Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
R4 2.0T
210KS @ 300Nm
Brembo kocnice
19" alu felne (225/40 i 245/40R19)
pun k opreme - dnevna svjetla, 6 vazdusnih jastuka, radio sa mp3, USB, AUX, automatska klima, alarm, ...
Meni dovoljno
Kao dodatna oprema dolaze kozna sjedista, parking senzori, navigacija i spera
Paa.. nije to neka dzabana.
Za slicne pare se kupuje Impreza WRX i Lancer Ralliart, oba imaju jace motore i AWD.
Naravno da RWD ima svoje cari, ali ima i AWD.
Mazda MX-5 sa 1.8/140ks nudi neto losije performanse na papiru, ali sumnjam da bi bila daleko iza Gene**** na putu. Pride je kabriolet, cak je i sa hard topom jeftinija od Hyundaia.
Svi automobili imaju slicnu opremu, ista je to skola.
Niko ne kaze da je dzabe ali je jeftiniji od konkurencije - koje bas i nema previse...
Sto se tice ova dva, Ralliart je ~30.000€ a WRX ~38.000€. MX-5 je takodje ~30.000€ ali je dvosjed, sto ne odgovara svakome, npr. meni.
Comment