bmw z9 spijunske slike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladimirsc
    CBC Član
    • 23.07.2008
    • 35
    • Indjija

    bmw z9 spijunske slike

    Radi se o novom bmw z modelu
    Pitanje je da li se radi o z9 koji bi trebao da bude konkurecuja za sl, ili je u pitanju sledeca generacija z4

    http://www.leftlanenews.com/spy-shots-c ... sting.html

    Ja se iskreno nadam da bmw sprema konkurenciju za sl
    BMW Ultimate drifting machine
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    01/17/2007, 3:45 PM
    Novitet?
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Vladimirsc
      CBC Član
      • 23.07.2008
      • 35
      • Indjija

      #3
      Novitet? Zbunjen

      Pa nije vrsena diskusija na ovu temu do sada tako da je novitet

      Overspeed od tebe sam najvise ocekivao da razresis dilemu o kakvim se slikama radi kad ono nista
      BMW Ultimate drifting machine

      Comment

      • -Miloš-
        CBC Senator
        • 16.12.2007
        • 269
        • Beograd, Karaburma
        • yugo tempo 1.1

        #4
        Meni nije i dalje jasno zashto bmw potencira z seriju. Z4 je npr totalni promashaj, a z3 kapiram da nikad nece uspeti da naprave sa tim uspehom.

        Comment

        • Bane R
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2006
          • 1769
          • Beograd

          #5
          Nešto si se zbunio. Da je Z3 "postigao uspeh" današnji Z4 se ne bi zvao Z4, nego Z3. Ista je priča i za Z8... da su BMW, kupci, novinari bili zadovoljni sa krajnjim produktom, ovaj novi auto bi se zvao Z8, a ne Z9.

          E sad, to što će se za 10 godina pojaviti neki "obavešteni" klinci koji će padati u trans o "kosmičkoj tehnologiji i beskrajnoj inspiraciji BMW mađioničara" i veličati Z8 (i Z3) samo zato što ga je vozio 007 (kao što se bilo sjajnih bisera, da ne kažem lupetanja, u temi o BMW 8 seriji) je još samo jedan dokaz da 90% ljudi o kolima uči sa svojih wallpapera i Need For Speed serijala.

          Iskreno se nadam da će Z9 ako se pojavi biti odličan auto, jer svaki auto koji se ne trudi da ima gepek ko Dacia Logan je za mene dobar auto .

          A odgovor na pitanje čemu forsiranje rodstera i kabrioleta je jako jednostavan: tržište SAD - prosto ih sve proguta.

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Uff, ala ste se raspisali, ne znam odakle da pochem sa replikama...

            @ vladimirsc:

