SEAT Ibiza 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gt nebojsa
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 348
    • Preljina,Cacak

    #16
    @mossa:
    ma nisam mislio bukvalno,al' kad iz Fabie koja ima istu platformu,sednem u Ibizu,imam osecaj skucenosti-krov je blizi,A stubovi,itd...Uporedi pa vidi...A nisam rasta...
    Takodje plastika je mnooogo losija.Npr.meni je najvise smetao poklopac osiguraca,sav kriv i nikakav,ostrih ivica;kao i kaseta ispred suvozaca koja nema ni svetlo ni hladnjenje,(kao kod Skode)a i male je zapremine.
    Plasticna obloga oko instrumenata takodje nije bas reprezentativna...

    Pominju i neku karavan verziju nove Ibize,do sada to nije bilo...
    Cordobu ne pominju
    Toyota Čačak

    Comment

    • mossa
      CBC Član
      • 07.12.2007
      • 41
      • dorcol menhetn

      #17
      dobro t0 si u pravu



      ...a motori ?zna li se nesto koji najjaci ide u novu? kontam da ce ostati iso 1.8t

      WWW.BLINDMANMOTORSPORT.COM

      Comment

      • gt nebojsa
        CBC Senator XXL
        • 11.05.2007
        • 348
        • Preljina,Cacak

        #18
        Za sada valjda motori kao u novoj Fabiji,cini mi se samo da nema 1.2.
        Znaci:
        1.4 16v 85ks
        1.6 16v 105ks
        1.4 TDI 80ks
        1.9 TDI 105 ks.
        Sta ce biti dalje,ne znam...
        To mi je bez veze i kod Skode,dajte bre neki jaci motor u Fabiju- 1.4 TSI ili nesto slicno...
        Mada i ova nasa 1.9TDI ide dobro.
        Vozio sam 1.4 od 85ks u Cordobi i Ibizi,ne ide to lose.

        Mozda bude 1.8T,al' T FSI,posto se stari 1.8T vise ne ugradjuje,sem jos u Polo GTI i odlazecu Superb.
        Nekad ranije su pominjali i za Fabiu novu 1.4TSI i 2.0TDI.Eeee...
        Pa mozda bude i u jednoj i u drugoj.
        Toyota Čačak

        Comment

        • David_WRRT
          CBC Veteran
          • 02.11.2007
          • 130
          • Beograd

          #19
          Da li ce se pojaviti neki automobil iz porodice VW-a a da ovi "zabaro-ljubci" nepocnu da se pros.r.vaju kako je taj automobil isti kao neki italijanski "auto"?
          Alfabet is like:ABT...
          I like to hear Honda, to see Italian's, but I like to have only a V.A.G. car


          WOLFRACE RACING TEAM

          Comment

          • HACKER
            CBC Član
            • 23.10.2007
            • 88
            • Beograd

            #20
            Slazem se sa Davidom
            WHEN LIFE DOESN'T MAKE SENSE - WE ALL BE LOST IN TIME LIKE TEARS IN RAIN

            Comment

            • Corsa
              CBC Senator XXL
              • 22.09.2005
              • 450
              • Beograd

              #21
              Originally posted by >nebojsa<
              @mossa:
              ma nisam mislio bukvalno,al' kad iz Fabie koja ima istu platformu,sednem u Ibizu,imam osecaj skucenosti-krov je blizi,A stubovi,itd...Uporedi pa vidi...A nisam rasta...
              Takodje plastika je mnooogo losija.Npr.meni je najvise smetao poklopac osiguraca,sav kriv i nikakav,ostrih ivica;kao i kaseta ispred suvozaca koja nema ni svetlo ni hladnjenje,(kao kod Skode)a i male je zapremine.
              Plasticna obloga oko instrumenata takodje nije bas reprezentativna...

