...Pre svega, ovo je subjektivna prica, i to nije tajna...ja razumem ljude kojima se svidja Continetal GT...
...Niko ne kaze da ja taj auto los, pisao sam o imidzu, nasledju, dusi, utisku i drugim subjektivnim i manje-vise iracionalnim stvarima i to sam pokusao da obrazlozim objektivnim razlozima (kopiranje, potpuna tehnoloska zavisnost...) S druge strane, nekome je dovoljno da ima onakvo drvo i kozu i da mu auto predstavlja kraljevsku kociju...meni licno nije...
...Aston Martin nikada nije bio imitacija i nije bio jeftin...
...Aston Martin je komercijijalno uspesniji neko ikada...
...Aston Martin je uspesan na trkama...
...Nesporno je da je Mercedes auto za skorojevice u ogromnom broju slucajeva...ali mi je bar CL "iskreniji" auto od Continetala...moje misljenje naravno...
...Jaguar je bio prvi u mnogo cemu i zasto to ne podvuci. Upravo takve stvari stvaraju onaj specificni imidz (aristokratski, sportski, kvalitet, seksi...) koji svaki proizvodjac zeli da stekne. Jeste daleko od stare slave, ali je zadrzao i nesto svoga...Jaguar XJ je pravi Jaguar...Novi Jaguar XF je odlican auto, stilski se razlikuje od ostalih, ali je dinamicki izvanredan...
...Naravno da ne treba i nemoguce je biti cistunac "do koske" jer je svuda umesao prste neki gigant sa svojim robotima, masovnom produkcijom, marketinskom kampanjom koja lukavo prodaje imidz...
...Nije uopste bitno ko je kupio neku firmu, bitno je da li gazda moze da obezbedi boljitak za svoju akviziciju. BMW se nije pokazao kao Bog zna kakav gazda do sada, za razliku od VW, Forda...
...Iako prezirem skupe SUV-ove, moram da priznam da ako neki dzip zasluzuje da se nazove aristokratskim onda je to na prvom mestu Range Rover...Meni to uopste nisu gospodska i smekerska kola, ali ovaj se malo ralzikuje od ostalih, ako ni zbog cega drugog, onda zato je bio prvi i ustanovio tu klasu vozila...
...`Ajde necu vise, ovi sto se odusevljavaju sa ovim felnama treba da dodju do izrazaja, a ne ja hater...
...Niko ne kaze da ja taj auto los, pisao sam o imidzu, nasledju, dusi, utisku i drugim subjektivnim i manje-vise iracionalnim stvarima i to sam pokusao da obrazlozim objektivnim razlozima (kopiranje, potpuna tehnoloska zavisnost...) S druge strane, nekome je dovoljno da ima onakvo drvo i kozu i da mu auto predstavlja kraljevsku kociju...meni licno nije...
...Aston Martin nikada nije bio imitacija i nije bio jeftin...
...Aston Martin je komercijijalno uspesniji neko ikada...
...Aston Martin je uspesan na trkama...
...Nesporno je da je Mercedes auto za skorojevice u ogromnom broju slucajeva...ali mi je bar CL "iskreniji" auto od Continetala...moje misljenje naravno...
...Jaguar je bio prvi u mnogo cemu i zasto to ne podvuci. Upravo takve stvari stvaraju onaj specificni imidz (aristokratski, sportski, kvalitet, seksi...) koji svaki proizvodjac zeli da stekne. Jeste daleko od stare slave, ali je zadrzao i nesto svoga...Jaguar XJ je pravi Jaguar...Novi Jaguar XF je odlican auto, stilski se razlikuje od ostalih, ali je dinamicki izvanredan...
...Naravno da ne treba i nemoguce je biti cistunac "do koske" jer je svuda umesao prste neki gigant sa svojim robotima, masovnom produkcijom, marketinskom kampanjom koja lukavo prodaje imidz...
...Nije uopste bitno ko je kupio neku firmu, bitno je da li gazda moze da obezbedi boljitak za svoju akviziciju. BMW se nije pokazao kao Bog zna kakav gazda do sada, za razliku od VW, Forda...
...Iako prezirem skupe SUV-ove, moram da priznam da ako neki dzip zasluzuje da se nazove aristokratskim onda je to na prvom mestu Range Rover...Meni to uopste nisu gospodska i smekerska kola, ali ovaj se malo ralzikuje od ostalih, ako ni zbog cega drugog, onda zato je bio prvi i ustanovio tu klasu vozila...
...`Ajde necu vise, ovi sto se odusevljavaju sa ovim felnama treba da dodju do izrazaja, a ne ja hater...

Comment