan, kontakt s podlogom lišen je dezinformacija, a u slučaju pretjerivanja ili neočekivanog proklizavanja uskače DSC, sustav dinamičke stabilnosti vozila.



              Sportskom vožnjom ne smatramo mahnito stiskanje gasa i neprestano kršenje prometnih pravila već suvereno vođenje automobila, promišljeno i precizno dirigiranje kroz zavoje, odmjereno ubrzanje i kočenje. Mazda 3 GTA je instrument kojim upravo ljubitelji takve vožnje najljepše muziciraju.

              Kada već spominjemo glazbu, moramo pohvaliti i serijski audio uređaj. Radi se o autoradiju s CD izmjenjivačem i Bose ozvučenjem. Ovaj dobro ugođeni audio sustav omogućava da dugi sati za upravljačem prođu u smirenom ozračju koncertne dvorane.



              A ostatak unutrašnjosti? Nisu korišteni najmekši materijali, ali su plastični elementi pedantno obrađeni i sastavljeni. Osjet kvalitete je više vizualan, ali po pitanju ergonomije je sve OK. Izdvajamo sjedala s dobrim bočnim držanjem i precizan upravljač. Instrumenti sada imaju Optitron sustav pokazivača s crnom podlogom i bijelim obrubom, a ostatak kokpita nije mijenjan. To znači i ponešto rudimentarno putno računalo i ponekad slabo čitljiv displej središnje konzole. Ksenon farovi i Smart Card sustav paljenja (i otključavanja) dolaze serijski. Prtljažnik prosječnog kapaciteta dovoljan je za odlazak na godišnji odmor.



              Rezime ovog testa izrazito je pozitivan. Kao i engleski krojač, koji džentlmena tijekom tradicionalnog uzimanja mjere neće propustiti upitati i "na kojoj strani ga nosi", i Mazda je mislila na mnoge detalje. GTA je ugodno iznenađenje u pomalo dosadnoj klasi dvolitrenih atmosferskih benzinaca. To je znalački konstruirano vozilo, namijenjeno klijenteli koja to prepoznaje i cijeni, i koja je za to spremna platiti više. Cijena od 173.613 kuna je - obzirom na opremljenost - opravdana. Hoće li vas ovaj automobil učiniti sretnim? Hoće, no samo ukoliko ste svjesni njegove rafinirane tehničke izvedbe i ukoliko razumijete smisao pažljivo odabranih sastojaka sportskog kompakta GTA.
              http://www.autoweb.hr/article.php?story ... 1102315149
              pozdrav

              Comment

              • RedboX
                CBC Senator XXL
                • 28.11.2006
                • 1537
                • Novi Beograd

                #8
                E tako se to radi, kratko ali hebitacno

                baki sledeci put ne kopiraj sve menije dosta je samo tekst
                I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                Comment

                • bakara
                  CBC Senator XXL
                  • 29.01.2005
                  • 977
                  • nBGd

                  #9
                  hehe ko ti je kriv kad si gledao pre vremena...
                  pozdrav

                  Comment

                  • RedboX
                    CBC Senator XXL
                    • 28.11.2006
                    • 1537
                    • Novi Beograd

                    #10
                    hebiga brz mi adsl brz mi auto sve mi brzo samo plata stize sporo
                    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                    Comment

                    • Laki GSi
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2006
                      • 2426
                      • Beograd-Vozdovac

                      #11
                      Ma ortak mi jedan ima pomenuti model ali nikad se nisam nesto raspitivao i danas sam sedeo sa drugim ortakom pa je otpocela prica o toj mazdi i nikako ovog da navatam na mobilni pa reko znam gde cu naci

                      Mozda je neko i zna,metalik plava,crna stakla,xenon i te neke astronomske colovane felne...ma auto je bruka!
                      Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        #12
                        Pa prosledi ga ovamo

                        Comment

                        • Laki GSi
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2006
                          • 2426
                          • Beograd-Vozdovac

                          #13
                          Ocu bas zabole me

                          Salim se,pa reko sam mu ali mi nije nesto spec.delovao zainteresovano.

                          Aj sescu mu na grbacu pa videcemo rezultate
                          Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                          Comment

                          Working...
                          X