Piči a ne troši

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    Piči a ne troši

    http://www2.autoportal.hr/201007138642/ ... d-103.html
    Možda postanem samo Ćomi 12 ako ovakve mašine zažive, , Žabari baš znaju da uvedu radikalne novitete, dosta je bilo comon rail-a.
    Pisalo se da će biti dvotaktni, ovaj ništa ne spominje ?
    Zlonamerni će reći da su ustvari nasvirali peglicin motor,
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Re: Piči a ne troši

    Jesam li dobro razumeo da bregasta nije zaduzena za usisne ventile? Odnosno da mozda i ne postoji?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Re: Piči a ne troši

      Evo malo interesantnih informacija o pomenutom motoru.



      U desnom uglu ima Start movie... Ima interesantnih klipova.
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #4
        Re: Piči a ne troši

        Nema usisne brege i u tome i jeste fazon da ima jako fino podesavanje lifta ventila u toku rada motora, moderna varijanta hondinog vtec-a

        Comment

        • painter
          Banovan
          • 04.03.2010
          • 738
          • beograd,m.mostanica

          #5
          Re: Piči a ne troši

          Ja mislim da je to sve zaludjivanje naroda. Mislim da je benzin dovoljno kalorican da nema razloga da automobili trose vise od jedne litre na sto kilometara! Osim,sto to ne odgovara onima koji proizvode benzin! Pa su smislili karburatore,pa potom elektonsko ubrizgavanje,da toci siroko.... a svi lepo znaju da benzin ne gori u tecnom obliku vec kao para! Zato su tu mediji da nas prevedu zedne preko vode...

          Comment

          • comi 1342
            Moderator
            • 28.09.2005
            • 1126
            • NS
            • Giulietta ,PUG 106,

            #6
            Re: Piči a ne troši

            Takvi motori verovatno imaju iskoristivost goriva blizu 40%, možda i više...
            Neki dokoni mašinski inženjer bi mogao da ti izračuna iz kalorijske vrednosti benzina sa teoriskom iskoristivošću od svih 99%,
            da li se može premestiti masa od 700, 800 kg na razdaljinu od 100 000 m, sa poznatim otporom kotrljanja, gubicima u trenju, otporu vazduha,i još dosta parametara. Mislim da bi i kod brzine manje od 40 km/h, gde je skoro zanemarljiv otpor vazduha,
            falilo dosta kalorija, plus sitnica, da se napravi taj motor sa idealnim iskorištenjem...
            "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
            "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

            Comment

            • painter
              Banovan
              • 04.03.2010
              • 738
              • beograd,m.mostanica

              #7
              Re: Piči a ne troši

              Ne,motor sa unutrasnjim sagorevanjem je daleko od idealnog iskoriscenja,to je jedna kanturina koja je za muzej a ne za upotrebu! Ja mislim na iskoriscenje goriva,ako se gorivo potpunije sagori mnogo je manja potrosnja i zagadjenje takodje. I kao sto rekoh,to uopste nije tesko postici,na raznorazne nacine. Mada je moguce i efikasnost motora popraviti! Neiskoristena energija manifestuje se kao toplotna. Pretvoriti toplotu u koristan rad,sto isto moze na razne nacine,i eto efikasne masine,i ako to konstruktivno nije!

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: Piči a ne troši

                Mislim, oteram jedne sad dodju drugi da sade korov...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Re: Piči a ne troši

                  Originally posted by painter
                  Ne,motor sa unutrasnjim sagorevanjem je daleko od idealnog iskoriscenja,to je jedna kanturina koja je za muzej a ne za upotrebu! Ja mislim na iskoriscenje goriva,ako se gorivo potpunije sagori mnogo je manja potrosnja i zagadjenje takodje.
                  Sagorevanje goriva na modernim motorima je potpuno, sto ne sagori ide preko egr-a na ponovno sagorevanja, cak su tu kanisteri benziskih para koji prave ustedu i da se svaki vid goriva iskoristi i pretvori u radnu energiju, a iskoriscenje nije potpuno jer ima gubitaka jer tako mora da bude. Ne vidim zasto je SUS za muzej, pojasni.
                  Originally posted by painter
                  Mada je moguce i efikasnost motora popraviti! Neiskoristena energija manifstuje se kao toplotna. Pretvoriti toplotu u koristan rad,sto isto moze na razne nacine,i eto efikasne masine,i ako to konstruktivno nije!
                  Toplotna energija je iskoriscenja za koristan rad, pokrece i turbinu tako da nije bacena.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • painter
                    Banovan
                    • 04.03.2010
                    • 738
                    • beograd,m.mostanica

                    #10
                    Re: Piči a ne troši

                    Pa nije potpuno sagorevanje,da jeste ne bi trebao katalizator i bila bi znatno manja potrosnja. Treba dosta siromasnija smesa za potpuno sagorevanje. Kada je zaceta auto industrija u opticaju su bili sus motor,sss motor(spoljasnje sagorevanje) i elektro motor. Elektro motor i motor sa spoljasnjim sagorevanjem mnogo su efikasniji od motora sa unutrasnjim sagorevanjem ali naftna industrija bila je u razvitku i u rukama najmocnijih i oni su forsirali upotrebu sus motora jer je najvise trosio i donosio im najvise prihoda. Sve se vrti oko novca! A javnosti je poturena prica o neupotrebljivosti elektro i sss motora! Toplotna energija je onaj visak koji je izgubljen,isto kao kod obicne sijalice. Isto kao da si me pitao zasto je sijalica za muzej u odnosu na neonku. A turbinu pokrecu izduvni gasovi,jos bi bolje bilo da su hladni! Ne bi trebao interkuler a snage bi bilo... ih! Gubici u prenosu energije su plus posebna prica...