              Pominju i neku karavan verziju nove Ibize,do sada to nije bilo...
              Cordobu ne pominju
              Eh sad, malo si preterao.Skoro 2 godine sam imao Ibizu, a vise puta sam se vozio i u Fabiji.Plastika u Ibizi jeste losija, ali ne bas toliko, sto ne znaci da je u Ibizi kvalitetna, vec da i u Skodilaku nije nista spec.To za blizinu krova se takodje ne bih slozio(barem napred), jer sam ja sa svojih 190cm opusteno sedeo.Taj osecaj skucenosti je najvise posledica malih staklenih povrsina.Ibiza je tvrdja od Fabije i to se oseti na nasim putevima.Takodje, malcice je nepreglednija pozadi.

              Comment

              • David_WRRT
                CBC Veteran
                • 02.11.2007
                • 130
                • Beograd

                #22
                Hvala kolega na podrsci
                Alfabet is like:ABT...
                I like to hear Honda, to see Italian's, but I like to have only a V.A.G. car


                WOLFRACE RACING TEAM

                Comment

                • gt nebojsa
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 348
                  • Preljina,Cacak

                  #23
                  @Corsa:
                  E pa vidi ovako:
                  Da ne bude da pljujem po Seatu,jer ne pljujem;ali sam imao prilike da vozim sve sto Seat proizvodi trenutno.Cordoba i Ibiza ne znam ni koliko komada.Sa raznim motorima.
                  U cemu sam to preterao?Jel' nije takav poklopac osiguraca.Jel' nije takva kaseta?Jel' nije tabla od tvrde plastike na jeftinijim verzijama?Jel' nisu bokovi sedista na Ibizi od nekog platna kao plastika?Jel' nema stepova na sedistima koji ne nalezu uz sundjer?Jel' nije malo bezveze plastika oko instrumenata-mislim na njen kvalitet?
                  Ti svoje zakljucke temeljis na jednoj Ibizi,a ja na vise(i to novih) komada.
                  Nije Skoda nista specijalno,ali,ma koliko neodmereno zvucalo,Fabia uz Polo ima ponajbolji enterijer u klasi sto se kvaliteta materijala i izrade tice.Ima najbolje otvore za ventilaciju,to vec tvrdim.
                  Nisam ja uzeo metar pa merio koliko ima do krova,nego govorim o subjektivnom osecaju u unutrasnjosti.
                  Nemojte pogresno da me shvatite,nemam ja nista protiv Seata,meni je na neki nacin zao sto prave takve propuste.Ibiza/Cordoba je OK auto,ali u odnosu na Fabiu,vidi se gde je.Iako je ista platforma u pitanju.
                  Fabiji je falio veci izbor motora.Ibizi bolji enterijer.itd...
                  Sad imamo nove generacije oba modela.Kod Skode nesto je bolje,nesto ne.Kako vec i biva kod svih...
                  Kod Seata-videcemo.
                  Toyota Čačak

                  Comment

                  • Corsa
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2005
                    • 450
                    • Beograd

                    #24
                    Ok, cinjenica je da svoje utiske iznosim na osnovu jednog komada ( i to polovnog, pa bi trebao da bude i losiji od novog), mada sam bio i na test voznji redizajniranog modela i probao sam 2 komada, u kojima je plastika bila bolja nego na prvobitnom modelu, ali nisam puno vremena proveo u njima.
                    Tabla jeste od tvrde plastike i plastika oko instrumenata jeste bzvz.Za kasetu, a pogotovo za sedista se nikako ne bih slozio, jer ako sam nesto hvalio na tim kolima, to su upravo sedista.Pravo da ti kazem, Fabija mi ne deluje nesto kvalitetnije unutra, dok Polo svakako jeste.
                    Inace, sto se opsteg kvaliteta tice, Fabije je svakako ispred Ibize.Za 2 godine sam menjao obe sajle podizaca(jako skupo, a nije bilo polovno),prezupcio je lanac pa je sve promenjeno, zatim EGR ventil i ne secam se mozda jos nesto, dok recimo drugar koji ima Fabiju godinama nije imao neke kvarove...
                    Inace, negde procitah da je nova Ibiza prva dobila novu platformu...

