2012 BMW Serie 3:

Danas je u Minhenu predstavljen dugo očekivana šesta generacija serije 3 u klasičnoj verziji sa četiri vrata koja nosi oznaku F30.
Novi model je duži od prethodnika za 93 mm i sada iznosi 4624 mm, medjuosivnisko rastojanje je 2810 mm sto je za 50 mm više od prethodnika, širi je i trag točkova napred za 37 mm, pozadi za 47 mm. Zapremina prtljažnika je takodje veća za 20 litara i sada iznosi 480 litara.
Visina nove trojke iznosi 1429 mm, širina 1811 mm sa retrovizorima 2031 mm a težina je u proseku manja za 40 kg u odnosu na prosli model.
F30 će kupcima biti dostupna u tri varijante, Sport Line, Luxury Line i Modern Line, od motra tu su za početak dva benznica i dva dizelaša (modeli BMW 328i, BMW 335i, BMW 320d i BMW 320d EfficientDynamics Edition) kao i dva tipa menjača šestostepeni manuelni menjač i osmostepeni automatik.
BMW 328i pokretaće 2.0 litarski TwinPower turbo četvocilindrični agregat sa 245 KS pri 5000 rpm. i 350 Nm obrtnog momenta pri 1250-4800 rpm. Ubrzanje od 0-100 km/h je 5,5 sekundi a najveća brzina je elektronski limitiranih 250 km/h. Potrošnja goriva iznosi 7,9 l/100 km, uz emisuju CO2 od 186 g/km (sa automatskim menjačem potrošnja je 7,2 l/100 km, emisija CO2 je 169 g/km).
Model 320d pokreće četvocilindrični 2,0 litarski turbo-dizel motor sa 184 KS pri 4000 rpm i 380 Nm pri 1750-2750 rpm, do 100 km/h stiže za 7,5 sekundi, najveća brzina je 235 km/h, potrošnja iznosi 4,5 l/100 km uz emisiju od 118 grama CO2 po predjenom kilometru.
BMW 320d EfficientDynamics Edition poseduje sisteme kao što su Auto Start-Stop sistem, sistem regeneracije kočione sile, Optimum Shift Indicator, ECO PRO mod...Pokreće 2,0 litarski dizelaš koji raspolaže sa 163KS pri 4000 rpm .i 380 Nm pri 1750-2750 rpm., do stotke stiže za 8,0 sekundi, a može do maksimalnih 230 km/h i po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju od 4,1 l/100 km uz emisiju CO2 od 109 grama po km.
Na proleće 2012 paleta će biti proširena modelima BMW 320i, BMW 318d i BMW 316d.
BMW 320i će imati novi 2,0 litarski četvorocilindrični TwinPower Turbo benzinac sa 184KS pri 5000 rpm. i 270 Nm pri samo 1250 rpm., dok će budući dizel modeli 318d i 316d pod haubom imati 2,0 litarski turbo-dizelaš.
BMW 318d će raspolagati sa 143KS pri 4000 rpm. i 320 Nm pri 1750-2500 rpm.,a BMW 316d će imati 85 kW/116KS pri 4000 rpm. i 260 Nm pri 1750-2500 rpm.
Nakon toga će ponudu dopuniti nove verzije, uključujući i šestocilindrične dizelaše i xDrive modele sa pogonom na sva četiri točka. Tačnije, modeli BMW 335i xDrive, BMW 328i xDrive, BMW 320i xDrive i BMW 320d xDrive stižu na leto 2012. godine.
U zavisnosti od paketa opreme, kupcima će na raspolaganju biti i Lane Change Warning System, Lane Departure Warning System i Collision Warning, kamera za vožnju unazad, aktivni Cruise Control, BMW Parking Assistant, BMW ConnectedDrive, Head-Up Display, Active Protection bezbednosni paket...
Nova serija 3 će u Nemačkoj biti dostupna od februara 2012. godine, i to sa rasponom cena od 35.350 evra (za 320d) do 43.600 evra (za 335i).