            Ne znam kakvo razreshenje dileme ochekujesh, jer nikakve dileme nema? Ono su slike od pre skoro dve godine, automobil je tad bio u ranoj fazi testiranja sa josh nejasnim planovima za eventualnu buducu serijsku proizvodnju. Ista pricha se odnosi i na BMW-ov "supercoupe" Z10 koji je u istom periodu bio u slichnoj fazi razvoja, i koji je po tadashnjim procenama trebalo da vec krajem ove godine bude predstavljen javnosti. Ova dva modela su razlichite koncepcije i iz totalno razlichitih segmenata, ali im je zajednichko da su oba iz klase velikih potroshacha benzina, sa ogromnim motorima ispod haube i visokih klasa osiguranja. O njihovim cenama necu ni da govorim, bilo koji od ova dva, narochito Z10 koji je sa oko 550 KS i 1200 kg trebalo da bude konkurent Ferrarijevim i Lamborghinijevim modelima, koshtali bi na trzhishtu debelo preko 100000 Eura. Ako ovo uzmesh u obzir i stavish se u poziciju Upravnog odbora BMW-a, u trenutnim okolnostima nove svetske naftne krize trebash dobro da razmislish pre nego shto neshta tako odobrish za serijsku proizvodnju. Do te serijske proizvodnje treba jako puno novca za razvoj i finalizaciju proizvoda, pa tek onda slede ulaganja u sam proces proizvodnje. Ako loshe procenish trzhishte i promene na njemu, na kraju zavrshish sa ogromnim gubicima jer na kraju taj se auto ne prodaje i ne vraca ulozheno. Trenutno je situacija takva da energetska kriza drma celim svetom i vrlo malo je ljudi koji su spremni da plate auto koji koshta 100000+ evra, troshi 20 litara na 100 km i koji je iz segmenta koji devalvira na trzhihtu najbrzhe od svih. Takvo trzhishte je jedino "garantovano" Ferrariju ili Lambu, mozhda Porsche-u, svi ostali tu ulaze sa ogromnim rizikom, jer se probiti pored takve konkurencije "malo" tezhe
            BMW se jako puno puta "opekao" sa takvim projektima i takvim avanturama, i vishe ne ulece kao ranije "grlom u jagode" u ovakve projekte u sred naftnih kriza svetskih razmera. Taj avanturizam koji ih je ranije pratio i zamalo doveo do bankrota sa "projektom turbo" im je bio shkola iz koje su izvukli pouke. Zato su i Z9, i Z10 ali i josh neki slichni modeli koji su bili u planu ochigleno stavljeni sa strane, jer u eri naftnih kriza takve automobile garantovano mogu prodavati samo brendovi koji su sinonim za tu kategoriju, poput Ferrarija ili Lamba... Ista situacija je i sa modelom E92 M3 CSL, koji je bio u planu ali je menadzment BMW-a i njega stavio na "stand by" bash zbog aktuelne svetske naftne krize. BMW je izvukao pouke iz svoje istorije, i sigurno da u skorije vreme nece biti ovakvih ekstremnih modela.
            Tako da, nema potrebe reshavati nikakve dileme o modelima koji nece skoro ugledati svetlo dana. Novitetom mozhemo nazvati model koji je pred ili u finalnoj fazi serijske proizvodnje, a ne tamo neke modele koji su u jednom momentu bili ideja, koncept, ali koje je aktuelna situacija "parkirala" u neke garazhe na koje je stavljen katanac. Bar za sada...

            @ Milos:

            Vrlo prosto: BMW potencira Z seriju zato shto mu donosi lovu

            Da podsetim: Z3 je napravljen kao direktni konkurent Mazdi Miata, u tom segmentu sredinom '90-ih godina nije praktichno imalo velike konkurencije i BMW je tu uvideo svoju shansu na trshishtu. Z3 je napravljen sa idejom da se ponudi relativno jeftin premium model u segmentu gde je lider u prodaji bila Miata koja je sushtinski vec bila zastareo model, na trzhishtu vec "u opticaju" 7-8 godina. Z3 je preuzeo polovinu trzhishta shto se broja prodatih modela tiche, iako je realno bio daleko od "driver's car" renomea i "premium" standarda, ali je i kao takav bio sasavim dovoljan da se izbori sa "matorom" Miatom. BMW je usput odradio odlichnu promociju potpisujuci ugovor kojim ce za sledeca tri fillma iz "James Bond" serijala biti promovisani BMW modeli, a Z3 je bio prvi od ta tri modela (u filmu Goldeneye). Reklama je uspela i Z3 se odlichno prodavao.
            Koliko god on realno bio "slab pokushaj" BMW-a, i koliko god bio trzhishno "neodredjen", BMW-ova namera da na njemu dobro zaradi je uspela. Chinjenica da je kvalitet izrade bio pa recimo ispod-prosechan za BMW, i da je u osnovnom izdanju jedan Coupe/roadster model imao samo M43TU "chetverac" sa 1900 kubika snage 120-ak KS je ochigledno mnogima bila nebitna jer su za relativno male pare za jedan premium brend dobijali ono za shta su misleli da je pravi roadster, i to josh isti onaj koji je vozio James Bond lichno

