2009 Arash AF10:
Dve godine nakon predstavljanja prvog prototipa, britanska kompanija Arash predstavila je dizajn njihovog prvog super automobila, čija proizvodnja je najavljena za početak 2009.
Arash AF10 je konstruisan sa namerom da bude pristupačan super automobil, a to pristupačno je po kompanjii Arash oko 215.000 evra. Arash se nada da će privući uglavnom kupce drugih malih proizvođača poput Koenigsegga i Paganija.
Za konstrukciju AF10, uključujući i šasiju, koriščena su intenzivno ugljenična vlakna kako bi se težina održala ispod prihvatljivih 1200 kg. Ovo znači da će AF10 biti lakši za 160 kg od svog uzora, Ferrarija Enzo, a od Mclarena SLR za skoro pola tone.
Ispod poklopca motora naći će se tjunirani motor Corvette Z06. V8 motor zapremine 7 litara razvijaće u ovoj kombinaciji 530 KS, a snaga će se prenositi na zadnje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača marke Graziano. Arash uskoro najavljuje i za većinu adekvatniji sekvencijalni menjač.
Ostavljena je otvorene i mogućnost za još snažniji V8 motor Corvette ZR1 asistiran kompresorom, koji bi maksimalnu snagu povećao na 640 KS. U ovom slučaju, sa već navedenom težinom, Arash bi zašao izuzetno duboko na teritoriju super automobila.


Dve godine nakon predstavljanja prvog prototipa, britanska kompanija Arash predstavila je dizajn njihovog prvog super automobila, čija proizvodnja je najavljena za početak 2009.
Arash AF10 je konstruisan sa namerom da bude pristupačan super automobil, a to pristupačno je po kompanjii Arash oko 215.000 evra. Arash se nada da će privući uglavnom kupce drugih malih proizvođača poput Koenigsegga i Paganija.
Za konstrukciju AF10, uključujući i šasiju, koriščena su intenzivno ugljenična vlakna kako bi se težina održala ispod prihvatljivih 1200 kg. Ovo znači da će AF10 biti lakši za 160 kg od svog uzora, Ferrarija Enzo, a od Mclarena SLR za skoro pola tone.
Ispod poklopca motora naći će se tjunirani motor Corvette Z06. V8 motor zapremine 7 litara razvijaće u ovoj kombinaciji 530 KS, a snaga će se prenositi na zadnje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača marke Graziano. Arash uskoro najavljuje i za većinu adekvatniji sekvencijalni menjač.
Ostavljena je otvorene i mogućnost za još snažniji V8 motor Corvette ZR1 asistiran kompresorom, koji bi maksimalnu snagu povećao na 640 KS. U ovom slučaju, sa već navedenom težinom, Arash bi zašao izuzetno duboko na teritoriju super automobila.



Comment