Zvanično: Audi S4 Sedan/Avant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    Zvanično: Audi S4 Sedan/Avant

    Zvanično: Audi S4 Sedan/Avant:

    Audi je objavio detalje i fotografije o Audiju S4, koji će na salonu u Parizu biti izložen u sedan i karavan (avant) varijantama.

    S4 će se razlikovati od standardnog modela po blago izmenjenom prednjem kraju sa naglašenim vertikalnim rešetkama grila hladnjaka.

    Markantnoj pojavi vozila doprineće Xenon plus farovi sa dnevnim svetlima, 18" točkovi sa S-design naplatcima (opciono dostupni 19"), naglašeni pragovi, te imitacija difuzora sa dva para izduvnih cevi.

    Enterijer krase obloge tamne boje sa brojnim detaljima od aluminijuma i kože, a neizostavna su i sportska sedišta i volan presvučeni kožom i opšiveni S4 amblemima.

    Glavna novina kada je u pitanju nova generacija S4 je naravno pogon i prelazak sa V8 atmosferskog motora na V6 3.0 TFSI sa kompresorom. Umesto 290 KS atmosferskog V8 motora, Audi S4 sada raspolaže sa ergelom od 333 KS, dok je maksimalni obrtni momenat 440 Nm (20 Nm više od prethodnika) u rasponu od 2,500 do 4,850 ob/min.

    Novi motor je opremljen kompaktnim kompresorom i krasi ga tehnologija direktnog ubrizgavanja goriva. Sa ovim motorom S4 ubrzava do 100 km/sat za 5,1 sekundu i postiže maksimalanu brzinu od elektronski limitiranih 250 km/sat. Avant verzija S4 ubrzava do 100 km/sat samo jednu destinku sporije uz istu maksimalnu brzinu.

    Audi je naveo i prosečnu potrošnju od 9.7 litara na 100 km dok karavan troši 0,2 litra više. Potrošnja je po podacima Audija manja za 3,4 litra u odnosu na prethodnika.

    Motor je uparen sa 6-stepenom transmisijom, koja dolazi kao deo standardnog paketa opreme, a kupcima je data mogućnost da je zamene sa 7-stepenim S-tronic menjačem sa duplim kvačilom.

    Snaga se prenosi putem permanentnog pogona na sve točkove, a raspodeljuje se 40/60 napred/pozadi. Raspodela obrtnog momenta između točkova na zadnjoj osovini vrši se putem novog aktivnog sportskog diferencijala, koji u zavisnosti od uslova puta i stila vožnje preusmerava snagu za manje od 100 milisekundi.













    NORTH SIDE BOYZ

  • gt nebojsa
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 348
    • Preljina,Cacak

    #2
    3.2FSI ide k'o lud,kako li onda ovo ide...
    Toyota Čačak

    Comment

    • r1cer
      CBC Senator XXL
      • 22.01.2006
      • 363
      • Beograd

      #3
      boga mi ovo ozbiljno napada bmw 335

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #4
        Ka je ovakav S, kakav li ce tek biti RS

        Comment

        • VR6
          CBC Senator XXL
          • 31.10.2004
          • 512
          • Sarajevo

          #5
          Originally posted by BRABUS
          Ka je ovakav S, kakav li ce tek biti RS
          Brz, kakav bi bio

          Vjerujem da ce RS imati 4.5 do 100 km/h, jer konkurencija ide 4.6-7, a ovaj je Quattro i stize zadnji. Audi ce morati ici toliko ili brze.

          Comment

          • Armageddon ///M
            CBC Senator XXL
            • 26.04.2008
            • 447
            • SRB
            • Ne

            #6
            Originally posted by BRABUS
            Ka je ovakav S, kakav li ce tek biti RS
            Uze mi rec iz usta
            Ambitious but rubbish.
            http://www.youtube.com/streetracerm5

            Comment

            • BojanS84
              CBC Veteran
              • 05.09.2007
              • 132
              • Beograd

              #7
              AutoBild je na stazi Sachsenring radio uporedni test ''sportskih'' karavana i vremena na stazi su bila sledeća:

              1. Audi A4 3.2 FSI quattro Avant (265KS/1772kg) - 1:48.14

              2. VW Passat R36 Variant (299KS/1715kg) - 1:48.43

              3. BMW 335i Touring (306KS/1615kg) - 1:49.71

              4. Saab 9-3 Turbo X SportCombi (280KS/1792kg) - 1:51.88

              Na osnovu ovih rezultata mogu misliti kakvo je ''oružje'' S4 sa 7-stepenim DSGom i aktivnim zadnjim diferencijalom.