            Dok se ostala konkurencija "probudila" BMW je vec masno "isplatio" Z3. Nakon skoro dve godine od prdstavljanja, Mercedes je u istoj klasi ponudio SLK, Porsche Boxter, a Audi neshto kasnije TT. Kad su oni izashli na trzhishte Z3 je vec delovao rustichno i "demode", tako da je ubrzo usledio Z4. BMW nije hteo da se odrekne segmenta koji je ochigledno pocheo da raste, i Z4 je bio logichan odgovor na ove konkurentske modele. Z4 nije bio toliko profitabilan kao prethodnik, iako je kvalitetom bio milju ispred. BMW je u svakom sluchaju zadrzhao odredjeni udeo u ovom segmentu, samo shto je oshtrija konkurencija postavila i vishe standarde, tako da je Z4 to morao da "isprati"... Najveci uspeh je postigao tamo gde je i ochekivano - "preko bare", i chinjenica da se proizvodi u BMW fabrici u Spartanburgu (USA) dovoljno govori... A ameri su uvek imali "apetit" za takve modele, i Z4 nije izuzetak, chak nasuprot!

            Elem, eto odgovora zashto BMW i dalje "forsira" Z seriju.

            @ bane@

            Zar zaista mislish da BMW nije nastavio da oznachava Z3 sa Z3 nego sa Z4 zato da bi "namagarchili" kupce? I da li zaista mislish da Z8 nije bio uspeshan i da ce zato naslednika nazvati Z9 iz istog razloga - da bi "izmanevrisali" kupce?

            Naravno da nije tako, jer inache zar ne mislish da bi bilo daleko nelogichnije da totalno redizajniran model, napravljen na novoj osnovi i konstruisan "od nule" (Z4) nastave da oznachavaju istom, starom oznakom Z3? Zamisli koje bi to peripetije i nesporazume moglo da izazove, mimo svega shto bi marketinshki to bio pravi koshmar i katastrofa. Hajde da to gledamo iz ovog ugla:

            Svi znaju za BMW "trojku", ali ne znaju svi shta znachi E30, E36, E46, E90... Razliku pravi oznaka generacije, ali shiroke narodne mase slabo kontaju kako izlgeda E30 a kako E90, a shta je tek E92? Medjutim, te oznake generacija sasvim jasno i nedvosmisleno prave razliku i po njima se zna o kojoj se generaciji govori, iz kojeg perioda i sa kolikim "zhivotnim vekom".
            Sad, zamisli da je Z4 nastavio da se oznachava sa Z3. Svi bi jasno uvidjali razliku, ali kako bi se nov model uopshte kategorizovao i diferencirao od starog? U svakoj proizvodjachkoj oznaci, u svakoj kataloshkoj specifikaciji, u svakom fabrichkom papiru i promotivnom materijalu bi trebalo da stoji "nova generacija Z3-ojke" ili "Z3 od 2002. godine" ili "Z3 druge generacije" ili shta vec... Bilo bi malo glupavo, i samo bi unosilo bespotrebnu konfuziju. Zashto jednostavno ne promeniti jedno slovo i reshen problem?
            Mozhda mi ponekad volimo da razmisljamo po sistemu: "shto mozhe prosto kad mozhe komplikovano", ali to nije odlika shvaba. Oni vole da je sve kratko, jasno i hebitachno

            Znachi, oznaka Z4 je logichan naslednik oznake Z3, i tu se radi samo i jedino o tome - oznaci. Nikakve teorije zavere ne stoje iza toga, samo logika i standardizacija, i ne znam zashto od toga treba praviti ishta vishe? Svi znaju da je Z4 naslednik Z3-ojke, i bila bi uvreda inteligencije da se chak i pokusha milionima skrenuti pazhnja sa te chinjenice.

