Ferrari 458 Italia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • audex
    CBC Član
    • 09.07.2008
    • 90
    • BGD

    Ferrari 458 Italia

    Ferrari objavio prve službene fotografije i detaljne tehničke specifikacije modela 458 Italia, inače nasljednika F430!



    Kao što možete vidjeti na fotografijama, Ferrari 458 Italia vuče inspiraciju iz modela Enzo i svog prethodnika, no dizajnerski je to i dalje jedan vrlo poseban Ferrari. Za to je zadužan Pininfarina, dok je unutrašnjost kreirao Donato Coco.

    AGREGAT NAJVEĆE SPECIFIČNE SNAGE MEĐU ATMOSFERCIMA

    Iza kodnog imena F142 krije se 4527 mm dugačak, 1937 mm širok i 1213 mm visok propeti konjić za kojeg je javnost pretpostavljala kako će nositi oznaku F450. To se nije dogodilo, a njegovo pravo ime - 458 Italia derivirano je iz specifikacija agregata. Radi se o 4.5 litrenom V8 stroju za kojeg Ferrari tvrdi kako razvija najveću specifičnu snagu među atmosferskim motorima. Motor razvija 570 konjskih snaga (127 po litri obujma) i to pri 9000 o/min, odnosno pri 500 više no što je to bio slučaj kod modela F430. To ovaj primjerak čini najokretnijim cestovnim Ferrarijem ikada. Motor modela 458 Italia pri 6000 o/min razvija i 540 Nm momenta, no 430 Nm dostupno je već od 3250 okretaja. Također vrijedi istaknuti kako je ovo prvi Ferrari sa središnje smještenim motorom koji posjeduje direktno ubrizgavanje. Ovu tehnologiju Ferrari je po prvi puta primjenio na modelu California u kojem se motor nalazi sprijeda.

    U Ferrariju tvrde kako model 458 Italia do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi više od 320 km/h. Deklarirana tvornička potrošnja iznosi 13.7 l/100 km, a razina štetnih emisija ide do 320 g C02/km. Zahvaljući aluminijskoj šasiji i karoseriji, te mnoštvu drugih komponenti izrađenih od lakših materijala, ukupna masa automobila iznosi odličnih 1380 kilograma.

    FERRARI 458 ITALIA

    JOŠ BRŽI MJENJAČ, E-DIFF, F1-TRAC SUSTAV...

    Agregat modela 458 uparen je sa modificiranim mjenjačem iz modela California. Radi se o prijenosu sa sedam brzina i dvostrukom spojkom. Drugačiji prijenosni omjeri osiguravaju promjene prijenosa u trajanju ispod 0.06 sekunde! Automobil je opremljen E-Diff diferencijalom i F1-Trac sustavom za kontrolu trakcije kakav možemo pronaći u Formuli 1. Isti je po prvu puta ugrađen u model 599 GTB Fiorano. U Ferrariju tvrde kako 458 Italia na izlazu iz zavoja može postići 32 posto veće ubrzanje od njegovog prethodnika.

    Kočnice automobila također su posebna priča. Kada vozač digne nogu sa papučice gasa kočina kliješta približe se diskovima kako bi se skratilo vrijeme kočenja, a time i udaljenost na kojoj se automobil zaustavio. Ferrari 458 Italia od 100 km/h - 0 km/h staje unutar 32.5 metara. Na razvoju ovjesa radio je i sedmerostruki prvak Formule 1 - Michael Schumacher.

    Ferrari 458 će se sastavljati u novom pogonu u Maranellu, odmah uz bok modelu California. Službena premijera očekuje se na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu, dok će na tržište stići na proljeće. Cijena? Nije definirana, no bit će viša od prethodika.












    autoholik.net
  • srdjanissan
    CBC Senator XXL
    • 20.11.2008
    • 720
    • beograd

    #2
    Re: Ferrari 458 Italia

    uf,uf,izgleda bruka!
    kad koči,cepa gume i prevrće se!
    papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Re: Ferrari 458 Italia

      Originally posted by audex
      Radi se o 4.5 litrenom V8 stroju za kojeg Ferrari tvrdi kako razvija najveću specifičnu snagu među atmosferskim motorima. Motor razvija 570 konjskih snaga (127 po litri obujma) i to pri 9000 o/min, odnosno pri 500 više no što je to bio slučaj kod modela F430. To ovaj primjerak čini najokretnijim cestovnim Ferrarijem ikada. Motor modela 458 Italia pri 6000 o/min razvija i 540 Nm momenta, no 430 Nm dostupno je već od 3250 okretaja


