Prvi korejski super automobil: Spirra:

Nakon Španije i Danske i Južna Koreja prolazi malo duži i nimalo jednostavan proces predstavljanja prvog super automobila. Neki od analitičara tumače predstavljanje prvog super automobila kao dokaz tehnološkog napretka i želje da se demonstrira da "i oni to mogu".
Kupac iz Holandije već je naručio 145 primeraka, koji će biti isporučeni u naredne 3 godine, ali je početak posla bio odložen zbog sporog procesa dobijanja sertifikata za prodaju u Evropi. Čak je i nakon predstavljanja početkom godine na domaćem tržištu vladalo dosta skepse prema ovom automobilu.
Spirra je skrenula pažnju i američkom kanalu CNN, koji je poklonio dužnu pažnju ovom automobilu. Spirra je proizvod kompanije Oullim Motors. Šasija je izrađena od ugljeničnih vlakana što je obezbedilo jako malu težinu automobila, od 1100 do 1200 kg u zavisnosti od motora i opreme.
Spirra će biti ponuđena u tri verzije od kojih je najatraktivnija ona sa 500 KS. Centralno postavljen motor V6 konfiguracije ima zapreminu 2,7 litara, a poreklom je iz Hyundai modela Tiburon. Sa asistencijom kompresora razvija 400 KS, a sa turbo punjačem čitavih 500 KS. Snage se prenosi putem 6-stepene manuelne transmisije Aichi (Japan).
Spirra S model sa Eaton kompresorom ima 400 KS i težinu od 1,1 tone što joj omogućava da ubrza do 100 km/sat za 4,8 sekundi. Snažnija verzija sa 500 KS stiže do 100 km/sat za 3,7 sekundi.
Na zvaničnom sajtu imate tehničke podatke, koji barem kada je u pitanju najsnažnija verzija nisu ažurirani ili dosledni u odnosu na izjave zvaničnika kompanije. http://www.spirra.co.kr/
Za zaustavljanje su zaduženi Brembo kočioni diskovi dimenzija 355mm napred i 350mm pozadi.







Nakon Španije i Danske i Južna Koreja prolazi malo duži i nimalo jednostavan proces predstavljanja prvog super automobila. Neki od analitičara tumače predstavljanje prvog super automobila kao dokaz tehnološkog napretka i želje da se demonstrira da "i oni to mogu".
Kupac iz Holandije već je naručio 145 primeraka, koji će biti isporučeni u naredne 3 godine, ali je početak posla bio odložen zbog sporog procesa dobijanja sertifikata za prodaju u Evropi. Čak je i nakon predstavljanja početkom godine na domaćem tržištu vladalo dosta skepse prema ovom automobilu.
Spirra je skrenula pažnju i američkom kanalu CNN, koji je poklonio dužnu pažnju ovom automobilu. Spirra je proizvod kompanije Oullim Motors. Šasija je izrađena od ugljeničnih vlakana što je obezbedilo jako malu težinu automobila, od 1100 do 1200 kg u zavisnosti od motora i opreme.
Spirra će biti ponuđena u tri verzije od kojih je najatraktivnija ona sa 500 KS. Centralno postavljen motor V6 konfiguracije ima zapreminu 2,7 litara, a poreklom je iz Hyundai modela Tiburon. Sa asistencijom kompresora razvija 400 KS, a sa turbo punjačem čitavih 500 KS. Snage se prenosi putem 6-stepene manuelne transmisije Aichi (Japan).
Spirra S model sa Eaton kompresorom ima 400 KS i težinu od 1,1 tone što joj omogućava da ubrza do 100 km/sat za 4,8 sekundi. Snažnija verzija sa 500 KS stiže do 100 km/sat za 3,7 sekundi.
Na zvaničnom sajtu imate tehničke podatke, koji barem kada je u pitanju najsnažnija verzija nisu ažurirani ili dosledni u odnosu na izjave zvaničnika kompanije. http://www.spirra.co.kr/
Za zaustavljanje su zaduženi Brembo kočioni diskovi dimenzija 355mm napred i 350mm pozadi.






Comment