2009 Bentley Continental Flying Spur:
Bentley je predstavio osveženi Continental Flying Spur za 2009. godinu, a ponudu je obogatio i sa impresivnom "Speed" verzijom.
Sa čak 600 KS pod haubom novi Flying Spur Speed je najmoćnija limuzina sa četvoro vrata, koju je Bentley ikada proizveo, bazirana u velikoj meri na W12 GT Speed twin turbo. Maksimalni obrtni momenat je 750 Nm raspoloživih od 1750 ob/min pa sve do crvenog polja.
Performanse ogromne limuzine su za respekt, jer ubrzanje do 100 km/sat traje samo 4,8 sekundi, a kazaljka brzinomera se zaustavlja tek na 322 km/sat. Speed verziju odlikuje niže težište, 20" točkovi i ojačano ogibljenje.
Standardni model takođe pokreće W12 motor zapremine 6 litara sa "samo" 552 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji je dostupan od 1600 ob/min, pa sve do kraja radnog režima motora. Uz pomoć ovog motora Spur ubrzava do 100 km/sat za 5.2 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 312 km/sat.
Model za 2009 godinu doživeo je blage estetske izmene napred i pozadi, koje obuhvataju nešto veće usisnike za vazduh i redizajnirani gril hladnjaka. Inženjeri Bentleya su bili fokusirani na poboljšanje komfora, pa su dodatno unapredili izolaciju putničkog prostora. Aluminijumsko ogibljenje Flying Spura ima modifikovane amortizere i opruge kao i nove 19" naplatke sa gumama marke Pirelli P-Zero.
Neki od detalja koji olakšavaju posao vozaču i boravak u vozilu čine još ugodnijim su adaptivni tempomat i Naim audio sistem snage 1100W sa 15 zvučnika, što je najmoćniji sistem ponuđen u serijskom automobilu.



Bentley je predstavio osveženi Continental Flying Spur za 2009. godinu, a ponudu je obogatio i sa impresivnom "Speed" verzijom.
Sa čak 600 KS pod haubom novi Flying Spur Speed je najmoćnija limuzina sa četvoro vrata, koju je Bentley ikada proizveo, bazirana u velikoj meri na W12 GT Speed twin turbo. Maksimalni obrtni momenat je 750 Nm raspoloživih od 1750 ob/min pa sve do crvenog polja.
Performanse ogromne limuzine su za respekt, jer ubrzanje do 100 km/sat traje samo 4,8 sekundi, a kazaljka brzinomera se zaustavlja tek na 322 km/sat. Speed verziju odlikuje niže težište, 20" točkovi i ojačano ogibljenje.
Standardni model takođe pokreće W12 motor zapremine 6 litara sa "samo" 552 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji je dostupan od 1600 ob/min, pa sve do kraja radnog režima motora. Uz pomoć ovog motora Spur ubrzava do 100 km/sat za 5.2 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 312 km/sat.
Model za 2009 godinu doživeo je blage estetske izmene napred i pozadi, koje obuhvataju nešto veće usisnike za vazduh i redizajnirani gril hladnjaka. Inženjeri Bentleya su bili fokusirani na poboljšanje komfora, pa su dodatno unapredili izolaciju putničkog prostora. Aluminijumsko ogibljenje Flying Spura ima modifikovane amortizere i opruge kao i nove 19" naplatke sa gumama marke Pirelli P-Zero.
Neki od detalja koji olakšavaju posao vozaču i boravak u vozilu čine još ugodnijim su adaptivni tempomat i Naim audio sistem snage 1100W sa 15 zvučnika, što je najmoćniji sistem ponuđen u serijskom automobilu.




Comment