Renault Megane R26.R
Na salonu u Londonu otkrivena je najnovija sportska verzija Renaulta Megane pod oznakom R26.R.
Automobil je baziran na postojećem Megane F1 Team R26 i koristi isti motor, menjač i zatvarač diferencijala uz bitnu razliku da je R26.R olakšan za čitavih 123 kg, a za ovu verziju je pripremljeno i posebno podešavanje ogibljenja.
R26.R se može prepoznati po haubi od ugljeničnih vlakana, unikatnim 18" točkovima i Sabelt sportskim sedištima sa trkačkim pojasevima. Od ostalih detalja izdvajamo novi spojler, boju karoserije, zatamnjena svetla i sedam unikatnih boja karoserije plus opcioni zaštitni kavez i izduvni sistem od titanijuma.
Enterijer je zbog stroge dijete ostao bez zadnjih sedišta, vazdušnih jastuka za suvozača, klime, brisača za zadnje staklo i većeg dela zvučne izolacije.
Kao što smo i pomenuli motor je ostao neizmenjenih performansi: 230 KS i 310 Nm maksimalnog obrtnog momenta. I pored značajnog olakšavanja radoznalost nam nije zadovoljena, jer se jedini podatak o performansama svodi na ubrzanje do 100 km/sat koje traje 6 sekundi.
Ipak, ako nekog interesuje pravi reper za perfomanse R26.R mislimo da je teško naći bolji od novog rekorda na stazi Nurburgring Nordschleife za automobil sa pogonom na prednje točkove - 8 minuta i 17 sekundi.
Ovaj unikatni model Megane-a proizveden je u Alpine Renault fabrici u mestu Dieppe (Francuska). Broj proizvedenih primeraka biće ograničen na 450 automobila. Prodaja počinje u oktobru, a do kraja godine Renault će javnosti predstaviti i Twingo Renault Sport.



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uYVvciUWSSo[/youtube]
Na salonu u Londonu otkrivena je najnovija sportska verzija Renaulta Megane pod oznakom R26.R.
Automobil je baziran na postojećem Megane F1 Team R26 i koristi isti motor, menjač i zatvarač diferencijala uz bitnu razliku da je R26.R olakšan za čitavih 123 kg, a za ovu verziju je pripremljeno i posebno podešavanje ogibljenja.
R26.R se može prepoznati po haubi od ugljeničnih vlakana, unikatnim 18" točkovima i Sabelt sportskim sedištima sa trkačkim pojasevima. Od ostalih detalja izdvajamo novi spojler, boju karoserije, zatamnjena svetla i sedam unikatnih boja karoserije plus opcioni zaštitni kavez i izduvni sistem od titanijuma.
Enterijer je zbog stroge dijete ostao bez zadnjih sedišta, vazdušnih jastuka za suvozača, klime, brisača za zadnje staklo i većeg dela zvučne izolacije.
Kao što smo i pomenuli motor je ostao neizmenjenih performansi: 230 KS i 310 Nm maksimalnog obrtnog momenta. I pored značajnog olakšavanja radoznalost nam nije zadovoljena, jer se jedini podatak o performansama svodi na ubrzanje do 100 km/sat koje traje 6 sekundi.
Ipak, ako nekog interesuje pravi reper za perfomanse R26.R mislimo da je teško naći bolji od novog rekorda na stazi Nurburgring Nordschleife za automobil sa pogonom na prednje točkove - 8 minuta i 17 sekundi.
Ovaj unikatni model Megane-a proizveden je u Alpine Renault fabrici u mestu Dieppe (Francuska). Broj proizvedenih primeraka biće ograničen na 450 automobila. Prodaja počinje u oktobru, a do kraja godine Renault će javnosti predstaviti i Twingo Renault Sport.



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uYVvciUWSSo[/youtube]
Comment