NSX pri konstantnih 130 km/h trosi nekih 8-9 litara benzina, a u USA se po autoputu vozi upravo tom brzinom. Ne vidim da je to neka strasna potrosnja...pogotovo sto vecini koja ga ima to nije prvi auto vec ga samo povremeno voze.
Acura NSX
Collapse
X
-
-
Da, sve vec zamishljam nekog 30-ogodishnjeg zaloodjenika koji sa ogromnim kezom na licu iskeshira hrpu USD za naslednika (po meni) najboljeg Coupe-a koji je Honda ikad napravila, sa nestrpljenjem ochekujuci da konachno sedne za volan i malo...
...opushteno krstari @ 70 mph po americhkim freeway-evima sa jednim okom stalno fokusiranim na bord comp tj. podatak o "average fuel consumption"
Taj opis odgovara nekom paru penzosa za volanom nekog SDI-ja, ali NSX je pravljen za "malo" drugachiji profil vlasnika, i "malo" drugachiji stil vozhnje
Ponovo kazhem, nije poenta u velikoj potroshnji NSX-a, nego u 140 USD-a koliko danas treba iskeshirati za barel sirove nafte
Comment
-
-
Po slikama na ovom linku: http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=768558
reklo bi se da bas i nema neke velike razlike u odnosu na koncept, ali sto je jos bitnije OVO nije naslednik NSX-a vec sportski auto u klasi ispod!!!SAMO JEDAN JE AYRTON!!!
Comment
-
-
Definitvno nema nista sa legendarnom NSX ali to neznaci da auto nece biti ultra performansi, hi reving V10 450KS+, hondin smart AWD, motor povucen iza prednje osovine (slicno kao u S2000) da bi se dobio savrsen balans i koriscene laganih matrijala za izradu sasije mogu samo da naprave ovaj model jos boljim i brzim od NSX
Comment
-
-
Brzi ce biti i to daleko (5.5 V10 masina sa 550 KS kako i ne bi) a bolji je vec subjektivna kategorija. To ce biti superbrzi GT 2+2 a ne pravi superauto kao sto je NSX. TGV ide mnogo brze od onih brzih glisera ali thrill nije za poredjenje
Comment
-
-
@overspeed
ne bih se slozio sa tobom u vezi krize..pa ovi loodaci najavljuju sve jace i jace modele,a te downsizing motorcice ubacuju u aute koji su namenjeni nama smrtnicima...pa audi najvavljuje a7 koji ce imati model s 7 sa oko 600 konja,lexus ide sa lf-a modelom,toyota potajno pravi novu supru,nissan izbacio gt-r-a,mazda......nista(hehe)...koliko god oni nama sklapali pricu da je kriza ipak aute prodaje imidz firme-a imidzu nece doprineti samo kvalitet,i ostali parametri za nas smrtnike vec i poneki supersportski auto.
a sto se tiche nsx-a bilo je dosta najava i spijunskih videa kako se nesto voza u karoseriji od s2000...i pravi luda vremena
ah da ..obratite paznju na lexus lf-a....moj tajni favorit"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
kriza za gorivo je sada zakucala i na vrata amerike sto se dosada nije desavalo, sada prednost ima europska auto industrija (mada su i dosad dominirali), u europi je gorivo skoro duplo skuplje u zadnjih 20god, zato su usavrseni ekonomicni motori i mali auti, dok to za amere predstavlja veliki problem, japanci su tu takodje dosta dobri, odprilike kao i europljani, evo vamo u australiji koja je dobar mix svega (japanci, europljani, domestic/USA) gorivo dolazi sve blize ceni od $2 po litru, i sta se desava, prodaja malih europljana cveta (VW, audi, Fiat pa cak i skoda) a tu su i japanci (toyota, honda, nissan), toyota je trenutno prva po prodaji auta u OZu, holden i ford polako padaju, a cene od velikih V8 masina padaju i to jako ubrazno, vec sada mozes da uzimas skoro nove V8 makine za $10-15000 manje.
e sad nazad na temu
unmasked
Comment
-
-
Bez veze!?Auto je vrh vrhova
Accord za americko trziste nema veza sa nasim, ni novi a pogotovo ne stari, koji je uzasno ruzan...samo Accura TL
Zanosio sam se da ga uvezem iz USA ali kad sam vidio kakav je to gad ruzni odma sam odustaoIf God rides a Harley............
The Devil rides a Duke!
Comment
-
-
Evo sta kaze veliki boss
Takeo Fukai, CEO of Honda demanded the development team build an NSX that is faster than both its Japanese rivals.
That would mean a lap time of at least 7 minutes 28 seconds would need to be achieved, that will certainly be a challenging task to undertake. Honda are going a little further upmarket than the GT-R with the package found under the hood with a front-mid mounted 5.5-liter V10 engine producing in the region of 550 ponies and 420 lb ft of torque.
Maximum efficiency for the engine will be achieved with a cylinder deactivation system when the car does not require all of its power such as at low speed. An eight-speed paddle-shifted automatic transmission is expected to pass the power to the wheels via a new version of Honda's Super-Handling All-Wheel-Drive system (SH-AWD).
The Honda/Acura NSX is still 2 years away but it will be interesting to see if they can once gain become Japan's ultimate supercar.
Ukratko da prevedem, novi NSX mora biti brzi od svoja dva japanska rivala (GTR i IF-L), sto znaci krug od 7.28min (na ringu), da bi se to postiglo koristice se V10 sa 550KS i 420NM torka.
Moror ce imati sistem deaktiviranja cilindra sto bi pomoglo pri ekonomicnosti auta, takodje se predpostavlja da ce imati osmobrzinski automatic menjac sa pedalama za saltanje (nesto kao DSG kod VW) i novu verziju hondinog 4WD sistema (SH-AWD) takodje motor ce biti postavljen napred ali prema sredistu auta da bi se dobio bolji balans (nesto kao u S2000)
Sve u svemu ocekujem da ce ovaj auto ispuniti ocekivanja hondasa i da ce nastaviti tradiciju NSXa
Comment
-
-
Originally posted by DC2REvo sta kaze veliki boss
takodje se predpostavlja da ce imati osmobrzinski automatic menjac sa pedalama za saltanje (nesto kao DSG kod VW) i novu verziju hondinog 4WD sistema (SH-AWD) takodje motor ce biti postavljen napred ali prema sredistu auta da bi se dobio bolji balans (nesto kao u S2000)
Takođe, stari NSX je imao centralno postavljen motor, a takva konfiguracija je neprevaziđena u smislu upravljanja i užitka u vožnji...
Comment
-
Comment