Sportec SPR1 T80:

Švajcarski tjuner Sportec, poznat po agresivnim modifikacijama Porsche 997 Turbo modela je predstavio još jedan model - T80, koji se diči snagom od 858KS.
Model T80 se oslanja na prethodne SPR1 modele, s tom razlikom što 3,6 litarski biturbo motor sada razvija 858KS, koje se šalju na podlogu putem integralnog pogona. Kako se u PR tekstu Sporteca naglašava T80 šalje više snage na svaki točak (214,5KS) nego što ukupno ima Golf GTI na raspolaganju. I pored ogromne snage, Sportec SPR1 T80 zadovoljava EURO4 standarde.
Ubrzanje T80 modela od 0 do 100kmč je 3,0 sekundi. Ubrzanje 0-200kmč traje 8,6, 0-300kmč iznosi 18,9 sekundi, a makismalna zabeležena brzina ovog modela je izmerena na stazi Nardo i ona iznosi 378kmč.
Sportec SPR1 T80 ima karbonski pod, aktivno ogibljenje i vrlo moderan keramički kočioni sistem. Paneli su napravljeni od kompozitnih materijala (karbon/kevlar), 20" felne su od veoma lakih lagura, dok je u unutrašnjosti postavljen zaštitni kavez - T80 je lakši i sigurniji od sličnih automobila u ponudi.
Specifikacije:
Motor: Šestocilindrični bokser, 3600ccm
Snaga: 858KS pri 8200ob
Obrtni momenat: 867Nm pri 4800ob
Kočnice: Samoventilirajuće 380mm napred, 322mm nazad
Točkovi: 20", napred 255/30 nazad 345/25
Težina (DIN): 1345kg


Švajcarski tjuner Sportec, poznat po agresivnim modifikacijama Porsche 997 Turbo modela je predstavio još jedan model - T80, koji se diči snagom od 858KS.
Model T80 se oslanja na prethodne SPR1 modele, s tom razlikom što 3,6 litarski biturbo motor sada razvija 858KS, koje se šalju na podlogu putem integralnog pogona. Kako se u PR tekstu Sporteca naglašava T80 šalje više snage na svaki točak (214,5KS) nego što ukupno ima Golf GTI na raspolaganju. I pored ogromne snage, Sportec SPR1 T80 zadovoljava EURO4 standarde.
Ubrzanje T80 modela od 0 do 100kmč je 3,0 sekundi. Ubrzanje 0-200kmč traje 8,6, 0-300kmč iznosi 18,9 sekundi, a makismalna zabeležena brzina ovog modela je izmerena na stazi Nardo i ona iznosi 378kmč.
Sportec SPR1 T80 ima karbonski pod, aktivno ogibljenje i vrlo moderan keramički kočioni sistem. Paneli su napravljeni od kompozitnih materijala (karbon/kevlar), 20" felne su od veoma lakih lagura, dok je u unutrašnjosti postavljen zaštitni kavez - T80 je lakši i sigurniji od sličnih automobila u ponudi.
Specifikacije:
Motor: Šestocilindrični bokser, 3600ccm
Snaga: 858KS pri 8200ob
Obrtni momenat: 867Nm pri 4800ob
Kočnice: Samoventilirajuće 380mm napred, 322mm nazad
Točkovi: 20", napred 255/30 nazad 345/25
Težina (DIN): 1345kg


Comment