Bentley Continental GTS - ‘Black Edition’

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    Bentley Continental GTS - ‘Black Edition’

    Bentley Continental GTS - ‘Black Edition’ :

    Project Kahn je jedna od vodećih britanskih tjuning kuća. U skladu sa reputacijom Afzal Kahn je odabrao Bentley Continental GTS za svoj poslednji projekat.

    Projekat je obuhvatao opremanje ogibljenja sa Project Kahn modulom za elektronsku kontrolu visine vozila. Ogibljenje je spušteno za 20 mm što je naglasilo agresivnu pojavu automobila, ali klijentima je ostavljena mogućnost da ga sami podešavaju u skladu sa potrebama.

    Svaki primerak Black Edition verzije je opremljen novim sportskim izduvnim sistemom koji za nijansu poboljšava performanse, ali što je važnije za vlasnike ovakvog automobila emituje unikatan zvuk koji podseća na potmulu grmljavinu.

    Ipak, najmarkantniji detalj na automobilu su Silver Mist nalatci. Dimenzije unikatnih naplataka su neverovatnih 9.5x22", a jasno je da su svojim izgledom i dimenzijama namenjeni prvenstveno američkim kupcima.

    "Black Edition" paket modifikacija obuhvata kompletan program restilizacije enterijera, a neki od detalja koje treba pomenuti su Project Kahn luksuzna koža, zatamnjivanje stakala i zamena panela centralne konzole i obloge volana sa egzotičnim materijalima po želji kupca.





    NORTH SIDE BOYZ

  • veljabandit
    CBC Član
    • 23.09.2007
    • 70
    • BGD, B.brdo

    #2
    Perverzno do bola

    Comment

    • Damjan156
      CBC Senator XXL
      • 07.01.2008
      • 568
      • Beograd

      #3
      Zlo
      Strauli motorsport
      Moja Alfa

      NIŠTA NIJE TVRDOGLAVIJE OD EMOCIJE

      Comment

      • Karter
        CBC Veteran
        • 06.05.2007
        • 133
        • NBG

        #4
        klasichno izdrkawanje u facu nama smrtnicima! znachi! aaaaaaaaa! ubio bi nekog za owo!
        2007 otishao Fiat Stilo 1.9 JTD
        sada Passat 2.0 TDI

        Comment

        • malivuk406
          CBC Senator XXL
          • 04.04.2007
          • 490
          • Nbg

          #5
          ovo mi je omiljeni auto... i dusu bih dao za njega...
          a tek sa ovim felnama....

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            Jesam li jedini koji misli da je ovo kiceraj, pogotovo felne?

            Comment

            • Damjan156
              CBC Senator XXL
              • 07.01.2008
              • 568
              • Beograd

              #7
              Što?Meni su cvetići VRH!
              Strauli motorsport
              Moja Alfa

              NIŠTA NIJE TVRDOGLAVIJE OD EMOCIJE

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #8
                Originally posted by Car
                Jesam li jedini koji misli da je ovo kiceraj, pogotovo felne?
                nisi, samo je meni glupo da komentarišem da ne kvarim zabavu.


                a felne su baš in your face.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  +1

                  Continental sam po sebi je u automobilskom svetu kich koliko je u svetu mode recimo Louis Vuitton

                  Medjutim, felne su over-sized, over-designed, over-stressed... Previshe u svakom sluchaju, bash to - in your face.

                  Bljak
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Bentley Continental GT je u celini jedan skorojevicki automobil, bez trunke neceg "svog" u sebi. Konglomerat svega i svacega da bi se svideo novo-bogatasima. Voze ga ljudi bez ukusa, ali sa parama. Sve je na svom mestu, ali nesto "fali".

                    Verujem da ga pravi ljubitelji Bentley-a preziru.

                    Isti osecaj imam kada slusam Lenny Kravitza...Onda uzmem da slusam Hendrixa i Led Zeppelin i vidim kako zvuci ono pravo i nepatvoreno...