              U ovu priču se uskoro uključuje i Infiniti G37, koji je takođe nakrcan tehnologijom (može da se bira u dve verzije, između zadnje vuče sa upravljanjem na svim točkovima ili između 4x4 sistema kao na GT-Ru), tako da će biti interesantnih okršaja.

              Comment

              • gt nebojsa
                CBC Senator XXL
                • 11.05.2007
                • 348
                • Preljina,Cacak

                #8
                Moram da vam se pofalim:
                vozio sam prosle godine po nekom sportskom aerodromu(mesto valjda Buckberg,okolina Minhena)A4 (B8) 3.2FSI...Milina jedna...nema saobracaja,opasnosti,...samo gas... Pa jos Audi Drive Select,kakva je to igracka...prakticno 4 razlicita set-upa vozila raspoloziva preko 2 tastera(tacnije 3 preset-a,a sa MMI High dodaju i individual set-up).A to ima i S4.Znaci moze opusteno za svaki dan,ili za gazenje...
                Toyota Čačak

                Comment

                • srlanda
                  CBC Član
                  • 13.11.2007
                  • 35
                  • Beograd

                  #9
                  Zar nije atmosferski V8 u prethodnom S4 imao vise od 290 KS?
                  Daj mi majko pare za neonke ispod kola i felne od 15 cola!!!

                  Comment

                  • BojanS84
                    CBC Veteran
                    • 05.09.2007
                    • 132
                    • Beograd

                    #10
                    Da imao je 344 KS, a u ovom tekstu je zabuna, jer su verovatno hteli da kažu da 3.0 TFSI motor umesto 290 KS koje razvija u modelu A6, u modelu S4 razvija 333 KS i 20 Nm više...

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      #11
                      Nemoguce da je 335i sporiji sa 150 kila manje i 20 KS vise. Jedino ako stanje na stazi nije odgovaralo zadnjoj vuci ili vozac nema pojma.
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • AreOut
                        CBC Senator XXL
                        • 22.07.2006
                        • 590
                        • Zabjelo

                        #12
                        I bio sam u pravu, na ovoj stazi je brzi od S4 Avanta.

                        List of fastest lap times for Autozeitung test track. Updated November 2024.
                        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                        Comment

                        • BojanS84
                          CBC Veteran
                          • 05.09.2007
                          • 132
                          • Beograd

                          #13
                          Jeste, ali od prethodne generacije S4 Avanta. Takođe, mora se uzeti u obzir da su na ovim listama postavljena vremena automobila testiranih u različitim uslovima - pojedinačno, tako da tu ima vremena i po suvoj i mokroj stazi itd. tako da se može steći pogrešan utisak.

                          Ovaj test koji sam okačio je rađen istog dana u istim uslovima i rezultati su takvi kakvi su. Moguće da konfiguracija staze nije pogodovala BMWu ili je moguće da je asfalt malo masniji, pa je prijanjanje slabije, ali to su sve spekulacije.

                          Videli smo i GT-Ra koji je teži i navodno slabijeg motora od konkurencije pa ipak pravi paklena vremena.

                          Mora se priznati da je Audi napravio dobar posao sa novim A4, bolji nego sa A5 iako su na istoj platformi. Sa A5 su išli na sigurno i platformu podesili kao na starim Audijima sa bezbednim podupravljanjem, pa kad su dobili povratnu informaciju od novinara i potrošača A4 su podesili onako kako treba. A4 sa quattro pogonom sada baca rep kao da ima zadnju vuču i odaje utisak pravog vozačkog auta.

                          Evo video A4 Avant 3.0 TDI protiv VW R36 Avant:

                          Kliikni ovde

                          Comment

                          • mirdza
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2005
                            • 2437
                            • Katowice (PL) / Banja Luka
                            • AGP / W126

                            #14
                            Originally posted by BojanS84
                            A4 sa quattro pogonom sada baca rep kao da ima zadnju vuču
                            Zato sto novi Quattro ima oko 60% snage na zadnjim tockovima
                            Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                            Comment

                            • AreOut
                              CBC Senator XXL
                              • 22.07.2006
                              • 590
                              • Zabjelo

                              #15
                              Pa ja to i kazem vjerovatno su uslovi odgovarali 4 vuce ili je vozac bio smotan.
                              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                              Comment

                              Working...
                              X