http://www.autorevija.com/noviteti/zvan ... ml#pc_2279
Zvanično: Audi predstavio A7 Sportback
Srijeda, 28 Juli 2010
Nakon, dužeg čekanja Audi je napokon predstavio u potpunosti novi model u svojoj ponudi, modela A7. Prema službenim navodima proizvođača ovaj automobil objedinjuje sportski duh i eleganciju coupea, komfor limuzine i praktičnost karavana.
Inače, ovaj će se model u ponudi ingolstadtskog proizvođača smjestiti između A6 i A8, isto kao što se A5 Sportback smjestio između A5 i A6, a glavnu konkurenciju bi mu trebali činiti mercedesov CLS te BMW-ova serija 5 GT, ili još bliži očekivana serijska izvedba BMW-ovog konceptnog Gran Coupea.
Što se dizajna (vanjštine i interijera) tiče, serijska izvedba se tek neznatno razlikuje od koncepta sa prošlogodišnjeg detroitskog auto salona, a u njega će se moći smjestiti četvoro putnika, jer je stražnja klupa osmišljena za dva putnika.
Recimo kako će dimenzije ovog coupea sa petoro vrata iznositi 4.97/1.91/1.42 m. Zapremina prtljažnika iznosi 535 l, a ista se, preklapanjem stražnjih sjedala, može povećati na 1390 l.
Recimo i kako se ovaj automobil temelji na modifikovanom podvozju sljedeće generacije modela A6 koji će na tržište stići sljedeće godine i to u limuzinskoj i karavanskoj Avant izvedbi. Motorizaciju će isprva činiti dva benzinska i dva dizelska V6 motora.
Svi će biti opremljeni izravnim ubrizgavanjem goriva, sistemom regeneracije kočenja te stop-start sistemom. Benzinsku će ponudu činiti 2.8 FSI i 3.0 TFSI motori koji će biti upareni sa S-tronic mjenjačem sa dvije spojke i quattro sustavom pogona na sva četiri točka.
Atmosferski 2,8-litreni benzinac razvija snagu od 204 KS i najveći obrtni momenat od 280 Nm što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8,3 sekunde i najveću brzinu od 235 km/h. Prosječna će mu se potrošnja kretati oko 8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 187 g/km.
Kompresorski 3.0 razvija snagu od 300 KS te najveći obrtni momenat od 440 Nm. Sa njim će A7 ubrzavati do 100 km/h za 5,6 sekundi, dok će mu najveća brzina biti elektronski ograničena na 250 km/h. Prosječna mu je potrošnja tek neznatno više i iznosi 8,2 l/100 km, a emisija CO2 190 g/km.
Kupci zainteresovani za dizelske motore će moći odabrati između dvije izvedbe 3,0-litrenog V6 TDI motora. Snažnija izvedba razvija snagu od 245 KS i obrtni momenat od 500 Nm i standardno dolazi sa pogonom na sva četiri točka te S-tronic mjenjačem s dvije spojke. Ovaj će model ubrzati do 100 km/h za 6,5 sekundi, a najveća mu je brzina ograničena na 250 km/h, dok mu je tvornička prosječna potrošnja svega 6 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida 158 g/km.
Bazna verzija će razvijati najveću snagu od 204 KS i biće dostupna samo sa pogonom na prednje točkove te multitronic automatskim mjenjačem. Ubrzanje modela A7 do 100 km/h s ovim motorom će iznositi 8,1 sekundi, a najveća brzina mu je 234 km/h. Deklarisana potrošnja iznosi 5,3 l/100 km, a emisija CO2 139 g/km.
Iako za sada još uvijek nema službenih potvrda na kraju se očekuje dolazak S7 i RS7 izvedbi, a isto vrijedi i za hibridnu verziju koji bi se na tržištu trebali naći tokom iduće ili 2012 godine. Na kraju dodajmo i kako će A7 Sportback na evropska tržišta pristići tokom ove jeseni, s tim da će na njemačkom tržištu cijena kretati od 51.600 Eura.
