London: Lotus Evora 2+2 GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    London: Lotus Evora 2+2 GT

    Lotus Evora 2+2 GT:

    Lotus je otkrio ime svog najnovijeg 2+2 GT modela, koji je i premijerno prikazan na Londonskom salonu automobila. Umesto kodnog imena Eagle novi model će ubuduće biti poznat kao Evora, što je i ime grada u Portugalu.

    Evora je prvi istinski nov model Lotusa još od predstavljanja Elise daleke 1995. godine. Između ostalog radi se o jedinom sportskom automobilu na tržištu sa centralno postavljenim motorom i 2+2 konfiguracijom.

    Pored navedenog, Evora je očigledno prvi model Lotusa koji nije primarno namenjen entuzijastima orjentisanim ka trkačkim stazama, već i onima koji žele pravu svakodnevu upotrebljivost u kombinaciji sa sjajnim performansama.

    Lotus Evora pokreće V6 motor zapremine 3.5 litara poreklom iz Toyota-e. Potpuno aluminijumska šasija rezultat je inovativne tehnologije za konstrukciju ultra lakih šasija (Versatile Vehicle Architecture (VVA)) namenjenih prvoklasnim performansama na trkačkoj stazi, ali sa blagim kompromisom po pitanju upravljačkog sistema i ogibljenja, koji omogućava veći komfor u vožnji. VVX šasija ima mogućnost menjanja širine i dužine, a prvi put je primenjena na Lotus APX koncept vozilu.

    Težina automobila je 1350 kg, mada u Lotusu tvrde da je predstavljeni Lotus još uvek u fazi prototipa, te da bi se težina mogla promeniti do početka proizvodnje.

    Pomenuti šestak razvija 276KS i 342 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Inženjeri Lotusa još uvek rade na usavršavanju performansi automobila, ali je data osnovna indikacija o maksimalnoj brzini do 260 km/sat i ubrzanju do 100 km/sat, koje traje manje od 5 sekundi.

    Snaga se prenosi na zadnje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača, koji je kao i motor poreklom iz Toyota-e. Kočioni paket čine Lotus AP Racing 4-klipna kočiona klešta i ventilirajući diskovi dimenzija 350 mm napred i 332 mm pozadi. Točkovi su dimenzija 18" napred i 19" pozadi.

    Godišnja proizvodnja modela Evora neće preći 2000 primeraka, a izvršni direktor Lotusa, Mike Kimberley, opisuje novi kupe kao najveće dostignuće kompanije još od predstavljanja modela Elise pre 13 godina, ali je najavio i da najbolje stvari tek dolaze. Kimberley je ponovo najavio da Lotus ima ambiciozan petogodišnji plan, čija realizacija će nam doneti još dva nova modela Loutsa.







    NORTH SIDE BOYZ

  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    #2
    nisu bas daleko utekli od elise sa dizajnom

    Comment

    • -Miloš-
      CBC Senator
      • 16.12.2007
      • 269
      • Beograd, Karaburma
      • yugo tempo 1.1

      #3
      Napred vazi pravilo

      koenigsegg je moj dobar drugar

      Comment

      • MOSLER
        CBC Senator XXL
        • 27.05.2005
        • 1064
        • Niš

        #4
        Originally posted by Miloš
        koenigsegg je moj dobar drugar
        A Tesla Roadster mi je rodjeni brat



        Comment

        • TheWickerMan
          CBC Senator XXL
          • 11.09.2007
          • 791
          • DE
          • AR Giulietta TCT

          #5
          Nije lose,ali stara Europa je bila zakon!!!!

          Comment

          • Pro_Touring_Mopar
            CBC Senator XXL
            • 13.11.2007
            • 684
            • Sabac

            #6
            Originally posted by MOSLER
            Originally posted by Miloš
            koenigsegg je moj dobar drugar
            A Tesla Roadster mi je rodjeni brat
            ...a kad porastem bicu Carrera GT.

            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

            Comment

            • Armageddon ///M
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2008
              • 447
              • SRB
              • Ne

              #7
              Originally posted by Miloš
              Napred vazi pravilo

              koenigsegg je moj dobar drugar

              Hell yeah! =]
              Ambitious but rubbish.
              http://www.youtube.com/streetracerm5

              Comment

              Working...
              X