            I josh neshta: ne znam zashto mislish da se BMW "stidi" Z8-ice i da bi "izmanevrisao" javnost nazivajuci naslednika Z9 a ne (opet?) Z8? BMW je bio zadovoljan Z8-icom ne iz razloga shto su se na njemu "namlatili para", jer za tu svrhu postoje serija 3 i serija 5
            BMW je napravio Z8 samo kao "omazh" i "remake" roadstera BMW 507 iz 1956. godine. Dizajn Z8-ice je moderna kopija 507-ica i taj retro stil je bio ono shto je diktiralo dizajn modela Z8. BMW nije bash narochito "poradio" na ovom modelu, iz prostih razloga shto ovo nikada nije ni trebalo da bude nekakva direktna konkurencija bilo kome, niti je ovo tebalo da bude neki superautomobil i pored super-cene Ovo je napravljeno samo kao znak secanja na legendarni roadster koji je svojevremeno dostigao svetsku slavu ne kao trkach, pobednik na nekim kruzhnim trkama ili zbog svojih brzinskih rekorda. Model 507 je bio "samo" cruiser, auto za neku posebnu "felu" ljudi, ekstravagantnu i sa ukusom za prefinjene stvari, auto koji je i pored jakog motora pod haubom bio zapravo "nashtimovan" za uzhivanciju u vozhnji, krstarenje pored obale a ne za trkanje ili jurcanje po kruzhnim trkama... Svojevremeno je Elvis Presley posedovao jedan, i to je imalo ogromnog odjeka za potrazhnju na americhkom trzhishtu. Taj model je proizvoeden u ogranichenoj seriji i postao je kolekcionarski primerak, a ochuvani primerci istog i danas dostizhu astronomske cifre medju kolekcionarima. Na aukciji u Londonu pre par godina primerak koji je posedovao Bernie Eccleslton je prodat za 904000 dolara.

            Z8 je dakle bio samo "podsecanje" BMW-a na ovaj primerak, i time shto je napravljen ovaj model BMW nije pokushao ni hteo nishta drugo do da podseti na svoju istoriju. Stoga, Z8 nije nishta obecavao i pored jakih motora, i pored segmenta u kojem je prirodno "upao", i pored visoke cene i bedza BMW-a. Ako je neko ochekivao da ce ovaj auto da parira ne znam kojim modelima po performansama - onda se zahebao i kupio je sebi pogreshan auto BMW je dakle napravio ist ono shto je bio napravio i 1956. godine - crusier sa puno snage, ali koji nije pravljen za brzninske rekorde, dobar i potentan auto ali koji nije za trkanje na kruzhnim stazama... Z8 je napravljen sa istom idejom kao i 507 - i napravljen je u ogranichenoj seriji od oko 5500 komada. Chinjenica da je auto dizajnerski uspeo, da ima vrhunku opremu i najkvalitetnije materijale i obradu, i da je limitiran mu garantuje da ce za neko vreme postici isto shto i njegov prethodnik - ekskluzivu i visoku potrazhnju i cenu medju kolekcionarima, a time automatski i svoje mesto u automobilskoj istoriji. Dakle, misija koju je BMW postavio sebi je izvrshena. Cilj je postignut i Z8 ce za nekih 50 godina najverovatnije biti ono shto je danas 507.
            To je sve shto je Z8 trebalo da postigne, i to je i postigao. Svi koji su od njega ochekivali neshta drugo su u debeloj zabludi. Ne "meri" se svaki auto najbrzhim krugom na nekoj stazi, ubrzanjem ili vremenom na Nurburgringu. Ko to ne shvata, shta god da napishe o modelima poput i sa svrhom poput Z8-ice - pogreshice i pre nego shto je i pocheo...

            @ all:

            Sorry za scroll...
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • Andrej55
              CBC Veteran
              • 28.07.2008
              • 104
              • Beograd

              #7
              ladno sam procitao sve
              inace,svaka cast na postu... lepo objasnjeno,pogotovo o z8-ici.

              Comment

              • Bane R
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2006
                • 1769
                • Beograd

                #8
                Šta da ti kažem overspeed, osim da nisi u pravu.

                Nisam ja reko da će kupci nasesti na jednu promenu broja, nego da promena broja znači "nismo napravili istu glupost kao kod prošlog modela".

                I nikako ne znači da drugi broj nosi drugu generaciju, jer onda BMW ne bi pravio model, recimo, 320 već koliko? 33-34 godine (u stvari ne znam jesu li E21 tako označavali, ali ko što već svi znamo, E30 jesu)?

                Vidi, lepo je to što si nas upoznao sa istorijom Z8 i meni je to jedna od prelepih dizajnerskih skulptura, ali Z8 je ono što se na pismenom zadatku zove "promašena tema".