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Pa sad, ako cemo tako, niko od njih nema vishe u sebi onaj "flare" koji je nekad imao. Jeste Continental malo manje Bentley nego shto su bili neki raniji, jeste da je izgradjen na platofrmi Phaeton-a, i jeste da je CEO Bentleya shvaba, ali to je josh uvek poprilichno aristokratski auto i engleski koliko to vec mozhe da bude. Jer, koje su mu prave alternative?

                      Jaguar, kojeg nema nigde ni blizu "stare slave", gde je nekada bio? Jaguar koji je pocheo da pravi "tamo neke" diesel karavane? Ili Jaguar koji je sada u vlasnishtvu kako se vec zvahu oni...? Jaguar je za britance velika bruka i ne postoji za njih vishe...

                      Ili mozhda Rolce? E tek je on daleko od onog shto je nekad bio, sa BMW agregatima (nije da im neshta 'fali , ali su ispod pogreshne haube...), nemachkim shefovima i polovinom krauta u upravnom odboru? Jeste da se dobro prodaju, ali njihov sadashnji dizajn je daleko od one aristokratske elegancije, a i shvabe su u cilju optimizacije proivzvodnje i snizhenja cena proizvodnje mnoge delove proizvodnje automatizovali shto je razocharalo chistokrvne britance. Jer, chinjenica da su u totalu bili "hand made" je bilo neshta chime su se u RR uvek ponosili i shepurili.

                      Ili mozhda Aston Martin, nekadashnji ponos britanske automobilske industrije, koji su "u sred bela dana" kupili neki tamo Kuvajcani? Mislim, nema vishe one prave aristokratije u britanskoj automobilskoj industriji, i sa te strane gledano vishe nishta nije kao shto je bilo.

                      Po meni, Bentley je danas "najbritanskiji" automobil, sa vishe izvornog "koda" nego bilo koji drugi iz konkurencije. Ko mi ne veruje, neka samo podigne haubu na novom Phantomu i shvatice...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • r1cer
                        CBC Senator XXL
                        • 22.01.2006
                        • 363
                        • Beograd

                        #12
                        To je ono što se u psihologiji zove svesna zamena cilja.

                        Ne znam baš za ovaj model al standardni continental gt je ok autić, neupadljiv a opet znaš da je - što kaže jeremy clarkson - 15 krava dalo život za kožu, da je korišćeno drvo staro 100 godina, i da je ko zna kolko ljudi potrošilo ko zna kolko sati da bi to bilo kvalitetno odrađeno. Jeste namenjen za neko novo tržište i sigurno je u tom modelu izgubio taj oldschool fazon ali sigurno ni da ovaj novi nije loš. Ko hoće oldschool coupe ima bentley brooklyn ali on je skoro duplo skuplji.

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #13
                          @overspeed, sad si nalupetao oko Aston Martina, pretpostavljam iz zelje da sve bude zabavno i da malo zasolis i "pojacas" svoju argumentaciju ...

                          Aston Martin je 100x vise britanski auto od Bentley-a, originalniji, sa vise "svoga" u sebi, svojim motorima, svojim menadzmentom, svojim trkackim timom (a ne presvucenim Audijevim tehnicarima u zeleno), svojim tehnickim resenjima... Uostalom, ko koga kopira u dizajnu? Bentley Continental GT je stilski obicna kopija Aston Martina, ali ugojenija, mnogo manje elegantna od Astona...uostalom Aston i voze elegantniji ljudi, smekeri, sa odgovarajucom garderobom, nekim skupim satom koji poznaju oni koji malo bolje pogledaju, finom kucom bez kica... a "nagojenog" Bentley-a voze upravo takvi blago ugojeni sa podvaljicicem, sa naglaseno firmiranom odecom i obucom i nekim satom s dijametrom 48mm i sa pola kile u sebi "da se vidi" ...sve je za stepen vise preterano kod tog auta i zato ne valja. Aston Martin je trenutno ubedljivo najbolja britanska automobilska marka i ima savrseni imidz...zato ga (gotovo) nema u Srbiji, a Bentley-a ima i to nekoliko komada i znamo ko ga sve vozi

                          Jaguar ima svoj dizajn limuzina, uostalom on je rodonacelnik dizajna sportske limuzine koji se i dan danas kopira, ima svoj konstrukcijski know-how, svoje motore. To sto je sada u vlasnistvu ovoga ili onga nije bitno za pricu, i kako im ide nije bitno, a i da jeste Tata je ozbiljna firma i ne treba je potcenjivati.

