Ferrari objavio prve službene fotografije i detaljne tehničke specifikacije modela 458 Italia, inače nasljednika F430!

Kao što možete vidjeti na fotografijama, Ferrari 458 Italia vuče inspiraciju iz modela Enzo i svog prethodnika, no dizajnerski je to i dalje jedan vrlo poseban Ferrari. Za to je zadužan Pininfarina, dok je unutrašnjost kreirao Donato Coco.
AGREGAT NAJVEĆE SPECIFIČNE SNAGE MEĐU ATMOSFERCIMA
Iza kodnog imena F142 krije se 4527 mm dugačak, 1937 mm širok i 1213 mm visok propeti konjić za kojeg je javnost pretpostavljala kako će nositi oznaku F450. To se nije dogodilo, a njegovo pravo ime - 458 Italia derivirano je iz specifikacija agregata. Radi se o 4.5 litrenom V8 stroju za kojeg Ferrari tvrdi kako razvija najveću specifičnu snagu među atmosferskim motorima. Motor razvija 570 konjskih snaga (127 po litri obujma) i to pri 9000 o/min, odnosno pri 500 više no što je to bio slučaj kod modela F430. To ovaj primjerak čini najokretnijim cestovnim Ferrarijem ikada. Motor modela 458 Italia pri 6000 o/min razvija i 540 Nm momenta, no 430 Nm dostupno je već od 3250 okretaja. Također vrijedi istaknuti kako je ovo prvi Ferrari sa središnje smještenim motorom koji posjeduje direktno ubrizgavanje. Ovu tehnologiju Ferrari je po prvi puta primjenio na modelu California u kojem se motor nalazi sprijeda.
U Ferrariju tvrde kako model 458 Italia do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi više od 320 km/h. Deklarirana tvornička potrošnja iznosi 13.7 l/100 km, a razina štetnih emisija ide do 320 g C02/km. Zahvaljući aluminijskoj šasiji i karoseriji, te mnoštvu drugih komponenti izrađenih od lakših materijala, ukupna masa automobila iznosi odličnih 1380 kilograma.
FERRARI 458 ITALIA
JOŠ BRŽI MJENJAČ, E-DIFF, F1-TRAC SUSTAV...
Agregat modela 458 uparen je sa modificiranim mjenjačem iz modela California. Radi se o prijenosu sa sedam brzina i dvostrukom spojkom. Drugačiji prijenosni omjeri osiguravaju promjene prijenosa u trajanju ispod 0.06 sekunde! Automobil je opremljen E-Diff diferencijalom i F1-Trac sustavom za kontrolu trakcije kakav možemo pronaći u Formuli 1. Isti je po prvu puta ugrađen u model 599 GTB Fiorano. U Ferrariju tvrde kako 458 Italia na izlazu iz zavoja može postići 32 posto veće ubrzanje od njegovog prethodnika.
Kočnice automobila također su posebna priča. Kada vozač digne nogu sa papučice gasa kočina kliješta približe se diskovima kako bi se skratilo vrijeme kočenja, a time i udaljenost na kojoj se automobil zaustavio. Ferrari 458 Italia od 100 km/h - 0 km/h staje unutar 32.5 metara. Na razvoju ovjesa radio je i sedmerostruki prvak Formule 1 - Michael Schumacher.
Ferrari 458 će se sastavljati u novom pogonu u Maranellu, odmah uz bok modelu California. Službena premijera očekuje se na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, dok će na tržište stići na proljeće. Cijena? Nije definirana, no bit će viša od prethodika.






autoholik.net

Kao što možete vidjeti na fotografijama, Ferrari 458 Italia vuče inspiraciju iz modela Enzo i svog prethodnika, no dizajnerski je to i dalje jedan vrlo poseban Ferrari. Za to je zadužan Pininfarina, dok je unutrašnjost kreirao Donato Coco.
AGREGAT NAJVEĆE SPECIFIČNE SNAGE MEĐU ATMOSFERCIMA
Iza kodnog imena F142 krije se 4527 mm dugačak, 1937 mm širok i 1213 mm visok propeti konjić za kojeg je javnost pretpostavljala kako će nositi oznaku F450. To se nije dogodilo, a njegovo pravo ime - 458 Italia derivirano je iz specifikacija agregata. Radi se o 4.5 litrenom V8 stroju za kojeg Ferrari tvrdi kako razvija najveću specifičnu snagu među atmosferskim motorima. Motor razvija 570 konjskih snaga (127 po litri obujma) i to pri 9000 o/min, odnosno pri 500 više no što je to bio slučaj kod modela F430. To ovaj primjerak čini najokretnijim cestovnim Ferrarijem ikada. Motor modela 458 Italia pri 6000 o/min razvija i 540 Nm momenta, no 430 Nm dostupno je već od 3250 okretaja. Također vrijedi istaknuti kako je ovo prvi Ferrari sa središnje smještenim motorom koji posjeduje direktno ubrizgavanje. Ovu tehnologiju Ferrari je po prvi puta primjenio na modelu California u kojem se motor nalazi sprijeda.
U Ferrariju tvrde kako model 458 Italia do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi više od 320 km/h. Deklarirana tvornička potrošnja iznosi 13.7 l/100 km, a razina štetnih emisija ide do 320 g C02/km. Zahvaljući aluminijskoj šasiji i karoseriji, te mnoštvu drugih komponenti izrađenih od lakših materijala, ukupna masa automobila iznosi odličnih 1380 kilograma.
FERRARI 458 ITALIA
JOŠ BRŽI MJENJAČ, E-DIFF, F1-TRAC SUSTAV...
Agregat modela 458 uparen je sa modificiranim mjenjačem iz modela California. Radi se o prijenosu sa sedam brzina i dvostrukom spojkom. Drugačiji prijenosni omjeri osiguravaju promjene prijenosa u trajanju ispod 0.06 sekunde! Automobil je opremljen E-Diff diferencijalom i F1-Trac sustavom za kontrolu trakcije kakav možemo pronaći u Formuli 1. Isti je po prvu puta ugrađen u model 599 GTB Fiorano. U Ferrariju tvrde kako 458 Italia na izlazu iz zavoja može postići 32 posto veće ubrzanje od njegovog prethodnika.
Kočnice automobila također su posebna priča. Kada vozač digne nogu sa papučice gasa kočina kliješta približe se diskovima kako bi se skratilo vrijeme kočenja, a time i udaljenost na kojoj se automobil zaustavio. Ferrari 458 Italia od 100 km/h - 0 km/h staje unutar 32.5 metara. Na razvoju ovjesa radio je i sedmerostruki prvak Formule 1 - Michael Schumacher.
Ferrari 458 će se sastavljati u novom pogonu u Maranellu, odmah uz bok modelu California. Službena premijera očekuje se na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, dok će na tržište stići na proljeće. Cijena? Nije definirana, no bit će viša od prethodika.






autoholik.net
Comment