Audi RS6 Sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    Audi RS6 Sedan

    Audi RS6 Sedan:



    Audi je predstavio slike i specifikacije sedan verzije moćnog RS6, koji je u karavan verziji predstavljen još u septembru prošle godine.

    Kao i Avant, RS6 sedan će pokretati V10 motor sa 580 KS i 650 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Automobil je opremljen permanentnim quattro pogonom i sportskim ogibljenjem sa sistemom dinamičke kontrole - DRC.

    Kombinacija FSI motora sa direktnim ubrizgavanjem goriva, tzv. suvog kartera i dva turbo punjača sa maksimalnim pritiskom od 1,6 bara daje obilje snage duž čitavog radnog režima motora. Dovoljno je podsetiti da V10 motor isproučuje maksimalni obrtni momenat u rasponu od 1500 do 6250 ob/min.

    Sa odnosom snaga-težina od 3,4 kg po KS, RS6 će ubrzati do 100 km/sat za 4,5 sekundi i dostići elektronski kontrolisanih 250 km/sat, koji se na zahtev kupca mogu "olabaviti" do novog limita od 280 km/sat. Snaga se prenosi na sve točkove putem 6-stepenog tiptronic automatskog menjača, koji je optimizovan za brze promene brzina i što kraće stepene prenosa. Vozaču ostaje mogućnost da manuelno menja brzine uz pomoć klasične ručice ili šiftera iza obruča volana.

    Karoserija sedan verzije RS6 dugačka je 4,93 metra i nećete imati mnogo problema da je razlikujete od standardne A6 limuzine. Prednji kraj je karakterističan po jednodelnom grilu, ogromnim usisisma za vazduh, LED svetlima specifičnim za RS6, adaptivnim farovima, proširenim branicima, jasnije profilisanim bokovima, zadnjem difuzoru, integiranom spojleru u poklopac prtaljžnika i dve velike izduvne cevi. Naravno, tu su i diskretne oznake crvene boje - RS6.

    Enterijer obiluje skupim materijalima poput kompozitnih materijala, aluminijuma, kože i alkantare. Završna obrada i detalji su urađeni na nivou Audija. Treba pomenuti da će kupci imati izbor između upravljača trokrakog dizajna i RS multifunkcionalnog sportskog volana. RS verzija opciono može biti presvučena jelenjom kožom, a dizajn ove verzije volana se jasno prepoznaje po ravnm donjem delu obruča i RS6 amblemu na donjem paoku volana.

    RS6 je bogatiji u odnosu na standardni A6 i za unikatne instrumente koji imaju i podatak o pritisku turbine, merač vremena po krugu, temperaturu ulja, a svim ovim podacima se može pristupiti putem vozačkog informacionog sistema.

    Audi za RS6 sedan, baš kao i kod Avant verzije, nudi karbon-keramičke kočnice u kombinaciji sa 19" točkovima, a ukoliko se kupac odluči za 20" točkove dobija i kočione diskove većeg promera (420 mm napred i 356 mm pozadi).

    Od sigurnosnih sistema kupci uz RS6 dobijaju Audijeve Lane i Side Assist, elektronsku kontrolu stabilnosti vozila sa sport modom i mogućnošću isključivanja, te adaptivni tempomat.

    RS6 će doći do prvih kupaca već u oktobru nakon salona u Parizu, gde će biti premijerno prikazan. Cena vozila u Nemačkoj uključujući PDV je 105.550 evra.















    NORTH SIDE BOYZ

  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    #2
    Lep primerak!
    Max. obrtni moment od 1500 do 6250obrt.
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

    Comment

    • Bane R
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2006
      • 1769
      • Beograd

      #3
      Da, ali je razlika u isporučenom momentu po jedinici vremena između 1500 i 6250 rpm više od 400%, al aj to objasni prosečnom balkancu, ja sam pokušao na 10 primeraka, al ne ide ...

      Nevezano za ovaj Audi, prosto konstatujem. I ako vas interesuju performanse, ne treba da vas interesuju koliko auto ima momenta na niskim obratjma, nego koliko momenta ima u krajnjem opsegu od poslednjih, recimo, 1000rpm do blokade...