                          Rolls Royce je isto vise britanski jer u dizajnu ne imitira nikoga, da ne pisem esej i o tome...

                          Bentley Continental GT nema nista svog, auto je bastard svega i svacega, nema nikakav heritage u sebi. Skupo drvo i mekana sedista nisu dovoljna za to. Ostali Bentley- su ok, ko to voli...

                          A od ovog Bentley-a uzeo bi pre cak i Mercedes CL koji mi je uvek bio na dnu liste, ali sada izgleda sasvim ok.

                          Ima jos aristokratije kod Engleza, jer su i Range Rover, Caterham, Lotus i ostali, takodje aristokratski automobili.

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            Originally posted by starac vujadin
                            Isti osecaj imam kada slusam Lenny Kravitza...Onda uzmem da slusam Hendrixa i Led Zeppelin i vidim kako zvuci ono pravo i nepatvoreno...
                            Znaci...respekt!
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Starche, moram priznati da ne razumem u potpunosti razloge "osuda" prema Bentley-u u tvoja prethodna dva posta.

                              Prvo si napisao da je Bentley Continental auto za skorojevice, ljude bez ukusa, i da nema nicheg "svog" u sebi. I da "verujesh" da ga pravi ljubitelji Bentley-a preziru. Pa sad, kad bi ja napisao u shta sve verujem... Ne, ozbiljno, to je tvoje uverenje i OK, ali koliko to mozhe da ima veze sa realnoshcu, to je vec druga stvar...
                              I onda josh na kraju kazhesh da bi pre njega uzeo Mercedes.

                              Bez namere da se nabedjujem jer stvarno nisam "tangiran" britanskim brendovima, ali samo neke stvari moram da kazhem. Bentley je sa Continentalom napravio odlichan auto, priznali mnogi renomirani automobilski novinari shirom sveta. Dozu aristokratskog je po meni itekako zadrzhao, opet kazhem, mnogo vishe nego shto su to danas Jaguar, RR ili Aston, iako ovaj poslednji i nije u istoj "kategoriji" sa ovim brendovima tj. njhovim modelima. Mozhda ga i voze "shmekeri sa odgovarajucom garderobom i skupim satom", ali Aston Martin je duh iz boce Jamesa Bonda, automobil koji je jeftina verzija Ferrari-ja "made in Great Britain", britanski "konj za trku" na njihovom omiljenom polju - sportskih kupea. Medjutim, koliko god oni ne primecivali, na tom polju su bitku odavno izgubili i tamo ih ni po pitanju prestizha a ni po pitanju performansi niko ozbiljan ne uzima bash toliko u obzir kad su oni "naj" u pitanju. Da su brzi i luksuzni, jesu, da su ekskluziva kao shto su nekada bili - nisu odavno. Ne vidim nikakvu vezu izmedju njega i aristokratije, a mene to shto ga vozi neko u skupom odelu i sa josh skupljim satom teshko da mozhe da impresionira ili ubedi da je "automatski" taj auto aristokratski. Ali to sam samo ja.

                              I kad vec pominjesh Mercedes, kad je pre neku godinu na Sajmu automobila u Bg (tadashnji) Daimler-Chrysler izlagao u onoj odvojenoj sali (ne glavnoj), dogurali su onaj jedan "eksponat" - McLaren Mercedes SLR sa namerom da samo napare ochi ljudima. Auto je prodat prvog dana, a tokom trajanja Sajma su dobili narudzbine za josh nekoliko SLR-ova, tako da su ljudi iz Daimler-Chryslera ostali u blagom chudu zainteresovanoshcu "siromashnog" srpskog trzhishta za toliko skupim autom. E sad, ako je iko ovde imao toliko para da pukne ne auto, to su upravo bili raznorazni skorojevici i novopecheni milioneri, a ko su oni to vec mozhemo svi da naslutimo... I, gle chuda - odluchili se da puknu kintu upravo na - Mercedes Generalno govoreci, Mercedes je miljama daleko od bilo kakve aristokratije, od bilo kakve ekskluzive, i to odavno... I zato su i "izmislili" Maybach, jer je chak i S klasa postala jednostavno kicherica, previshe "obichan" i previshe affordable, chak i za evropsku i preko-okeansku srednju klasu. A sve shto je mass produkcija je daleko od aristokratije i prestizha u svetu danas. Ako je tebi DANAS neki (bilo koji) Merdzan vishe aristokratski i avantgardniji od Bentley Continentala - onda stvarno nemam komentar...

