Audi: Novi 2,0 TFSI motor:
Audi će redizajnirani 2,0 TFSI motor prvo predstaviti u Audi A5 modelu, da bi se uskoro našao i u ostalim modelima Audi game, gde je ovaj motor bio raspoloživ kao izbor.
Motor koji je pobrao čitav niz pohvala i nagrada je pretrpeo radikalne izmene kako bi se povećale performanse i poboljašala efikasnost. Novi 2,0 TFSI motor je izveden iz 1,8 TFSI motora, koji je prisutan u A3, A4 i A5 modelima, a koji se odlikuje izuzetno visokom efikasnošću. Pored toga, na novom 2,0 TFSI motoru je primenjena i Valvelift tehnologija koja unosi promenljivo podizanje ventila čime se omogućava da dotok vazduha i goriva u cilindre bude veći i time povećava raspoloživu snagu i obrtni momenat.
Novi 2,0 TFSI motor razvija 211 KS pri 4300 obrtaja i impresivnih 350Nm pri samo 1500 obrtaja (više obrtnog momenta nego aktuelni 3,2 V6 FSI agregat).
Audi A5 opremljen ovim motorom, šestostepenim manuelnim menjačem i sa pogonom na prednjoj osovini od 0 do 100 kmč ubrzava za samo 6,9 sekundi i postiže maksimalnih 250 kmč. Uz sve to prosečna potrošnja u kombinovanim uslovima je samo 6,5l na 100km uz CO2 emisije od 154g/km.
Audi će redizajnirani 2,0 TFSI motor prvo predstaviti u Audi A5 modelu, da bi se uskoro našao i u ostalim modelima Audi game, gde je ovaj motor bio raspoloživ kao izbor.
Motor koji je pobrao čitav niz pohvala i nagrada je pretrpeo radikalne izmene kako bi se povećale performanse i poboljašala efikasnost. Novi 2,0 TFSI motor je izveden iz 1,8 TFSI motora, koji je prisutan u A3, A4 i A5 modelima, a koji se odlikuje izuzetno visokom efikasnošću. Pored toga, na novom 2,0 TFSI motoru je primenjena i Valvelift tehnologija koja unosi promenljivo podizanje ventila čime se omogućava da dotok vazduha i goriva u cilindre bude veći i time povećava raspoloživu snagu i obrtni momenat.
Novi 2,0 TFSI motor razvija 211 KS pri 4300 obrtaja i impresivnih 350Nm pri samo 1500 obrtaja (više obrtnog momenta nego aktuelni 3,2 V6 FSI agregat).
Audi A5 opremljen ovim motorom, šestostepenim manuelnim menjačem i sa pogonom na prednjoj osovini od 0 do 100 kmč ubrzava za samo 6,9 sekundi i postiže maksimalnih 250 kmč. Uz sve to prosečna potrošnja u kombinovanim uslovima je samo 6,5l na 100km uz CO2 emisije od 154g/km.
Comment