                Loše je urađena poenta auta za segment tržišta koji ne postoji. Da je trebao da bude kruzer, svakako da je trebao, ali to nije bio jer je valjda BMW bilo sramota da napravi mekan auto za poziranje (mada realno, kako BMW nije naravio takav auto u novijoj istoriji, nije sramota reći da to nisu znali), pa su hteli da naprave i sportski auto sve u jednom pa su otišli u nekom trećem pravcu. Vidi, ja samo prenosim šta su drugi rekli... svi su bili oduševljeni Z8 kad je najavljivan, ali kako su krenula testiranja i korišćenje tako je ta euforija prosto nestala.

                Nemam nameru da dižem tenzije, ali je BMW u istoriji imao dosta promašaja, ali kako je sa M3 i kasnije M5 uvek u narodu imao status "Boga Motornih Vozila" onda je po principu pobednici pišu istoriju izokretao prošlost i ubeđivao narod kako su za propasti nekih njihovih tehničkih gluposti krivi (lupam) Kjoto sporazum i mesečeve mene i kako su to zapravo sjajni automobili.

                Comment

                • -Miloš-
                  CBC Senator
                  • 16.12.2007
                  • 269
                  • Beograd, Karaburma
                  • yugo tempo 1.1

                  #9
                  Pa z3 je postigao uspeh bash zbog slabog trzishta. James Bond reklama je samo stavka koji je progurala auto.

                  2 god je sasvim dovoljno da auto se moze proglasiti isplativim bez obzira to shto je on kanta po testovima i kvalitetu.

                  Ja to smatram uspehom, shto ponovicu, time ne mislim kvalitet motora i balans, vec chisti finansiski uspeh koji guraju kroz svoje Z serije.

                  Z4, Z8 i Z9 je pricha koju ce bmw potencirati dok ima kupce koji placaju to.

                  A to su americhki kupci naravno kao shto je over spomenuo.

                  Comment

                  • Vladimirsc
                    CBC Član
                    • 23.07.2008
                    • 35
                    • Indjija

                    #10
                    ipak nije mrtav ,u poslednjih par meseci je bas dosta puta opazen

                    BMW Ultimate drifting machine

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #11
                      Nije on mrtav, ali je odavno na aparatima...

                      Ono što je počelo kao svetska energetska kriza je "mutiralo" u opštu ekonomsku krizu tako da su planovi i stategije mnogih na tržištu promenjeni. BMW je konkretno odustao od M3 CSL, CS, Z10, a i tek što su se pojavile prve glasine o razvoju modela X7 i one su se "ugušile". Rad na mnogim tehnološkim rešenjima i inovacijama, poput razvoja sledeće generacije SMG menjača, usavršavanje elektro-mehaničkog difa i prilagodjavanje za ugradnju istog i u niže serije (manje modele), isto tako rad na adaptapciji Active Steering sistema za ugradnju u sve modele, kao i masa drugih stvari na kojima se aktivno radilo - sve je to sad stavljeno u drugi plan, jer sve to zahteva ogromna ulaganja. Trenutni prioritet je kako proživeti i preživeti krizu što bezbolnije, i kao i kod svakog drugog brenda menadžment ima na umu jedino kako da sledećih 18 meseci prežive i tome se prilagodjava sve. Iz tog razloga meni lično je žao što nećemo skoro, a verovatno uopšte, videti aktuelnu verziju M3-ojke u CSL izdanju, jer dok kriza prodje, pa dok se tržište "oporavi" i ponovo poraste apetit i uopšte interes za takvim automobilima, može proći i preko 2 godine. A tad će model biti pa recimo poprilično demode, da ne kažem zastareo, pa će se postaviti pitanje koliko će uopšte biti interesantan i konkurentan na tržištu. Isto tako, žao mi je što nećemo videti i taj Z10 "supercoupe" koji je u planu godinama, ali koji neće skoro ugledati svetlo dana. Za onim "pokušajem coupe-a" aka. CS-m ne verujem da će biti proliveno puno suza ionako... Ali za ova prva dva svakako ostaje žal i nada za nekim boljim vremenima. Sve ovo navodim zbog sledećeg...

