Audi RS 5 Coupe:
Audi je nedavno predstavio i RS varijantu A5 kupe modela. RS pogoni visoko turažni atmosferski 4,2 V8 FSI agregat koji razvija 450 KS i 430 Nm. Maksimalna snaga je raspoloživa pri 8250 obrtaja, dok je maksimalni obrtni momenat raspoloživ u opsegu od 4000 do 6000 obrtaja u minutu.
Maksimalna brzina novog RS5 Coupe je elektronski ograničena na 250 km/h a na zahtev taj limit se može podići na 280 KM/h. Uz RS5 ide sedmostepeni S-tronic menjač uz launch control. Quattro pogonski sistem poslednje generacije ima novi centralni diferencijal, koji smanjuje težinu sklopa. Krunasti diferencijal omogućava slanje snage kako na svaki pojedinačni točak, a tako omogućava da se snaga prenosi u rasponu70% napred pa do 85% pozadi u zavisnosti od situacije. U normalnim uslovima raspodela snage je 40:60.
RS5 je 20mm niži od serijskih A5 modela, a izbor felni i pneumatika je 19" sa 265/35 i 20" sa 275/30.
Uz ogromne točkove idu i velike kočnice, prednji diskovi su prečnika 365mm, a opciono je moguće poručiti i karbon keramičke prednje kočione diskove.
Oštre linije, duboka maska, veliki otvori za usis vazduha, mat aluminijumski detalji, bi-xenon svetla u kombinaciji sa LED daju upečatljiv izgled. Mat aluminijumska kućišta spoljašnjih retrovizora su dobar pokazatelj da je u pitanju RS model, baš kao što će to pokazivati i zadnji spojler koji se sam postavlja u gornji položaj pri brzinama većim od 120kmč.
U unutrašnjosti je tipični Audi RS enterijer. Sportski enterijer presvučen crnom kožom i Alkantarom. Kontrast obezbeđuju detalji izraženi od karbonskih vlakana, aluminijuma i čelika. MMI navigation sistem je u serijskoj opremi, dok se na spisku opcionala nalaze MMI navi plus, Audi side assist, Bang &Olufsen audio sistem i još dosta toga.
Audi je nedavno predstavio i RS varijantu A5 kupe modela. RS pogoni visoko turažni atmosferski 4,2 V8 FSI agregat koji razvija 450 KS i 430 Nm. Maksimalna snaga je raspoloživa pri 8250 obrtaja, dok je maksimalni obrtni momenat raspoloživ u opsegu od 4000 do 6000 obrtaja u minutu.
Maksimalna brzina novog RS5 Coupe je elektronski ograničena na 250 km/h a na zahtev taj limit se može podići na 280 KM/h. Uz RS5 ide sedmostepeni S-tronic menjač uz launch control. Quattro pogonski sistem poslednje generacije ima novi centralni diferencijal, koji smanjuje težinu sklopa. Krunasti diferencijal omogućava slanje snage kako na svaki pojedinačni točak, a tako omogućava da se snaga prenosi u rasponu70% napred pa do 85% pozadi u zavisnosti od situacije. U normalnim uslovima raspodela snage je 40:60.
RS5 je 20mm niži od serijskih A5 modela, a izbor felni i pneumatika je 19" sa 265/35 i 20" sa 275/30.
Uz ogromne točkove idu i velike kočnice, prednji diskovi su prečnika 365mm, a opciono je moguće poručiti i karbon keramičke prednje kočione diskove.
Oštre linije, duboka maska, veliki otvori za usis vazduha, mat aluminijumski detalji, bi-xenon svetla u kombinaciji sa LED daju upečatljiv izgled. Mat aluminijumska kućišta spoljašnjih retrovizora su dobar pokazatelj da je u pitanju RS model, baš kao što će to pokazivati i zadnji spojler koji se sam postavlja u gornji položaj pri brzinama većim od 120kmč.
U unutrašnjosti je tipični Audi RS enterijer. Sportski enterijer presvučen crnom kožom i Alkantarom. Kontrast obezbeđuju detalji izraženi od karbonskih vlakana, aluminijuma i čelika. MMI navigation sistem je u serijskoj opremi, dok se na spisku opcionala nalaze MMI navi plus, Audi side assist, Bang &Olufsen audio sistem i još dosta toga.