                              Pa tek ovo shto pishesh za Jaguar, kao on izmislio sportske limuzine, i dan danas ga kopiraju... Ja pricham o sadashnjosti, samo da napomenem jer se mozhda tu ne razumemo.
                              Od kako je Jaguar napravio dizel karavan tu prestaje svaka veza sa aristokratijom, i to ne za mene jer mene bash ne tangira sudbina Jaguara, nego je to "presuda" samih britanaca. Taj brend je bukvalno jedva prezhiveo na trzhihstu pod tim imenom, i to tako shto je prodat tome kome je prodat i to na "jedvite jade", na gurku Da je vredeo chemu kupio bi ga BMW Auto je u medjuvremenu postao najobichnija konfekcija i sad se po kojekakvim automobilskim emisijama i magazinima "krlja" u uporednim testovima sa BMW-om 525d odnosno Mercedesom 220 CDI. Aristokratija?! OK...

                              RR vishe britanski nego Bentley?

                              Da, podignesh haubu tog istog RR-a kad ono - BMW logo na V12 motoru. Britanski? Zajedno sa motorom auto deli i kompletnu upravljachku jedinicu, elektroniku, i podosta elektronskih sistema sa BMW-om. Vecina delova i sklopova se zapravo i proizvodi u Nemachkoj, a u fabrici u Goodwood-u se samo sklapaju po principu "shrafciger proizvodnje". Po tom rezonu, Zastava 10 je isto tako "pravi" italijanski Fiat Punto, iako ga shrafe u sred Shumadije. Pored svega ovoga, deo proizvodnog procesa u RR-u je automatizovan u cilju snizhenja troshkova, a ako je ishta karakterisalo RR to je bila chinjenica da je svaki 100 % ruchno sklapan. Danas vishe toga nema. A sa time vishe nema ni tog "dodira" ekskluzive, aritokratije, kako god.

                              Elem, napisao sam i ranije, ako gledamo na stvari realno, niko od njih vishe nije ono shto je nekad bio. U meri u kojoj Bentley nije vishe "onaj" Bentley, ni RR ni AR nisu ono shto su nekad bili. Pod stranim rukovodstvom (upravnim odborom), sa automatizacijom koja je neminovnost ekonomizacije i optimizacije procesa proizvodnje, sa "presadjenim" srcima iz kojekakvih 760Li-ova, Phaeton-a, osnovama koje su napravljene u Volfsburgu ili Minhenu i sl. niko od njih vishe nije ono shto je bio do pre nekoliko godina. I u tom smislu kazhem opet, ne razumem u potpunosti chemu toliko ocrnjivanje jedino Bentleya, kad je maltene kompletna britanska automobilska industrija danas u rukama indijaca, kuvajcana, shvaba... Ruku na srce, aristokratija je tu jedino ostala bleda uspomena, sentimentalno podsecanje na nekada jaku, individualnu i prestizhnu automobilsku industriju.

                              PS. Lotus je egzotika pre neko aristokratija. Caterham je napravljen sa idejom da u potpunosti bude "driver's car", upravljiv, lagan, brz. Ali, aristokratski?!
                              Range Rover u vlasnishtvu "konfekcionara" iz Ford-a, odnosno Range Rover sa I6 trolitarskim zeldijem iz X5 pod haubom - aristokratski?! E ovde garant mora da si se shalio...

                              Ili...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X