Danas je u Minhenu predstavljen dugo očekivana šesta generacija serije 3 u klasičnoj verziji sa četiri vrata koja nosi oznaku F30.
Novi model je duži od prethodnika za 93 mm i sada iznosi 4624 mm, medjuosivnisko rastojanje je 2810 mm sto je za 50 mm više od prethodnika, širi je i trag točkova napred za 37 mm, pozadi za 47 mm. Zapremina prtljažnika je takodje veća za 20 litara i sada iznosi 480 litara.
Visina nove trojke iznosi 1429 mm, širina 1811 mm sa retrovizorima 2031 mm a težina je u proseku manja za 40 kg u odnosu na prosli model.
F30 će kupcima biti dostupna u tri varijante, Sport Line, Luxury Line i Modern Line, od motra tu su za početak dva benznica i dva dizelaša (modeli BMW 328i, BMW 335i, BMW 320d i BMW 320d EfficientDynamics Edition) kao i dva tipa menjača šestostepeni manuelni menjač i osmostepeni automatik.
BMW 328i pokretaće 2.0 litarski TwinPower turbo četvocilindrični agregat sa 245 KS pri 5000 rpm. i 350 Nm obrtnog momenta pri 1250-4800 rpm. Ubrzanje od 0-100 km/h je 5,5 sekundi a najveća brzina je elektronski limitiranih 250 km/h. Potrošnja goriva iznosi 7,9 l/100 km, uz emisuju CO2 od 186 g/km (sa automatskim menjačem potrošnja je 7,2 l/100 km, emisija CO2 je 169 g/km).
Model 320d pokreće četvocilindrični 2,0 litarski turbo-dizel motor sa 184 KS pri 4000 rpm i 380 Nm pri 1750-2750 rpm, do 100 km/h stiže za 7,5 sekundi, najveća brzina je 235 km/h, potrošnja iznosi 4,5 l/100 km uz emisiju od 118 grama CO2 po predjenom kilometru.
BMW 320d EfficientDynamics Edition poseduje sisteme kao što su Auto Start-Stop sistem, sistem regeneracije kočione sile, Optimum Shift Indicator, ECO PRO mod...Pokreće 2,0 litarski dizelaš koji raspolaže sa 163KS pri 4000 rpm .i 380 Nm pri 1750-2750 rpm., do stotke stiže za 8,0 sekundi, a može do maksimalnih 230 km/h i po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju od 4,1 l/100 km uz emisiju CO2 od 109 grama po km.
Na proleće 2012 paleta će biti proširena modelima BMW 320i, BMW 318d i BMW 316d.
BMW 320i će imati novi 2,0 litarski četvorocilindrični TwinPower Turbo benzinac sa 184KS pri 5000 rpm. i 270 Nm pri samo 1250 rpm., dok će budući dizel modeli 318d i 316d pod haubom imati 2,0 litarski turbo-dizelaš.
BMW 318d će raspolagati sa 143KS pri 4000 rpm. i 320 Nm pri 1750-2500 rpm.,a BMW 316d će imati 85 kW/116KS pri 4000 rpm. i 260 Nm pri 1750-2500 rpm.
Nakon toga će ponudu dopuniti nove verzije, uključujući i šestocilindrične dizelaše i xDrive modele sa pogonom na sva četiri točka. Tačnije, modeli BMW 335i xDrive, BMW 328i xDrive, BMW 320i xDrive i BMW 320d xDrive stižu na leto 2012. godine.
U zavisnosti od paketa opreme, kupcima će na raspolaganju biti i Lane Change Warning System, Lane Departure Warning System i Collision Warning, kamera za vožnju unazad, aktivni Cruise Control, BMW Parking Assistant, BMW ConnectedDrive, Head-Up Display, Active Protection bezbednosni paket...
Nova serija 3 će u Nemačkoj biti dostupna od februara 2012. godine, i to sa rasponom cena od 35.350 evra (za 320d) do 43.600 evra (za 335i).













Comment