      E, ovo je za moj pojam motor, "sirovi", cistokrvni atmosferac Svaka cast, auto je
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • audex
        CBC Član
        • 09.07.2008
        • 90
        • BGD

        #4
        Re: Ferrari 458 Italia

        Slike oficijalne prezentacije











        više na info-jah

        Comment

        • krstin
          CBC Senator
          • 14.09.2007
          • 223
          • Novi Sad

          #5
          Re: Ferrari 458 Italia

          meni se ne svidja uopste

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #6
            Re: Ferrari 458 Italia

            Originally posted by overspeed
            Originally posted by audex
            Radi se o 4.5 litrenom V8 stroju za kojeg Ferrari tvrdi kako razvija najveću specifičnu snagu među atmosferskim motorima. Motor razvija 570 konjskih snaga (127 po litri obujma) i to pri 9000 o/min, odnosno pri 500 više no što je to bio slučaj kod modela F430. To ovaj primjerak čini najokretnijim cestovnim Ferrarijem ikada. Motor modela 458 Italia pri 6000 o/min razvija i 540 Nm momenta, no 430 Nm dostupno je već od 3250 okretaja


            E, ovo je za moj pojam motor, "sirovi", cistokrvni atmosferac Svaka cast, auto je
            potpisujem
            ozbiljno ozbiljna sprava, posebno agregat
            i sto je jos jace, motor sa 127ks/l su uklopili u stroge eko norme

            respect za ferrari
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • stefanves
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2006
              • 1351
              • BG

              #7
              Re: Ferrari 458 Italia

              I am in love
              Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
              Konacno i ja imam auto :-)

              Comment

              • Armageddon ///M
                CBC Senator XXL
                • 26.04.2008
                • 447
                • SRB
                • Ne

                #8
                Re: Ferrari 458 Italia

                Najezio sam se kad sam video slike
                Ambitious but rubbish.
                http://www.youtube.com/streetracerm5

                Comment

                • jevtic
                  CBC Senator XXL
                  • 26.11.2006
                  • 729
                  • beograd

                  #9
                  Re: Ferrari 458 Italia

                  jedino mi se ne sviđa ove tri cevi pozadi.
                  ex - fabia 1.9 tdi
                  golf 2.0 tfsi

                  Comment

                  • skyline
                    CBC Senator XXL
                    • 31.07.2007
                    • 3149
                    • Cacak

                    #10
                    Re: Ferrari 458 Italia

                    e, da, cevke sam i ja primetio
                    ali ne sa vizuelnog, koliko sa nelogicnog stanovista, obzirom da je V8
                    kako su podelili cilindre?
                    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                    Comment

                    • skijash
                      CBC Senator XXL
                      • 07.09.2007
                      • 1354
                      • Beograd
                      • wrx

                      #11
                      Re: Ferrari 458 Italia

                      8-4-3

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #12
                        Re: Ferrari 458 Italia

                        umreh
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • Bane R
                          CBC Senator XXL
                          • 27.03.2006
                          • 1769
                          • Beograd

                          #13
                          Re: Ferrari 458 Italia

                          Originally posted by skyline
                          e, da, cevke sam i ja primetio
                          ali ne sa vizuelnog, koliko sa nelogicnog stanovista, obzirom da je V8
                          kako su podelili cilindre?
                          2 x 4 2 1 ili 2 x 4 1 pa lonac pa 3

                          Inace, ovo ce biti pravi test za atmo motore i pametne bregaste, moglu li protiv turba ili ce da ih danasnje regulacije i opsednudost ekologijom syebati... obzirom da su Toyota i Honda trenutno zamrznuli razvoj svog auta sa V10 atmo...

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #14
                            Re: Ferrari 458 Italia

                            ovaj motor je stvarno fantastican, i kao sto rece bane, bas me zanima kako ce opstati protiv ranjivih turbaka u eri strogih eko normi
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • audex
                              CBC Član
                              • 09.07.2008
                              • 90
                              • BGD

                              #15
                              Re: Ferrari 458 Italia

                              Comment

                              Working...
                              X