Zvanično: Audi predstavio A7 Sportback
Srijeda, 28 Juli 2010
Nakon, dužeg čekanja Audi je napokon predstavio u potpunosti novi model u svojoj ponudi, modela A7. Prema službenim navodima proizvođača ovaj automobil objedinjuje sportski duh i eleganciju coupea, komfor limuzine i praktičnost karavana.
Inače, ovaj će se model u ponudi ingolstadtskog proizvođača smjestiti između A6 i A8, isto kao što se A5 Sportback smjestio između A5 i A6, a glavnu konkurenciju bi mu trebali činiti mercedesov CLS te BMW-ova serija 5 GT, ili još bliži očekivana serijska izvedba BMW-ovog konceptnog Gran Coupea.
Što se dizajna (vanjštine i interijera) tiče, serijska izvedba se tek neznatno razlikuje od koncepta sa prošlogodišnjeg detroitskog auto salona, a u njega će se moći smjestiti četvoro putnika, jer je stražnja klupa osmišljena za dva putnika.
Recimo kako će dimenzije ovog coupea sa petoro vrata iznositi 4.97/1.91/1.42 m. Zapremina prtljažnika iznosi 535 l, a ista se, preklapanjem stražnjih sjedala, može povećati na 1390 l.
Recimo i kako se ovaj automobil temelji na modifikovanom podvozju sljedeće generacije modela A6 koji će na tržište stići sljedeće godine i to u limuzinskoj i karavanskoj Avant izvedbi. Motorizaciju će isprva činiti dva benzinska i dva dizelska V6 motora.
Svi će biti opremljeni izravnim ubrizgavanjem goriva, sistemom regeneracije kočenja te stop-start sistemom. Benzinsku će ponudu činiti 2.8 FSI i 3.0 TFSI motori koji će biti upareni sa S-tronic mjenjačem sa dvije spojke i quattro sustavom pogona na sva četiri točka.
Atmosferski 2,8-litreni benzinac razvija snagu od 204 KS i najveći obrtni momenat od 280 Nm što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8,3 sekunde i najveću brzinu od 235 km/h. Prosječna će mu se potrošnja kretati oko 8 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida oko 187 g/km.
Kompresorski 3.0 razvija snagu od 300 KS te najveći obrtni momenat od 440 Nm. Sa njim će A7 ubrzavati do 100 km/h za 5,6 sekundi, dok će mu najveća brzina biti elektronski ograničena na 250 km/h. Prosječna mu je potrošnja tek neznatno više i iznosi 8,2 l/100 km, a emisija CO2 190 g/km.
Kupci zainteresovani za dizelske motore će moći odabrati između dvije izvedbe 3,0-litrenog V6 TDI motora. Snažnija izvedba razvija snagu od 245 KS i obrtni momenat od 500 Nm i standardno dolazi sa pogonom na sva četiri točka te S-tronic mjenjačem s dvije spojke. Ovaj će model ubrzati do 100 km/h za 6,5 sekundi, a najveća mu je brzina ograničena na 250 km/h, dok mu je tvornička prosječna potrošnja svega 6 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida 158 g/km.
Bazna verzija će razvijati najveću snagu od 204 KS i biće dostupna samo sa pogonom na prednje točkove te multitronic automatskim mjenjačem. Ubrzanje modela A7 do 100 km/h s ovim motorom će iznositi 8,1 sekundi, a najveća brzina mu je 234 km/h. Deklarisana potrošnja iznosi 5,3 l/100 km, a emisija CO2 139 g/km.
Iako za sada još uvijek nema službenih potvrda na kraju se očekuje dolazak S7 i RS7 izvedbi, a isto vrijedi i za hibridnu verziju koji bi se na tržištu trebali naći tokom iduće ili 2012 godine. Na kraju dodajmo i kako će A7 Sportback na evropska tržišta pristići tokom ove jeseni, s tim da će na njemačkom tržištu cijena kretati od 51.600 Eura.
Comment