      Ponavljam, krajnje performanse i maksimalne rezultate... nigde nisam spominjao međuubrzanja ono u sedmoj brzini pri 30 na sat sa 500 rpm

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Krajnje cudna logika...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • r1cer
          CBC Senator XXL
          • 22.01.2006
          • 363
          • Beograd

          #5
          Pa bane to možda jeste donekle istina ako auto koristiš samo na stazi. Za bilo kakvu realnu vožnju međuubrzanja su vrlo bitna zato su dizeli tolko popularni.

          Što se tiče ovog audija garantujem da i na 1500 ubija kako vuče. Al ja bih pre uzeo karavan.

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #6
            Poenta je da smo stigli do 280 km/h - "na zahtjev kupca", bas da vidim koji to nece da zahtijeva obzirom da je vjerovatno dzabe jer bi poprilicno glupo bilo da to naplacuju
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • r1cer
              CBC Senator XXL
              • 22.01.2006
              • 363
              • Beograd

              #7
              Naplaćuje se naravno. Bar bmw naplaćuje.

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                #8
                Blogger est un outil de publication de blogs proposé par Google pour vous permettre d'échanger facilement vos réflexions avec le reste du monde. Il vous permet de publier un texte, des photos et des vidéos en toute simplicité sur votre blog personnel ou collectif.
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • BojanS84
                  CBC Veteran
                  • 05.09.2007
                  • 132
                  • Beograd

                  #9
                  Originally posted by Bane®
                  Da, ali je razlika u isporučenom momentu po jedinici vremena između 1500 i 6250 rpm više od 400%, al aj to objasni prosečnom balkancu, ja sam pokušao na 10 primeraka, al ne ide ...

                  Nevezano za ovaj Audi, prosto konstatujem. I ako vas interesuju performanse, ne treba da vas interesuju koliko auto ima momenta na niskim obratjma, nego koliko momenta ima u krajnjem opsegu od poslednjih, recimo, 1000rpm do blokade...

                  Ponavljam, krajnje performanse i maksimalne rezultate... nigde nisam spominjao međuubrzanja ono u sedmoj brzini pri 30 na sat sa 500 rpm
                  Nisi obratio pažnju da motor iz RS6 oslobađa max obrtni moment od 1.500 do 6.250 o/min, a max konjsku snagu od 6.250 do 6.700 o/min, što znači da vuče nesmanjenom žestinom od najnižih do najviših obrtaja. I u trenutku kada udari u blokadu ovaj motor razvija veći obrtni moment od bilo kog uporednog atmosferca.

                  Takođe, u ovoj klasi gde su automobili u rangu 2 tone dostupnost obrtnog momenta pri nižim obrtajima je presudna za lakoću i brzinu vožnje. Retki novinari koji su imali prilike da uporede M5 i RS6 na krivudavom putu su bili iznenađeni sa kojom lakoćom se RS6 izvlači iz krivina i beži M5ici, a to je sve zahvaljujući lako dostupnom obrtnom momentu.

                  Moram da se osvrnem i na to da je ovo praktično poslednja evolucija Audijeve platforme, koju razvija od kada je koncipiran quattro i da će svi budući modeli biti na novoj platformi. Slično Porscheu sa 911 zadivljujuće je do kog nivoa su inženjeri Audija uspeli da dovedu jedan u suštini dinamički pogrešan način konstrukcije.

                  Comment

                  • X9
                    CBC Senator XXL
                    • 28.06.2005
                    • 3179
                    • Wien-Sabac
                    • RX-8 i X-9

                    #10
                    sta reci osim

                    inzenjeri audija su opet napravili auto da stanes gledas chudis se i opet ispocetka
                    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                    No ROTOR no MOTOR...

                    Comment

                    • Armageddon ///M
                      CBC Senator XXL
                      • 26.04.2008
                      • 447
                      • SRB
                      • Ne

                      #11
                      Woooooooooooow!
                      Lepsi je karavan ali i sa ovim bih bio zadovoljan
                      Ambitious but rubbish.
                      http://www.youtube.com/streetracerm5

                      Comment

                      Working...
                      X