                    Comment

                    • gt nebojsa
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 348
                      • Preljina,Cacak

                      #25
                      Ibiza i Fabia opet dele platformu.Normalna stvar,kao i kod ostalih gde ima vise brendova u jednom koncernu/grupi/kompaniji.
                      Ako se dobro secam,ta tvoja Ibiza je bila 1.2.Taj motor(cic) je u prvim serijama imao problema sa prezubljivanjem.Kasnije korigovano,i izmenjeni jos stosta,ne secam se tacno sta sve pa da ne lupam.
                      Imali smo 1.2HTP kombi,i ide bolje od 1.4MPI.

                      Sto se restajling Ibize tice,naprotiv,meni se tabla sa onim ''kukicama''-dezen table-uopste ne svidja.Bolje bilo ranije.Kaseta je bez veze jer sve sto u nju mozes da spakujes spakovaces na poklopac kasete,jer se na dole otvara i zahvata skoro celo dno kasete.Kod sedista mi se ne svidja to sto nisu svugde pedantno usivena,stvaraju se ponegde nabori,stepovi koji malo ''vise'' u odnosu na ivicu sundjera.I materijal koriscen za zadnju stranu i bokove sedista,kod jeftinijih verzija.Mada su to izgleda pocetkom ove godine promenili,bar na ovim Cordobama sto su bile na akciji.

                      Sto se podizaca tice,ne znam da li su isti kao na Skodi,ali su verovatno slicni.A to je boljka dosta novijih VWa svih oznaka.
                      Meni je pukao nosac koji spaja sajlu i nosac stakla.On je od plastike,pukao po pola.Al' sam ga opravio... .Nemam sliku kod sebe trenutno,al cu naci ako nekom moze da pomogne.
                      Inace,moja Fabia ce jos malo da prebaci prvu cifru na 2,tj 200000...
                      Odoh u OFF,dosta je bilo...
                      Toyota Čačak

                      Comment

                      • Corsa
                        CBC Senator XXL
                        • 22.09.2005
                        • 450
                        • Beograd

                        #26
                        Nije me mrzelo da malo proguglam.Kao sto sam ti ranije rekao, Ibiza je prva dobila novu platformu, dok ova nova Fabija koristi staru.
                        Engineers efforts have been helped by the fact Ibiza is the first model to use parent company VW’s all-new small car platform that will also be used on the next generation Polo.
                        Inace u postu odmah iznad sam ti napisao da je prezupcio lanac, za sta su mi u servisu rekli da nije neki generalni problem tog automobila.Inace, Skoda nije koristila taj motor, vec sopstveni 1.2.Za podizace se to ne moze reci, samo je mene maler poterao do kraja, jer su prsla oba.Skoda ima drugog dobavljaca i kod nje se taj problem nije manifestovao.
                        Da ne smaram vise.
                        Seat i Skoda imaju totalno drugaciju ulogu unutar koncerna.Seat je pod kapom Audija i namenjen je sportski orijentisanim vozacima, dok je Skoda pod VW i predstavlja opciju za malo ozbiljnije ljude...

                        Comment

                        • gt nebojsa
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 348
                          • Preljina,Cacak

                          #27
                          Motor JESTE isti.Samo se priozvodi u par 6v i 12v verzija,razlicitih snaga,i ugradjuje se i u Fabiu,Polo,Ibizu...Npr.AWY ok 55ks sa 6v imas u Polu i Fabiji;AZQ 12v,64ks imas i u Fabiji(nasa bivsa Kombi)i u Ibizi,i u Polu.
                          Mogu da se kladim da je platforma ista.Nije li malo skupo imati dve-tri razlicite platforme u istoj klasi u istom koncernu?
                          Ne bas toliko davno radio sam u Audi-Seat postprodaji,pa mi je to relativno sveze.
                          Nije generalni problem,jer su prve fabije 1.2 kod nas stigle negde polovinom 2003.,kada je izbacen 1.4MPI,a ubacen 1.2.
                          Godinu kasnije nego kod ostalih.
                          Ovde ti se bas pominje taj motor i ta dilema:
                          http://www.briskoda.net/forums/fabia/fa ... 2-a/49254/

                          http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=178640







                          http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... tform#PQ25

                          obrati paznju na PQ25 platformu.