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Re: Piči a ne troši

                      Originally posted by painter
                      Pa nije potpuno sagorevanje,da jeste ne bi trebao katalizator i bila bi znatno manja potrosnja. Treba dosta siromasnija smesa za potpuno sagorevanje.
                      Sta ti znaci znatno manja potrosnja? Pa nije katalizator tu samo zato sto je ne potpuno sagorevanje. Siromasnija smesa nije ne resiv problem ali siromasnija smesa i potpuno sagorevanje ne znace i cistije gasove i ekologiju. Dakle lambda 1,05-1,15 daje maksimalnu ekonomicnost motora i najnizu specificnu potrosnju ali je visok sadrzaj azotovih oksida NOx a sadrzaj otrovnih materija u izduvnim gasovima je ogranicen. A lambda peeko toga 1.2-1.3 i vise je smesa toliko siromasna da moze da izostane upaljenje i rad motora postaje nestabilan tj. je nemoguc. Dakle nisi u pravu da se gorivo rasipa i da konstruktori nece da smanje potrosnju, vec se konstruktori trude da iskoriste sto vise energije iz goriva i smanje potrosnju gde je moguce i oni ne mogu da ustinu vise na benzinu. Konstrukcisko poboljsanje motora daje rezultate u smanjenju potrosnje ali tu postoje granice za pouzdan rad tog agregata. Mogu oni da olaksaju delove i sve sklopove i koriste naprednije materijale da znacajno smanje potrosnju ali pitanje koliko je takav motor lako i brzo unistiti. To vuce znatno kvalitetnije materijale sto vuce visu cenu proizvoda pa je napravljen neki kompromis.

                      Originally posted by painter
                      Mislim da je benzin dovoljno kalorican da nema razloga da automobili trose vise od jedne litre na sto kilometara!
                      Pa i ja mislim da nemas razloga da imas usta za disanje sem sto ti trebaju za unosenje hrane, komotno bi mogao ceo zivot da dises samo na nos, dovoljno ti je dok te ne udarim u stomak.

                      edit: Evo ako te zanima imas ovde malo o potrosnji da mozes da shvatis da nema zavere i da isti motor ne moze da trosi 6 litara ako trosi 10 litara jer ta manja potrosnja nije dovoljna za njegov normalan rad i snagu. Moze da se prepravi da trosi 6 litara ali onda to nije isti taj motor sa istim karakteristikama i performansama.
                      Upravu si da se razvijao elektromotor od pocetka gde bi sada bili, isli bi verovatno na baterije od 1,5V ali ko je sta znao i mogao da razvija struju pre 100 godina kao sto je mogao sus motor a tada je nafta bila dzabe kao i sada nego ti ne zivis u americi gde ti je nafta jeftinija od struje. Kako ti mozes jednom arapinu da kazes da su ga zahebali i da mu je jeftinije da se vozi na struju, spoljasnje sagorevanje ili HHO kada mu je jeftinije na naftu. Tebi na vodu 5,6X a njemu na naftu 5,6X
                      http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f ... om#p628597
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        #12
                        Re: Piči a ne troši

                        Sve je to lepo i istinito iz te tacke gledista,odnosno,tako su nas naucili,i ti inzinjeri zaista se trude da naprave sto bolje ali pristup je skroz drugaciji,da ne kazem pogresan. Nasao sam neke patente koje su napravili inzenjeri u fordu,krajsleru i renou. Verovatno nisu jedini. Sa njihovim resenjima potrosnja je manja bar za 50% a zagadjenje i preko 90%. Ali to nikad nije otislo dalje od poligona za testiranje. Jedan penzionisani inzenjer americkog forda pricao je o svom patentu,karburator koji trosi oko 0,8 do 2,5 litara na 100km,na americkim kolima! Kaze da je prvo bio u cudu,nije verovao svojim ocima,a odusevljenje mu je "oladio" njegov sef,rekao mu je jednostavno : nemoj se nadati da ces ikada to videti u proizvodnji!" A pre 100 godina mislis da je bilo kameno doba? Tesla je toliko pronalazaka imao da deluje nemoguce smisliti nesto novo! On je toliko oblasti pokrio da je neverovatno,a to sto ljudi nisu o tome obavesteni opet je stvar profita. Ne moze jeftino,ne moze dzabe,i gotovo! Ljudi i dalje veruju da je Nemoguce dobiti vise energije nego sto si ulozio! Ta pogresna tumacenja zakona termodinamike,koja se uostalom odnosi na energiju u veoma uskom smislu,posledica su upravo manipulacije medija i nase zaglupljenosti! Sama nauka ZVANICNO priznaje overunity,odnosno perpetummobile druge vrste. Primeri su brojni,od elektrolize vodene pare na visokoj temperaturi preko nuklearnih elektrana do modernih elektro motora za koje vecina i ne zna da postoje. A obzirom da citave drzave zive od nafte a ne samo naftne kompanije,i da od nafte zavisi citava svetska infrastruktura,potpuno je razumljivo da se taj proizvod i sistem stite svim sredstvima! Pa i ti bi,i ja bih,sigurno,da smo na njihovom mestu. Znaci,u okviru tehnologije koju primenjuju,motori i ubrizgavanja se zaista usavrsavaju ali ako bi promenili tehnoloski pristup svasta bi bilo. Nemam vremena da neke svoje ideje sprovedem u delo ali verujem da hocu kad tad pa cu ti to pokazati. Ti znas da kad ja nesto radim radim to najbolje! Moj naj noviji elektrolizer daje istu kolicinu gasa kao naj bolji aparat za hho varenje na trzistu ,ali sa vise nego duplo manjom potrosnjom struje!

                        Comment

                        Working...
                        X