Zvanicno predstavljen Lexus LFA:
Jedan od najsporijih procesa razvoja super sportskog automobila imao je svoj epilog na salonu u Tokiju. Lexus LFA je konačno pred nama, a nakon silnog perioda čekanja ne možemo se oteti utisku da je moglo i bolje.
Lexus će opravdati reputaciju ekskluzivnog kupea performansama, brojem primeraka i po nama najviše cenom. 500 predviđenih primeraka biće ponuđeni kupcima po ceni od $375,000 (oko €250,000).
Kao što to proizvodnja pravog super sportskog automobil nalaže, šasija i karoserija su izrađeni od kompozitnih materijala, prvenstveno ugljeničnih vlakana.
Zahvaljujući primeni ovih materijala, kupe dugačak 4505 mm težak je prihvatljivih 1480 kg, a distribucija težine je 48:52. Podatak se može uporediti sa težinom jednog Ferrarija Enzo - 1365 kg.
Motor V10 konfiguracije smešten je napred, a po rečima ljudi iz Lexusa, manji je od konvencionalnog V8 motora. Motor zapremine 4,8 litara razvija 560 KS pri 8700 o/min, dok je maksimalni obrtni momenat 480 Nm pri 6800 o/min. 90% obrtnog momenta dostupno je u rasponu od 3700 do 9000 o/min.
Snaga se šalje na zadnje točkove putem 6-stepene, sekvencijalne transmisije. Sekvencijalni menjač poseduje 4 režima rada.
Japanski proizvođač tvrdi da LFA ubrzava do 100 km/sat za 3,7 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 325 km/sat.
Početkom 2012. godine Lexus će ponuditi i dve specijalne verzije: jednu unikatne boje, a drugu za okorele ljubitelje trkačkih staza.












Jedan od najsporijih procesa razvoja super sportskog automobila imao je svoj epilog na salonu u Tokiju. Lexus LFA je konačno pred nama, a nakon silnog perioda čekanja ne možemo se oteti utisku da je moglo i bolje.
Lexus će opravdati reputaciju ekskluzivnog kupea performansama, brojem primeraka i po nama najviše cenom. 500 predviđenih primeraka biće ponuđeni kupcima po ceni od $375,000 (oko €250,000).
Kao što to proizvodnja pravog super sportskog automobil nalaže, šasija i karoserija su izrađeni od kompozitnih materijala, prvenstveno ugljeničnih vlakana.
Zahvaljujući primeni ovih materijala, kupe dugačak 4505 mm težak je prihvatljivih 1480 kg, a distribucija težine je 48:52. Podatak se može uporediti sa težinom jednog Ferrarija Enzo - 1365 kg.
Motor V10 konfiguracije smešten je napred, a po rečima ljudi iz Lexusa, manji je od konvencionalnog V8 motora. Motor zapremine 4,8 litara razvija 560 KS pri 8700 o/min, dok je maksimalni obrtni momenat 480 Nm pri 6800 o/min. 90% obrtnog momenta dostupno je u rasponu od 3700 do 9000 o/min.
Snaga se šalje na zadnje točkove putem 6-stepene, sekvencijalne transmisije. Sekvencijalni menjač poseduje 4 režima rada.
Japanski proizvođač tvrdi da LFA ubrzava do 100 km/sat za 3,7 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 325 km/sat.
Početkom 2012. godine Lexus će ponuditi i dve specijalne verzije: jednu unikatne boje, a drugu za okorele ljubitelje trkačkih staza.












Comment