                          Nisu zvanicni izvori,ali ipak pogledaj.

                          Ili,otvoris ETKU pa uporedi delove vesanja,upravljaca,itd...

                          A to koja je namena kog brenda i ko kome pripada,to je duga i malo drugacija prica...To sa Audijem je vise slamka spasa,jer prodaja Seata podbacuje.Meni je zao,ali je tako,cak i kod nas.Ponegde cak i lepe na Seate nalepnice kao ova:



                          na ovom linku:



                          Kao kad bi na Fiatu pisalo:"We also own Ferarri brand" da vlasniku npr.Punta malo podigne samopouzdanje...
                          Kad bih ti rekao da je diler kod koga sam radio uspevao da mesecno proda vise Q7 nego Ibiza?
                          Sta mislis koji je razlog akcije sa Cordobom za 11700e sa klimom,abs-om,servom,centralnom,metalik bojom,1.4 16v,besplatnim kaskom 5god preko lizinga?Mnogo sam rekao...
                          Seat je morao dobiti neku ulogu unutar koncerna.A sta je drugo spanski automobil mogao da bude nego vatren?
                          Meni se licno Seat Leon mnogo dopada,pa i Altea.Ali,ja ne razmisljam kao prosecan kupac automobila te klase...

                          Jos nesto,hoce taj 1.2 da prezubi i kad se vuce/gura da upali.Popravljali smo jednu takvu prosle godine.
                          Toyota Čačak

                          Comment

                          • Corsa
                            CBC Senator XXL
                            • 22.09.2005
                            • 450
                            • Beograd

                            #28
                            Uh, sad si me nacisto bacio u rebus, jer sam naletao na drugacije podatke.Taj 1.2 HTP se pominjao kao derivat nekod Skodinog starog bloka, ali nemam vremena sada da preturam po netu, tako da cu tvoje objasnjenje prihvatiti za tacno, dok ne nadjem drugacije.
                            Sto se platformi tice, ne nekoliko sajtova sam nasao da je ova Ibiza prva dobila novu platformu, namenjenu za Polo sledece generacije.Znaci Fabija se ne pominje.Pogledao sam onaj link , koji si ostavio, ali na wikipediji postoji dosta gresaka, tako da bih podatke odatle uzimao sa dosta rezerve.
                            Inace, sto se tice prodaje, slazem se da podbacuju, ali je to njihova stvar, da ne kazem problem.Meni ni iz dzepa ni u dzep.Jednom sam se opekao sa VAG programom, tako da cu sledeci put posteno da porazmislim, vredi li uletati u avanturu sa njima.

                            Comment

                            • gt nebojsa
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 348
                              • Preljina,Cacak

                              #29
                              Derivat starog Skodinog 135/136 bloka je 1.4MPI od 60 i 68ks.
                              Tacno je da je wikipedija sarena sto se tacnosti tice,kao i dosta sadrzaja na internetu.
                              Pogledaj link sa briskoda.net,gde je bas 1.2 HTP tema topica.
                              A i za mene vazi ni iz dzepa ni u dzep,sto se Seata tice.
                              Ja sam,pak,poslednjih meseci,nakon sto sam oprobao i neke druge marke/brendove,
                              zakljucio da bih opet ostao pri VAGu,i to najpre Audi(al' skupo... ) i Skoda.
                              Toyota Čačak

                              Comment

                              Working...
                              X