                      Što je Z4 tiče... On je od svih ovih modela najmanji "luksuz" i kao takav a obzirom i na trenutnu situaciju je logičan korak da izaberu baš njega a otkažu ostale. Tim pre što je daleko više komercijala od ostalih, ima daleko veći potencijal na tržištu i obećava daleko bolju zaradu od ostalih. Sve to, kao i momenat kad se sve ovo dešava, meni lično govori da će ovo biti poprilično prosečan auto proizveden ne sa ciljem da postavi ili prati neke trendove ili ostavi traga, već više jedan mediokritet coupe sa ciljem da kroz teška vremena ubaci koji dinar u kasicu bavaraca. Hoću da kažem da ja ne vidim puno razloga da aplaudiram ovoj najavi, iako te najave traju i traju...

                      Dokaz ili nagoveštaj ovog mog stava je činjenica da će "novi" Z4 biti u potpunosti proizveden na platformi aktuelne serije 3. Njoj doduše ne fali ništa ali ako su prvobitno imali u planu sopstvenu osnovu za novi coupe a imali su, jer planovi za ovo postoje pre nego se nova serija 3 tj. njena platforma uopšte pojavila, onda mi se sad čini malo nakaradnim da odjednom odluče da coupe jednostavno "nakače" na platformu trojke Naravno, ekonomski opravdano i logično u datom momentu, ali to onda više nije coupe, a naročito nije ništa novo u pitanju jer je od izgleda spoljašnjeg lima i dizajna enterijera daleko bitnije šta je "ispod kože", a tamo je platforma koja je na tržištu evo skoro 4 godine. Ništa mi se to ne svidja, ali ko mene pita

                      PS. Najave su i da će biti po prvi put ponudjen Z4 sa diesel motorom?! Jedan Coupe, asocijacija za cruisin' nekim autoputem tik uz more, ili samo posing po ulicama Monaka - sa zeldijem pod haubom? E to će biti tek uživanje u vožnji za vozača i putnike, pa još naročito u roadster verziji, sa spuštenim krovom...
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • Misko M
                        CBC Senator XXL
                        • 17.03.2007
                        • 652
                        • BG Vozdovac

                        #12
                        ...zabole me glava od citanja !!!

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          ...pa ti onda samo gledaj slike...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • starac vujadin
                            CBC Senator XXL
                            • 27.08.2005
                            • 2617
                            • Stari grad

                            #14
                            Nisam bas takav pesimista sto se tice roadstera (ne znam da li Overspeed sa pricom o Z4 kupeu mislio na coupe ili roadster koji je obicno asocijacija na Z4)...Procitao sam vest da kupea Z4 nece biti jer se prethodni Z4 coupe slabo prodavao, a novi roadster ce ionako imati metalni sklopivi krov. Btw, Z3 coupe i Z4 coupe su bili vrlo egzoticni produkti i nisu se prodavali u vecem broju nikada.
                            Izgleda da ce novi Z4 imati primirenu narav, jer je prethodnik u jacim verzijama bio poprilicno divalj sto je odusevljavalo sve prave ljubitelje voznje. Ono sto je dobro je sto su stavljanjem na stand by ostalih projekata sportskih modela dali zeleno svetlo za M verziju Z4 koja takodje nije bila inicijalno u planu.

                            Pravice se i mali kabrio dvosed Z2. Za njega se plasim da ce po imidzu, izgledu i finisu biti nedostojan imena BMW kao sto je bio slucaj sa Z3...

                            Sto se tice dizela u Z4 - stvarno je greo`ta, ali vec smo se saziveli, pa ko hoce nek izvoli. Mislim da u nekoj sledecoj generaciji to nece ponoviti zbog cene dizela. I turbo roadster nije bas pravoverna stvar, pa ce i to praviti...

                            Comment

                            • Vladimirsc
                              CBC Član
                              • 23.07.2008
                              • 35
                              • Indjija

                              #15
                              Originally posted by starac vujadin
                              Procitao sam vest da kupea Z4 nece biti jer se prethodni Z4 coupe slabo prodavao, a novi roadster ce ionako imati metalni sklopivi krov
                              Bas steta meni je z4 m kupe trenutno najbolji bmw u prodaji
                              a i tvrdi sklopivi krov je bas bezveze ,to onda vise nije roudster vec obican kabrio
                              BMW Ultimate drifting machine

                              Comment

                              Working...
                              X